De chatbox
- Saskjezwaard
- Computer
Mijn zus is weer thuis, was een weekje naar Londen met mijn vader, en die zaten kennelijk met die handboogschieter uit Nl in het vliegtuig. Van der Ven of zoiets? Jeeeuj haha xD kan ze dat weer afstrepen van haar lijst haha 
En ik heb mezelf weten te brandmerken --' sinds tijden dat ik weer op de broodafdeling en natuurlijk verbrand ik mezelf weer
upside is dat als ik niet meer weet hoe mijn naam begint, ik op mijn onderarm kan kijken, het is een hele mooie S geworden xD

En ik heb mezelf weten te brandmerken --' sinds tijden dat ik weer op de broodafdeling en natuurlijk verbrand ik mezelf weer

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
haha,
Saskia heeft lol met haar pijn
Hoe vond je zus Londen? Ben er met school heel even geweest en ik vond het echt een mooie stad. En ik ben jaloers, ik zit nooit met bekende nederlanders in het vliegtuig
Saskia heeft lol met haar pijn

Hoe vond je zus Londen? Ben er met school heel even geweest en ik vond het echt een mooie stad. En ik ben jaloers, ik zit nooit met bekende nederlanders in het vliegtuig

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Haha, je moet ergens je lol vandaan halen xD
Leuk^^ wel veel van de olympische spelen, maar goed, dat is logisch
Het is zeker een mooie stad! Echt verbazingwekkend dat je van ontzettend mooie oude gebouwen gewoon tegen die moderne gebouwen aanloopt. Nieuw en oud door elkaar^^
Ik heb nog nooit in het vliegtuig gezeten, dus bij mij is dat zeker ook nog nooit gebeurd xD
Leuk^^ wel veel van de olympische spelen, maar goed, dat is logisch

Het is zeker een mooie stad! Echt verbazingwekkend dat je van ontzettend mooie oude gebouwen gewoon tegen die moderne gebouwen aanloopt. Nieuw en oud door elkaar^^
Ik heb nog nooit in het vliegtuig gezeten, dus bij mij is dat zeker ook nog nooit gebeurd xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
- Saskjezwaard
- Computer
Twee keer vrouwen zwemmen? Marleen Veldhuis en Ranoma moeilijke naam? Of zijn het anderen xD
- Saskjezwaard
- Computer
Jep, zekers^^ whoop whoop voor de Nederlandse zwemsters!
-
- Typmachine
Dat is al wel snel, vind ik! 

Ik was net m'n hele bestand kwijt --'
Gelukkig had ik al een aantal stukjes naar Jodie en Xatham gePM'd, dus ik was niet alles kwijt. En dat wat ik wel kwijt was heb ik er net bij geschreven. Dus nu moet ik er nog maar 1200 en dan heb ik er ook 10.000
Een vriendin van me noemt me 'sick' omdat ik dit nog leuk vind ook, haha.
Gelukkig had ik al een aantal stukjes naar Jodie en Xatham gePM'd, dus ik was niet alles kwijt. En dat wat ik wel kwijt was heb ik er net bij geschreven. Dus nu moet ik er nog maar 1200 en dan heb ik er ook 10.000

Een vriendin van me noemt me 'sick' omdat ik dit nog leuk vind ook, haha.

When the power of love overcomes the love of power.
-
- Typmachine
Zo, heb je snel voor elkaar gekregen, Jochem! xD
Echt, zo ineens van 20% naar 50%. Respect, joh.
Echt, zo ineens van 20% naar 50%. Respect, joh.
-
- Toetsenbord
Jij hebt anders ook al 60% ;-)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Typmachine
Ik ben ook al langer dan een jaar lid, meneer. (:
-
- Toetsenbord
U meent het mevrouw?
Inderdaad mevrouw, het staat onder uw naam. Geregistreerd: 24 april 2011
Inderdaad mevrouw, het staat onder uw naam. Geregistreerd: 24 april 2011
-
- Typmachine
Haha, sukkel! :p
Hoe later hoe meer flauwheid
Woh ik heb net wordwar met Xatham gedaan, dat is lekker joh! hahah, ik wist helemaal niet dat ik zoveel woorden in een kwartier kon schrijven

Woh ik heb net wordwar met Xatham gedaan, dat is lekker joh! hahah, ik wist helemaal niet dat ik zoveel woorden in een kwartier kon schrijven

-
- Toetsenbord
Vind je dit al flauw? :P
Moet je opletten wat er gebeurd als je mij, classy en jodie in een chatkamer zet xD
Moet je opletten wat er gebeurd als je mij, classy en jodie in een chatkamer zet xD
-
- Typmachine
@Emilia;
Hoe werkt wordwar eigenlijk? xD
Ik heb er ontzettend vaak van gehoord, maar ik heb geen idee wat het is.
@Chris;
Och, zo flauw was dat toch ook weer niet?
Hoe werkt wordwar eigenlijk? xD
Ik heb er ontzettend vaak van gehoord, maar ik heb geen idee wat het is.
@Chris;
Och, zo flauw was dat toch ook weer niet?

Hahah, waarom heb ik nou totaal geen moeite om dat te geloven? ^^
Nou, dan spreek je een tijd af. En dan probeer je zoveel mogelijk te woorden te typen. En wie aan het einde van de tijd de meeste woorden heeft wint, maar het echte voordeel is dat je ineens een hele stap vooruit gaat bij je verhaal
Nou, dan spreek je een tijd af. En dan probeer je zoveel mogelijk te woorden te typen. En wie aan het einde van de tijd de meeste woorden heeft wint, maar het echte voordeel is dat je ineens een hele stap vooruit gaat bij je verhaal

Haha, okay dan, ik heb je gewaarschuwd! Als je straks alleen met Jodie en Saskia in een clubje zit, kun je in elk geval mij de schuld niet geven 
Dat is waar, tenminste, meestal dan. Soms zijn goede gesprekken ook wel even nodig (:

Dat is waar, tenminste, meestal dan. Soms zijn goede gesprekken ook wel even nodig (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Dan ziet ik maar in het no-lifer clubje, dan praat ik er toch gewoon weer leven in, dat lukt wel 
En goede gesprekken voer ik meestal 's avonds, dan ben ik iets rustiger en geconcentreerder, zou alleen niet weten waarop

En goede gesprekken voer ik meestal 's avonds, dan ben ik iets rustiger en geconcentreerder, zou alleen niet weten waarop

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Net zeg je nog, hoe later hoe gekker. En nu opeens voer je serieuze gesprekken savonds?
Als dit je serieuze gesprekken zijn, wil ik geen maf gesprek met jou voeren xD

I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
hahah loopt verschrikkelijk achter xD en Saskia, is het een mooie S gewoorden
( hoe heb je het egienlijk voor elkaar gekregen xD haha )

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Ik doe mee met achterlopen! --' gelukkig hoef ik de komende weken niet meer zoveel te werken als vorige week^^
De bovenkant (of onderkant, ligt maar net hoe je het ziet xD) is een mooi dun lijntje maar aan de onderkant is ie iets te dik. En hij is alweer bijna weg xD
En hoe ik het deed? Echt, ik heb geen idee xD nou ja, met zo'n punt van de bakplaat, maar hoe ik er een S van heb gemaakt vraag ik me nog steeds af
volgens mij een spastische beweging xD
De bovenkant (of onderkant, ligt maar net hoe je het ziet xD) is een mooi dun lijntje maar aan de onderkant is ie iets te dik. En hij is alweer bijna weg xD
En hoe ik het deed? Echt, ik heb geen idee xD nou ja, met zo'n punt van de bakplaat, maar hoe ik er een S van heb gemaakt vraag ik me nog steeds af

- Saskjezwaard
- Computer
Een heel nuttig talent, kan ik je alvast zeggen --' hoef ik in ieder geval geen geld aan tattoos uit te geven xD