Ik heb een gruwelijke hekel aan One Direction. Vreselijk, die kleine jongetjes! :p Maar Ed Sheeran vind ik heel goed, dus ik oordeel maar niet meteen...
Gewoon luisteren en dan zeggen of je het nummer goed of niet goed vindt xD
Meh ik hou van One Direction... Hopelijk kan ik zaterdag tickets bemachtigen voor het concert volgend jaar ;D
When the power of love overcomes the love of power.
Zo, ben weer helemaal bijgelezen Ben er even niet en chatbox ik meteen vol Ik heb echt zo'n stomme dag achter de rug. Ik hoop dat ik snel mag slapen, en dat ik alles mag vergeten. Soms wens ik echt dat ik ergens anders leefde, ergens ver weg. En dat het leven dan wel eens meezit. Aaaahhh!!
Hmh. Neem heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel ijsjes en wrijf je gezich daarmee in. Daarmee loop je tegen de boezem van een meisje met je gezicht, en je heb wel een paar andere zorgen, denk ik.
artikel schreef:Ik heb echt zo'n stomme dag achter de rug. Ik hoop dat ik snel mag slapen, en dat ik alles mag vergeten. Soms wens ik echt dat ik ergens anders leefde, ergens ver weg. En dat het leven dan wel eens meezit. Aaaahhh!!
Herkenbaar...
@ demon: ervaring?
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
En ik moet eigenlijk gaan leren, voor nederlands, grammatica. Maar serieus, wie is er ooit gelukkig geworden omdat hij wist wat een voorzetselvoorwerp is? Jeeh! niemand. Naja, Lalala, ... , puntjepuntjepuntje
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Ik wel hoor. I was superblij toen ik dat wist. Echt waar ik voelde me zo:
"JOEPIE! JEEJ! HOERA! EINDELIJK HEB IK ONTDEKT WAT IK NOG NOOIT ONTDEKT HAD!"
HAHA zal ik dat ook eens proberen, Demon? (': Kijken of mensen dat gaan waarderen. laten we het testen. Jij loopt tegen meisjes hun boezem aan met je gezicht vol ijs en ik doe hetzelfde. Kijken wie het hardst geslagen wordt (':
When the power of love overcomes the love of power.
Tegenwoordig weten jongere mensen al meer dan oudere hoor. o: Ik ben 15 heb en heb nog nooit een vrienden gehad en ik zie soms al 10-12 jaar oude kabouters tongen. o:
Mijn zusje weet het niet helemaal, en daar ben ik blij om. De jeugd van tegenwoordig is gewoon heel vies, en ik, als 14 jarige, ben het daar toch echt mee eens. Mensen doen tegenwoordig de raarste dingen op seksueel niveau, en dat is gewoon uhm... goor (beleefd uitgedrukt).
Het is koooouuudd.... brrr... Heeft iemand een lekker warm kopje thee of chocolademelk?
Mag ik vriendelijk vragen de chat een beetje netjes te houden. Ik heb het dan niet enkel over de dubbelposts, maar ook over het taalgebruik. Alvast bedankt.
De site zelf heb ik op wintertijd gezet, maar helaas moet elk lid zelf het knopje omzetten in het gebruikerspaneel om wintertijd te gebruiken.
Valt dat niet heel gemakkelijk te automatiseren? Ik vind het wel een rare 'feature' eigenlijk :P
(Geswitched, werkt weer als een zonnetje - wintertijd)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge