Door veranderingen aan de website is het aangeraden de forumcookies te verwijderen en eventueel ook je browsercache te legen.
Mocht je niet weten hoe dit moet of waar het staat, plaats je maar een berichtje in dit topic.
Veranderingen
Moderator: Patrick
-
- Balpen
mogen we hier ook zeggen wat we vinden van de veranderingen??
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
-
- Vulpen
Het viel me gisteren opeens op dat inloggen een stuk soepeler gaat. Als dat één van de veranderingen is; top! Zo niet dan doet m'n computer gewoon erg lief, ook top! 

Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
And truth be told, I'm lying.
-
- Balpen
ik moet het even kwijt want wordt er gek maar ik mis nu echt een aantal dingen op de site komen die nog terug?? degene die ik bedoel zijn de populaire onderwerpen bij home en die andere dingen die daar stonden. en het nieuwe berichten ding vindt ik nu erg irritant ik keek daar namelijk altijd en nu staan er maar een paar dingen :s
sorry als ik onnodig zeur en ze gewoon nog terug komen whaha
sorry als ik onnodig zeur en ze gewoon nog terug komen whaha
"Go hard or go home"
Rubenoriginal
Rubenoriginal
Ja, ik keek daar ook altijd, nu kan je niet zien waar allemaal nieuw is gepost en moet je het hele forum afzoeken...Rubenorignal schreef: en het nieuwe berichten ding vindt ik nu erg irritant ik keek daar namelijk altijd en nu staan er maar een paar dingen :s
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Voor de mensen die niet kunnen inloggen en daarom geen berichtje achter kunnen laten, zo zet je cookies uit in google Chrome:
Klik op het gereedschapssymbooltje rechtsboven,
Kies opties,
Geavanceerde opties,
Daar staat een kopje "Cookies" en kun je ze uitzetten
Klik op het gereedschapssymbooltje rechtsboven,
Kies opties,
Geavanceerde opties,
Daar staat een kopje "Cookies" en kun je ze uitzetten

And may the odds be ever in your favor.
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Beter niet uitzetten.
Best ga je naar "Browsergegevens wissen" in Chrome en verwijder je daar de browsercache en de cookies. Vanaf dan is er geen probleem meer.
Als je de cookies uitzet, dan krijg je problemen met ingelogd blijven. Best verwijder je de oude forumcookies, vanaf dan zijn er geen problemen meer.
Best ga je naar "Browsergegevens wissen" in Chrome en verwijder je daar de browsercache en de cookies. Vanaf dan is er geen probleem meer.
Als je de cookies uitzet, dan krijg je problemen met ingelogd blijven. Best verwijder je de oude forumcookies, vanaf dan zijn er geen problemen meer.
Why are you so frightened? Have you no faith?
-
- Typmachine
Bedankt!
Ik had de hele ochtend al problemen met het inloggen en ik wist niet waar je die cookies kon verwijderen. Ik gebruik nog niet zo lang Google Chrome, dus vandaar.
Maar nu doet 'ie het gelukkig weer!
Ik had de hele ochtend al problemen met het inloggen en ik wist niet waar je die cookies kon verwijderen. Ik gebruik nog niet zo lang Google Chrome, dus vandaar.

Maar nu doet 'ie het gelukkig weer!
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Ik moest het aan de cookies veranderen, om het probleem met inloggen op te lossen. Maar omdat je browser nog de oude cookies gebruikt, gaat het mis. Door ze te verwijderen, is het probleem opgelost en moet het inloggen feilloos werken!
En wat moet je doen als je browsercache geleegd hebt, en je nog steeds problemen hebt met inloggen?
Als ik op de hoofdpagina wil inloggen krijg ik een melding: "ongeldig teken" maar als ik op een van de favorieten klik in mijn internet explorer menubalk, dan ben ik gewoon ingelogd en kan ik op iedereen reageren. Terwijl als ik op een rss-feed in mijn mailbox klik, het me niet lukt om me aan te melden. Wat doe ik verkeerd?
Ohja en ik heb al 2x die cache geleegd, inclusief de wachtwoorden
Als ik op de hoofdpagina wil inloggen krijg ik een melding: "ongeldig teken" maar als ik op een van de favorieten klik in mijn internet explorer menubalk, dan ben ik gewoon ingelogd en kan ik op iedereen reageren. Terwijl als ik op een rss-feed in mijn mailbox klik, het me niet lukt om me aan te melden. Wat doe ik verkeerd?

Ohja en ik heb al 2x die cache geleegd, inclusief de wachtwoorden

- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Je moet twee dingen doen:
- Ga naar het forumoverzicht en scroll volledig naar beneden. Daar staat naast "het team" e.d. "Verwijder alle forumcookies". Klik daarop en bevestig met ja.
- Ga in internet explorer naar extra -> internet opties -> Algemeen -> Tijdelijke internetbestanden. Klik zowel op verwijder bestanden als op verwijder cookies.
Vervolgens moet het inlogprobleem opgelost zijn.
Mocht dit toch het probleem niet oplossen, dan raad ik je aan over te stappen naar google chrome of firefox. Je internet explorer zou verouderd kunnen zijn en onder IE6 kan ik geen support garanderen.
- Ga naar het forumoverzicht en scroll volledig naar beneden. Daar staat naast "het team" e.d. "Verwijder alle forumcookies". Klik daarop en bevestig met ja.
- Ga in internet explorer naar extra -> internet opties -> Algemeen -> Tijdelijke internetbestanden. Klik zowel op verwijder bestanden als op verwijder cookies.
Vervolgens moet het inlogprobleem opgelost zijn.
Mocht dit toch het probleem niet oplossen, dan raad ik je aan over te stappen naar google chrome of firefox. Je internet explorer zou verouderd kunnen zijn en onder IE6 kan ik geen support garanderen.
Hm, hij lijkt het weer normaal te doen. Heb de handelingen nog eens herhaalt
Ik krijg alleen nog "ongeldig teken" als ik me wil inloggen op de hoofdpagina.
Ik heb IE9, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Bedankt!

Ik heb IE9, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.
Bedankt!
- Never give up on anything, because miracles happen every day -
My head is a jungle...
My head is a jungle...
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Ongeldig teken moet dan iets te maken hebben met IE(9)
Daar heb ik geen verklaring of oplossing voor.
Ofja. Een oplossing wel :p Probeer google chrome
haha :p
Daar heb ik geen verklaring of oplossing voor.
Ofja. Een oplossing wel :p Probeer google chrome

- Saskjezwaard
- Computer
Of firefox 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Bedankt mensen jullie zijn super!! Ik kan al een dag of twee niet meer inloggen!! nu heb ik ff gelezen wat jullie hierop hebben geplaatst en heb cookies verwijderd. Het lukt weer, begon egt heel chagrijnig te worden :.
Is het probleem nu opgelost als ik cookies heb verwijderd. Of komt dit later nog een keer voor? Moet ik dan de hele tijd cookies verwijderen?
Is het probleem nu opgelost als ik cookies heb verwijderd. Of komt dit later nog een keer voor? Moet ik dan de hele tijd cookies verwijderen?
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....