Melbourne High

Tranentrekkers en ernstige verhalen. Lees en laat je meeslepen in de drama van anderen.
lmk
Potlood
Potlood

Ook ik ben begonnen met lezen, leest tot nu toe lekker weg :D

Wel merk ik op dat je vaak een punt of comma voor het woordje 'en' zegt, maar volgens mij 'mag' dit niet :P
Verder heb ik er niets op aan te merken, je hebt een mooie schrijfstijl! :D
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Omdat ik weer terug ben, zal ik je als eerste verwelkomen op een mooi bericht :D. Het zal voornamelijk uit onzin bestaan, want het voelt nog steeds of ik een week niet geslapen heb, maar ja daar leven we wel mee :P.
Mijn beeld van Brandi is nog niet helemaal bijgedraaid, ik vind haar vooral een heel realistisch personage.
Ik vind het trouwens nog steeds heerlijk weglezen, goed geschreven alles loopt lekker door.

Op Imk, een komma mag voor en, er is een regeltje voor dat ik nog steeds niet helemaal begrijp maar het heeft iets te maken met hoevel het en te maken heeft met het zinsdeel ofzo xD Nederlandse grammatica is ingewikkeld xD

Uhm jeaa, ik probeer te verzinnen wat ik nog allemaal kan zeggen xD hahah geen idee. voor ik een bericht vol onzin type waar je natuurlijk helemaal niets aan hebt, en waar ik soms nog al goed in ben xD. zal ik maar stoppen.

GOedzo, ga snel verder ? (A) :P gheheh.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ik vind je personages echt geniaal. Ze zijn zo goed uitgewerkt. Op het moment dat Brandi naar bed ging met Adam, kon ik niet stoppen met lezen. Haar emoties zijn zo realistisch geschreven. Echt hoor, mijn complimenten! Je hebt een hele fijne schrijfstijl en ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
ejell
Toetsenbord
Toetsenbord

CLASSY.

DOORSCHRIJVEN! :D
When the power of love overcomes the love of power.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Classy, je stelt me teleur :( vindt weer eens zin om aan dit verhaal verder te schrijven! Het is veel te goed en mooi geschreven om hier zomaar in het niets te blijven hangen. Dus hop hop, tandjes op elkaar, er weer inkomen en dan schrijven maar! En je mag van mij nog niet gaan herschrijven, eerst moet het eens een keer helemaal af. Dan pas kan je dingen veranderen. Anders blijf je bezig. En dat wil ik niet.:( Dus... schrijven! :gr:
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Neee Classy heeft een ander geniaal verhaal waar ze eens aan moet beginnen xD, maar idd dit mag ze niet meer over schrijven ! Hoor je me Classy :P eerst afschrijven ;)
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Plaats reactie

Terug naar “Het Dramatheater”