Wie ben ik?
Een vraag voor iedereen
Ze noemen je stoer, knap of gemeen
Maar geldt dat ook voor een ander?
Geldt dat voor iedereen?
Wie ben ik?
Ik heb hem genoeg gesteld
Weet nog steeds niet of het waar is
Wat mij allemaal is verteld
Vrolijk meisje
Druk meisje
Mooi meisje
Is het allemaal wel waar?
Is het allemaal goed vermeld?
Wie ben ik?
Een onbeantwoorde vraag
Ik ben een meisje
Meisje met donkerblond haar
Blauw met grijze ogen
En ik leefde niet gister, maar ík leef vandaag
-----
Misschien niet echt een gedicht, maar ik wou het toch wel even melden.
Zijn er nou écht mensen die precies kunnen vertellen hoe ze in elkaar zitten en wie ze zijn en wáárom ze alles doen?
Wie ben ik?
Laatst gewijzigd door Laura op 02 sep 2007 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Ik vind hem mooi!
Misschien ook omdat het inderdaad iets is wat iedereen zich wel eens afvraagt.

Misschien ook omdat het inderdaad iets is wat iedereen zich wel eens afvraagt.
Veni 

Ik vind hem ook wel mooi
Gister = gisteren

Gister = gisteren
The quiet scares me cause it screams the truth
Mooi verwoord 

The best way to make your dreams come true, is to wake up
Erg mooi, ik denk dat niemand dat kan..
Of alleen mensen die al een heel leven achter zich hebben.
De laatste zin van het gedicht vind ik was minder,
het past niet helemaal.
Of alleen mensen die al een heel leven achter zich hebben.
De laatste zin van het gedicht vind ik was minder,
het past niet helemaal.
You're the one who cries, when you're alone..
Weet ik, maar ik had ff geen inspi meer XD Voor mensen die een heel leven achter zich hebben? Ik heb niet echt een moeilijk leven ofzo, maar ik twijfel gewoon vaak. Iedereen vind mij sportief en vrolijk en hyperactief enzo, maar
soms vraag ik me af of ik wel zo bén. Soms denkt mijn hoofd iets wat ik niet wil denken en wat de échte Laura niet denkt.
soms vraag ik me af of ik wel zo bén. Soms denkt mijn hoofd iets wat ik niet wil denken en wat de échte Laura niet denkt.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Het spijt dat ik het moet zeggen, maar ik vind dit gedicht niet zo geslaagd. De eerste alinea vind ik magertjes. En de tweede alinea, zin twee vind ik niet zo kloppen.
Vervolgens staat er in de laatste alinea dat de vraag onbeantwoord is. Maar je geeft naar mijn menig wel degelijk een antwoord.
O ja. Dit is geen kritiek op jou, hoor. Ik heb leuke dingen van je gelezen. Maar met dit gedicht heb ik niks.
Vervolgens staat er in de laatste alinea dat de vraag onbeantwoord is. Maar je geeft naar mijn menig wel degelijk een antwoord.
O ja. Dit is geen kritiek op jou, hoor. Ik heb leuke dingen van je gelezen. Maar met dit gedicht heb ik niks.
Ik deel die mening wel, en ik vind het leuk dat mensen reageren en niet alleen maar "mooi
" zeggen.. maar dus iook kritiek willen geven waar je (alks je wilt) iets van kan leren.

Ik vind het niet erg hoor XD Je kunt niet alles leuk vinden, en daarover moet je gewoon eerlijk zijn ^^ En iedereen heeft zijn eigen mening, daar kan en zal ik niks aan veranderen!
het is waarschijnlijk voor iedereen herkenbaar. ik ben van mening dat hoe ouder je wordt hoe beter je jezelf leert kennen. ik kan nu al veel beter zeggen waar ik voor sta en waarom dan een aantal jaren geleden. Zo leer je gaandeweg meer over jezelf en kun je uiteindelijk zeggen wie je bent e.d
Wat onderwerp betreft is het heel herkenbaar, helemaal in de puberteit natuurlijk, waar iedereen erachter moet komen wie hij/zij nu is. Het zoeken naar een eigen, 'juiste' identiteit is een spannende zoektocht.
Wat ik mis in dit gedicht is een soort conclusie, een inzicht; in je uitleg blijkt dat je wel iets dergelijks in gedachten had, maar dat komt er niet helemaal uit in je gedicht. Alsof je het nog niet goed weet te verwoorden. Toegegeven, dat is ook het lastigste van alles.
Wat ik mis in dit gedicht is een soort conclusie, een inzicht; in je uitleg blijkt dat je wel iets dergelijks in gedachten had, maar dat komt er niet helemaal uit in je gedicht. Alsof je het nog niet goed weet te verwoorden. Toegegeven, dat is ook het lastigste van alles.
Er zit hier een meisje
Opgesloten in mijn hoofd
Niet bang voor alle woorden,
maar heeft iets anders beloofd
Ze denken andere dingen
Ze weten niet anders:
Dat ben "ik"
Maar de echte "ik" zit opgesloten
Hierbinnen
Zo moet je het gedicht bekijken ^^
Opgesloten in mijn hoofd
Niet bang voor alle woorden,
maar heeft iets anders beloofd
Ze denken andere dingen
Ze weten niet anders:
Dat ben "ik"
Maar de echte "ik" zit opgesloten
Hierbinnen
Zo moet je het gedicht bekijken ^^