Ik heb trouwens ook een bril, maar die doe ik nooit op omdat ik een hekel aan dat ding heb
[Photo] Show yourself
- Saskjezwaard
- Computer

Leeeuk, een beeld van Emilia! ^^ Hoewel ik je nog steeds als pikachu voorstel hahah xD
Ik heb trouwens ook een bril, maar die doe ik nooit op omdat ik een hekel aan dat ding heb
lenzen zijn veeel fijner 
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ik heb ook een bril
Ik spartelde ik altijd tegen omdat ik geen wilde, toen hebben we toch maar een test gedaan en toen bleek het dat ik er echt 1 nodig heb. Toen bleef ik maar vasthouden dat ik lenzen wilde, en ja hoor, is dat weer niet mogelijk door een cilinder in mijn ogen..
Argh!!!
Maar wel leuk om eens een foto van Emilia te zien
Argh!!!
Maar wel leuk om eens een foto van Emilia te zien
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Ik vind het helemaal niet erg om een bril te hebben, haha. Waarschijnlijk ben ik ook één van de enige, maar het lijkt me doodeng om telkens met je vingers in je ogen te prikken om je lenzen in te moeten doen 
When the power of love overcomes the love of power.
- Saskjezwaard
- Computer

Echt waar? Ik heb links een cilinder zitten en draag gewoon lenzen. Die ik echt een heel stuk fijner vind dan een bril, zoals ik al zei heb ik een hekel aan dat ding (a)
Haha, Emilia, je bent niet de enige
ik had laatst gelezen dat 40% het eng zou vinden om lenzen in te doen. Heb ik onthouden omdat ik er zelf totaal geen problemen mee had en verbaasd was dat het er zoveel waren xD
Het is echt totaal niet eng! Je went er echt heel snel aan, je raakt niet eens je iris aan (wat pijn doet om aan te raken
) Maar goed, niet doen wat je eng lijkt xD
Haha, Emilia, je bent niet de enige
Het is echt totaal niet eng! Je went er echt heel snel aan, je raakt niet eens je iris aan (wat pijn doet om aan te raken
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik zeg juist altijd wel doen wat je eng lijkt 
Saskia lucky you. Ik mocht geen lenzen omdat je lezen nooit precies op dezelfde plek erin doet, en het draait ook nog eens deels op je oog. Wat je dan krijgt is dat het stukje wat bij de cilinder moet zitten dan opeens heel ergens anders is en dan zie je niet zoveel meer..
Maar een bril staat mij wel heel goed, althans dat zegt men tegen mij. Het maakt me meer mezelf-achtig.
Saskia lucky you. Ik mocht geen lenzen omdat je lezen nooit precies op dezelfde plek erin doet, en het draait ook nog eens deels op je oog. Wat je dan krijgt is dat het stukje wat bij de cilinder moet zitten dan opeens heel ergens anders is en dan zie je niet zoveel meer..
Maar een bril staat mij wel heel goed, althans dat zegt men tegen mij. Het maakt me meer mezelf-achtig.
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Nah, waarschijnlijk gaat het er ooit ook wel van komen xD
Is net als met achtbanen. Eerst weiger je erin te gaan, dan twijfel je, dan ga je erin en uiteindelijk wil je er nooit meer uit. Alleen dan met lenzen, dus... (':
Is net als met achtbanen. Eerst weiger je erin te gaan, dan twijfel je, dan ga je erin en uiteindelijk wil je er nooit meer uit. Alleen dan met lenzen, dus... (':
- Saskjezwaard
- Computer

Hè, wat raar! Volgens mij hebben mijn ouders ook een cilinder en mn zus ook (het is wel heel duidelijk dat die slechte ogen erfelijk zijn xD) en die hebben ook allemaal gewoon lenzen. En ik zie er niet slecht mee ofzo. Juist beter dan met mn bril maar die is niet meer op de juiste sterkte xD
Maar misschien heb je een hele vage cilinder? Ik moet zeggen dat ik niet opgeleid ben als opticien dus niet het hele verhaal ken
Haha, dat is een mooie vergelijking xD gewoon doen, dan zal je vanzelf zien dat het heel erg meevalt^^
Maar misschien heb je een hele vage cilinder? Ik moet zeggen dat ik niet opgeleid ben als opticien dus niet het hele verhaal ken
Haha, dat is een mooie vergelijking xD gewoon doen, dan zal je vanzelf zien dat het heel erg meevalt^^
- Saskjezwaard
- Computer

Welke opticien heb je eigenlijk?
- Saskjezwaard
- Computer

Ah, dat is nog vreemder, dat een opticien die door het hele land zit zoiets zegt. Dan ben ik haast geneigd te zeggen dat ze gelijk hebben 
Nou ja, niet dat ik je lenzen aan wil praten hoor xD maar ik vind het gewoon vreemd
Nou ja, niet dat ik je lenzen aan wil praten hoor xD maar ik vind het gewoon vreemd
Inderdaad wel aaaaaaahhhhh.. Schattig hoor. Enne een bril staat juist cute..ejell schreef:Links ben ik (aa)
Ben jij dat ook op de voorkant van je verhaal => Cupido ?
Tegenwoordig heb je lenzen met cilinder waar een gewichtje in zit, waardoor de cilinder altijd op de juiste plek draait. Ja de techniek staat voor niets.artikel schreef:Ik mocht geen lenzen omdat je lezen nooit precies op dezelfde plek erin doet, en het draait ook nog eens deels op je oog. Wat je dan krijgt is dat het stukje wat bij de cilinder moet zitten dan opeens heel ergens anders is en dan zie je niet zoveel meer..
Daarbij blijkt dat je ogen lui worden van het dragen van een bril, waardoor je ogen sneller achteruit gaan dan lezen. Maar altijd lenzen in schijnt op den duur ook slecht voor je netvlies te zijn. De beste combi is dus afwisselen
Welja, iedereen vindt me schattig --'
Nee, dat is gewoon een plaatje wat ik ergens op internet vond ^^
Wish it was xD
Nee, dat is gewoon een plaatje wat ik ergens op internet vond ^^
Wish it was xD
Laatst gewijzigd door ejell op 06 aug 2012 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Tegenwoordig kun je ook je ogen laten laseren :p
Mn opa, die al 60 jaar een bril droeg, moest zich half jaar geleden laten laseren omdat anders zn ogen blind zouden worden.
En nu heeft ie geen bril meer nodig, was behoorlijk wennen :p
Mn opa, die al 60 jaar een bril droeg, moest zich half jaar geleden laten laseren omdat anders zn ogen blind zouden worden.
En nu heeft ie geen bril meer nodig, was behoorlijk wennen :p
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Dat klopt, mijn vrouw had ze altijd van de opticien en sinds kort van de Kruitvat.artikel schreef:Lenzen vind ik zelf ook nog best wel aan de prijzige kant :p
Scheelt 3/4 aan kosten per jaar..
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
-
Classy Cat
- Typmachine

Haha, Emilia is het de enige die ik me anders had voorgesteld.
Vraag me niet waarom, maar om de een of andere reden stelde ik me je blond voor. xD
Vraag me niet waarom, maar om de een of andere reden stelde ik me je blond voor. xD
-
Christian Damen
- Toetsenbord

Net als Jodie bedoel je? :D Blond zoals Jodie? :D
-
Christian Damen
- Toetsenbord

*kuche echwel kuche*
- Saskjezwaard
- Computer

*grabs popcorn*
Interessant om die fight te zien^^ wie o wie zal er winnen? xD
Interessant om die fight te zien^^ wie o wie zal er winnen? xD
-
Classy Cat
- Typmachine

Jodie, anders verf je nog even snel je haar 'bruinrood' voor de meeting. (:
-
Classy Cat
- Typmachine

Als je een rode gloed over je haar wilt, moet je gewoon verf kopen die roder is dan bruin. 
Anders krijg je dat gewoon niet.
Anders krijg je dat gewoon niet.
Indeed. Ik zou een wedkantoor moeten opzetten, Hoeveel zou dat verdienen?Saskjezwaard schreef:*grabs popcorn*Interessant om die fight te zien^^ wie o wie zal er winnen? xD
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Nee, mijn haar kan niet tegen nederlands weer... dus het is sowieso lelijkx D maakt niet uit of het geverfd of niet is
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ooh zo te lezen heb ik fight met Chris
nouuu... dan krijg ik geen mushie mushie berichtjes meer xD damn.
Oke, Lets Rumble!
Oke, Lets Rumble!
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?