[Photo] Show yourself
- Saskjezwaard
- Computer
Jaaa, het is een Marit! Echt een leuke foto
waarom deed je zo moeilijk om hem te plaatsen? xD ik zag al helemaal visioenen van oude mannetjes en vieze kleine vrouwtjes op mijn netvlies voorbij komen 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Wat een leuke foto
Op je haar na had ik je helemaal niet zo voor gesteld xD, bij mij had je een beetje keen kinder gezichtje xD wahahah xD

Op je haar na had ik je helemaal niet zo voor gesteld xD, bij mij had je een beetje keen kinder gezichtje xD wahahah xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Awwwh, wat een lief dochtertje heb je! :3 ik vind kleine kinderen zo schattig, totdat ze groot worden, maar goed, dat duurt nog wel een tijdje xD
Leuke foto's! Ik vind het zo leuk dat iedereen nu hier foto's zit te plaatsen^^ Ik mis alleen nog Floor, jij zou toch ook naar foto's gaan zoeken? Ghehehe, ik blijf erover doorzeuren xD
Leuke foto's! Ik vind het zo leuk dat iedereen nu hier foto's zit te plaatsen^^ Ik mis alleen nog Floor, jij zou toch ook naar foto's gaan zoeken? Ghehehe, ik blijf erover doorzeuren xD
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Dat is handig, een kinderbench. Er zit zelfs een bakje voor de boterham in.caprys schreef:Ik en mijn dochtertje:
Waar kun je die kopen?

-
- Typmachine
@Marit:
Je bent een mooi meisje.
Ik had je idd ook voorgesteld met een kinderlijker koppie.
Ik vind trouwens dat ze wel voor twintig kan doorgaan, hoor, Jodie. xD
Zo jong ziet ze er niet uit...
Ik vind jou wel jonger lijken dan je bent. Niet op foto's tho, maar live wel.
Je bent een mooi meisje.
Ik had je idd ook voorgesteld met een kinderlijker koppie.

Ik vind trouwens dat ze wel voor twintig kan doorgaan, hoor, Jodie. xD
Zo jong ziet ze er niet uit...
Ik vind jou wel jonger lijken dan je bent. Niet op foto's tho, maar live wel.

To be honest: Na het lezen van "In het zonnetje" dacht ik al dat je een leuke spontane dame was, maar de foto bevestigd dat zeker. Oh en ik heb stiekem even op je Facebook rond gekekenxILY. schreef:VIk ben wel benieuwd of ik aan de verwachtingen voldoe, eigenlijk!

-
- Typmachine
Och, ja. Nu zie ik het!
Ik las alleen die post van je die je daarna stuurde. :p
Ik las alleen die post van je die je daarna stuurde. :p
-
- Typmachine
^^

Gewoon, omdat ik hier té lang mijn kop niet heb laten zien. xD

Gewoon, omdat ik hier té lang mijn kop niet heb laten zien. xD
-
- Typmachine
Kijk eens wat meer zwoel op de foto, Jodie 

O.O nou je het zegt O.Oartikel schreef:Classy, die foto is mooi maar ook beetje eng. Alle kanten waarnaar ik kijk lijkt het net alsof die ogen mij volgen
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Nja, dit is een foto van een paar weekjes terug in Canterbury, waar we met school geweest zijn. ;p Mijn haar is hier iets te lang, maar ongeveer hetzelfde als nu waarschijnlijk. Ik ben de grote. xD Ik zie er echt wel slecht uit op foto's... in het echt waarschijnlijk ook.
Maar nee echt dit is zo 'n slechte hoek voor mijn haar.
Gewoon op klikken voor een grotere versie, je weet hoe het werkt. 

♪
Waarom doe je zo verlegen. Wat grappig, ik was met mijn school ook paar maanden geleden in Canterbury, we zitten niet toevallig op dezelfde school, eeh? Haha. Maar nu heb ik wel een beeld van wie er achter de kip zit 

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
- Saskjezwaard
- Computer
Ben jij nou zo groot, zijn jouw vrienden nou zo klein of heb je jezelf gefotoshopt? Of aliens, dat is ook altijd een goede mogelijkheid
En Canterbury
zijn wij ook naar toe geweest met school, buitenlandse reis naar London/Oxford met een korte tussenstop in Canterbury^^ mooie stad, mooie kathedraal, mooie omgeving, maar goed, dat kan niet anders met Engeland :3

En Canterbury

Yay, wij zijn met school in april naar Londen geweest, met tussenstop in Canterbury ;D
toen kwamen we daar zo'n gids (goh, daar lopen er iets te veel van rond in die kathedraal) tegen die vroeg of we van een school uit de buurt waren ^^
dus of hij was halfdoof (kanbest, hij was in de 70/80 ofzo) of wij hadden toch niet zo'n raar accent als we dachten...
boehoehoeeeee, nu krijg ik weer heimwee ):
toen kwamen we daar zo'n gids (goh, daar lopen er iets te veel van rond in die kathedraal) tegen die vroeg of we van een school uit de buurt waren ^^
dus of hij was halfdoof (kanbest, hij was in de 70/80 ofzo) of wij hadden toch niet zo'n raar accent als we dachten...
boehoehoeeeee, nu krijg ik weer heimwee ):
Don't cry because it's over, but smile because the of the wonderful experience you had :)
-
- Fijnschrijver
@ Marit, liever dat ze je ouder schatten dan jonger. Ik heb zo'n typisch kinderhoofd. >< Ik lijk een jaar of 13, 14, terwijl ik bijna zestien ben. Dat zuigt echt.
EDIT: O crap, ik zoek me lam naar een foto van mezelf - heb nieuwe laptop - maar ik heb geen goede recente waar ik nu bij kan. Ik probeer zo snel mogelijk voor een leuke te zorgen. xd
EDIT: O crap, ik zoek me lam naar een foto van mezelf - heb nieuwe laptop - maar ik heb geen goede recente waar ik nu bij kan. Ik probeer zo snel mogelijk voor een leuke te zorgen. xd
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
-
- Fijnschrijver
Misschien heb ik wel een foto van mezelf van een meeting in de Efteling van de zomer, wacht even, even kijken of dat lukt.
Ik heb er een, maar hij is te groot. ><
Ik heb er een, maar hij is te groot. ><
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3