De chatbox
@Glen: Wow, zware nacht gehad?! :p
Hmpf, bloedresultaten zijn binnen. Ik heb een bloedstollingsziekte. Dezelfde als die mijn moeder heeft; het is erfelijk. M'n zusje was voor de zekerheid ook getest en die heeft 't ook. Gelukkig kunnen we er nu voor zorgen, dat haar niets zal overkomen.
Hmpf, bloedresultaten zijn binnen. Ik heb een bloedstollingsziekte. Dezelfde als die mijn moeder heeft; het is erfelijk. M'n zusje was voor de zekerheid ook getest en die heeft 't ook. Gelukkig kunnen we er nu voor zorgen, dat haar niets zal overkomen.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
moest werken was pas om vijf uur thuis XD me vader werd toen net wakker om naar zijn werk te gaan haha
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Nou ik moet nu bepaalde dingen laten en doen om te voorkomen dat ik weer een trombose oploop.
Mag geen pil slikken, niet roken, mag niet langer dan 4 uur achter elkaar stil zitten, bij een operatie aangeven dat ik die stoornis heb (want dan moet ik medicijnen slikken) en ik moet tegen de tijd dat ik daar aan toe ben, begeleid worden bij een zwangerschap...
Ik hoef nu gelukkig geen medicijnen of iets te slikken, maar moet er wel rekening mee houden. Kut pil. Als ik die niet had geslikt, was het nooit gebeurd. Mja.. dan had ik het wel door iets anders gekregen. :')
@Glen: jaaaaaa, dan kan ik begrijpen dat je zo laat wakker bent. Jouw ontbijt, wordt het avondeten?! :p
Mag geen pil slikken, niet roken, mag niet langer dan 4 uur achter elkaar stil zitten, bij een operatie aangeven dat ik die stoornis heb (want dan moet ik medicijnen slikken) en ik moet tegen de tijd dat ik daar aan toe ben, begeleid worden bij een zwangerschap...
Ik hoef nu gelukkig geen medicijnen of iets te slikken, maar moet er wel rekening mee houden. Kut pil. Als ik die niet had geslikt, was het nooit gebeurd. Mja.. dan had ik het wel door iets anders gekregen. :')
@Glen: jaaaaaa, dan kan ik begrijpen dat je zo laat wakker bent. Jouw ontbijt, wordt het avondeten?! :p
Ja warme soep met brood, ze zeggen dat je ontbijt de belangrijkste maaltijd is, nu is het me enigste haha
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Ja, volgens mij is dat ook complete onzin, dat van ontbijt het belangrijkste van de dag (':
Lunch en avondeten zijn net zo belangrijk, want als je daar één van overslaat heb je net zo goed tekort aan voedsel (':
Yes, eindelijk weer schrijven. Gaat lekker nu!
Lunch en avondeten zijn net zo belangrijk, want als je daar één van overslaat heb je net zo goed tekort aan voedsel (':
Yes, eindelijk weer schrijven. Gaat lekker nu!

When the power of love overcomes the love of power.
KOmaar
en heheh je verhaal is al te ver xD, ik wil verhalen kunnen meelezen xD zat toevallig vandaag nog te kijken xD

en heheh je verhaal is al te ver xD, ik wil verhalen kunnen meelezen xD zat toevallig vandaag nog te kijken xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
o: Ik had net iets geschreven over de Godsdienst lerares en Jodie post iets ergens op het zelfde moment als ik... en -plop- het is weg. o:
Nu, goed. Het komt er dus op neer dat het een gestoorde en hyperactieve mens is... Als je iets fouts doet in de les geeft ze je bijvoorbeeld een creatieve opdracht; zoals een rapnummer schrijven over waarom je geen kauwgom(kauwgum?) mag kauwen in de klas.
En als creatieve opdracht - deze is voor punten - moeten we iets doen over verbondenheid. Eerst en vooral een collage van 12 - 24 pagina's ofzo - ik begrijp het zelf niet zo goed. :s - maken en daarbij hoort nog iets van een boom knuffelen, als verbondenheid met de natuur. o:
Maar ze is wel een leuke leerkracht hoor, na zeven lessen uren, lopen we al vijf uur achter op de andere klas. xD We hebben vijf uur gewerkt aan het aan mekaar voorstellen. :p
Nu, goed. Het komt er dus op neer dat het een gestoorde en hyperactieve mens is... Als je iets fouts doet in de les geeft ze je bijvoorbeeld een creatieve opdracht; zoals een rapnummer schrijven over waarom je geen kauwgom(kauwgum?) mag kauwen in de klas.
En als creatieve opdracht - deze is voor punten - moeten we iets doen over verbondenheid. Eerst en vooral een collage van 12 - 24 pagina's ofzo - ik begrijp het zelf niet zo goed. :s - maken en daarbij hoort nog iets van een boom knuffelen, als verbondenheid met de natuur. o:
Maar ze is wel een leuke leerkracht hoor, na zeven lessen uren, lopen we al vijf uur achter op de andere klas. xD We hebben vijf uur gewerkt aan het aan mekaar voorstellen. :p
♪
Emilia, er klopt niet dat je geen berichten hebt
?
Demon, zo'n docent(e) zou ik ook wel willen hebben :p Dan heb je dus gewoon een les waar je niet echt iets doet, prima voor mij
Ik ben weer van weg geweest
Ben 1 dag niet online maar het voelt als heeeeeeeel lang. Maar was gister ziek naar huis gegaan en mijn ma pakte toen mijn laptop zodat ik niet daar achter ga zitten maar dat ik gewoon mijn griep zou uitzieken. En dat is nu gebeurd, dus ik ben er weer 

Demon, zo'n docent(e) zou ik ook wel willen hebben :p Dan heb je dus gewoon een les waar je niet echt iets doet, prima voor mij

Ik ben weer van weg geweest

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Nah, ik heb ze net allemaal verwijderd, maar er staat dat ik wel een Postvak In heb, maar dat is dus niet zo --' Want ik heb geen berichten. Suf. (':
When the power of love overcomes the love of power.
Succes met je hw Jodie
Ik ben er nu juist net klaar mee, nu moet ik nog alleen voor 4 toetsen leren. Whaa!! En dat terwijl ik pas aan de 5de week van school ga beginnen, kunnen docenten niet iets rustiger aan doen
?

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
Wow iedereen succes met z'n vele huiswerk 
Ik heb heel erg weinig (: Maandag alleen voor 2 vakken een beetje maakwerk. Meer niet
Ik ben ziek
Voel me echt belabberd..

Ik heb heel erg weinig (: Maandag alleen voor 2 vakken een beetje maakwerk. Meer niet

Ik ben ziek

Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
Ik wil niet zeikerig doen hoor, maare wat voor een lolliesejell schreef:Wie houdt hier van lollies?

Dus Google Bot vindt het leuk dat ik ziek ben, fijn! Hahaha. Ik hou niet van snoep...... 
Uitgezonderd drop!
IK BEN SUPER BLIJ OMDAT MIKA EEN NIEUWE CD HEEFT UITGEBRACHT. Ik word altijd zo froleeeeeikkk van die gozer.

Uitgezonderd drop!
IK BEN SUPER BLIJ OMDAT MIKA EEN NIEUWE CD HEEFT UITGEBRACHT. Ik word altijd zo froleeeeeikkk van die gozer.

hahah idd heel vrolijk xD grappig
, kan niet zeggen dat ik sta te springen bij een nieuw nummer maar wordt er wel altidj weer vrolijk van om ze te horen xD

hahahah xD ik liep net over mijn tekstboek te scrollen xD en maar raar kijken waarom die muis nou niet bewoog xD