*kraakt rug*
zo, net een plot uit mijn mouwen geschud voor Jodie

als het ooit online komt te staan, hou je hart vast, er zit een hoop ónzin bij haha xD alle dingetjes waar ik me aan erger in verhalen plus dingen die Jodie moeilijk vindt om te schrijven haha

ik ga me echt rotlachen, gok ik zo xD
@ Floor:
Ik ga het verhaal hier niet posten

ik ga namelijk aan een wedstrijd meedoen van Luitingh, kijken hoever ik kom, en dat verhaal mag niet online staan. Dus sorry, je zal ervoor moeten wachten totdat ik weet of het verhaal iets gewonnen heeft en dat is pas januari
Maar ik moet nog de wereld voor een deel opbouwen en daar is dit jammer genoeg ook onderdeel van --'
Maar iig al bedankt voor het meedenken!
@ Emilia:
De druk van buitenaf is zwaar haha

ach ja, miss is het juist goed, dat je je dan focust op één verhaal zodat dat ooit afkomt. Mijn meerdere verhalen heeft ertoe geleid dat ik maar 1 verhaal ooit echt heb afgemaakt haha xD
Ah, geodude! Wat een naam trouwens haha xD ja, vroeger veel pokemon gekeken^^ vorige week ook nog de film, de tweede dan, met een vriendin en ons helemaal rotgelachen om een boot die maar niet kapot ging haha xD
Maar dat kan helaas niet

want die wezens zijn ontstaan uit elfachtige wezens (om het lekker vaag te houden xD) en daar moet nog iets van terug te zien zijn. God, wat maak ik het mezelf weer moeilijk --'
@ Rosan:
Haha, daar heb ik ook last van te veel ideeën en te weinig zin om ze op te schrijven xD eigenlijk best wel irritant