Met mijn enorme zangtalent geef ik een privé-concert voor DOJ die natuurlijk komt.
Maar ik ga lekker naar de bunker. Mijn bunker.
Waarom willen we dit ding eigenlijk zo graag...? :')
Steel de bunker!
-
- Balpen
Ontvoert Ejell en gooit haar temidden in een horde hardcore ejell fans zodat ze word achternagezeten, weg van de bunker.
Mijn bunker.
Tjaaa .. ik heb eigenlijk geen flauw idee.
Mijn bunker.
Tjaaa .. ik heb eigenlijk geen flauw idee.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
-
- Balpen
Duwt de voorganger gewoon de bunker uit en sluit de deur ^-^
We could be a story in the morning but we'll be a legend tonight.
Wordt een spook en glipt in de bunker. Met mijn spookvaardigheden jaag ik de vorige eigenaar weg.
Le bunker is van mij.

Le bunker is van mij.

Omdat het einde van de wereld komt en we moeten overleven?ejell schreef:Waarom willen we dit ding eigenlijk zo graag...? :')

♪
Maar, maar, maar. ;-;
Gaat naar de onderwereld(ik kan dat
) en vraagt daar hulp aan de duivelse mollenslaafjes van de duivel; de duivelse mollenslaafjes graven een weg in de bunker, halen Silk eruit en sturen haar naar de onderwereld, waar ze de WC's met haar tong moet schoonmaken. Ik graaf het gat weer dicht en neem de bunker in.
Mi bunker.
Gaat naar de onderwereld(ik kan dat

Mi bunker.
♪
Ik blaas zo hard in de leidingen dat de WC in de bunker overstroomt, alles en iedereen met zich meesleurend. Daarna kruip ik door de nu lege leidingen weer de bunker in en leg snel een dikke steen op de WC tegen achtervolgers.
Mijn schoon gespoelde bunker!
Mijn schoon gespoelde bunker!
- Saskjezwaard
- Computer
Ik wacht totdat de eigenaar buikpijn krijgt van de hare, zure appels en naar buiten rent om pijnstillers te halen.
Mijn bunker
Mijn bunker

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Vulpen
Ik zorg dat sas mij uitnodigt voor een theekransje in de bunker, gooi laxeermiddel door haar thee en dan moet ze naar de buren omdat de grote steen van Silk nog steeds op de wc ligt. Ik leg beslag op de nu vrijstaande bunker.
Mijn bunker!
Mijn bunker!

Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
ik pleur een heleboel zwaar vuurwerk in de bunker (vandaag mag het
) en gooi er een brandende lucifer bij waardoor de Silk eruitgeontplofd (leuk woordje
) wordt, maar omdat de bunker een bunker is die iedereen wil ontploft hij niet.
Daarna ga ik in de bunker zitten en huur de heks van Doornroosje in om een grote doornhaag rond de bunker te laten groeien.
Mijn bunker.

Daarna ga ik in de bunker zitten en huur de heks van Doornroosje in om een grote doornhaag rond de bunker te laten groeien.
Mijn bunker.
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Ik maak een nieuwjaarscadautje voor Silk waarin heel veel vuurwerk zit die ik kan laten ontploffen met een druk op de knop van een afstandsbediening. Ik bel aan en leg het cadeautje voor de deur, zelf ren ik weg. Silk doet de deur open ziet een cadeautje voor de deur met zijn naam derop en neemt mee naar binnen. Daar maakt hij het open en dan druk ik op de knop. Boem! Het vuurwerk ontploft en Silk rent de bunker uit. Intussen neem ik de bunker in 
Mijn bunker!

Mijn bunker!

Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
-
- Vulpen
Ik steek een heleboel siervuurwerk af voor de bunker en Arin en Jenna (die momenteel beiden binnen zijn) rennen naar buiten om te kijken. Intussen baan ik mijzelf met hulp van een enorme heggenschaar een weg door de doornstruiken en ga naar binnen. Ik sluit netjes de deur achter mij, zodat het binnen lekker warm blijft.
Mijn bunker!
Mijn bunker!
-
- Vulpen
(Silk, ik denk dat je een paar uur achterloopt haha. Ik had Jenna de bunker al uitgetrapt. Maar dat maakt niet uit, we gaan gewoon verder.)
Ik steel een dartpijltje van de wereldkampioen (Taylor of Van Gerwen???) en prik de beschermende koepel door. *plop* Silk vindt het zo erg dat de magie verloren is gegaan dat ze begint te huilen. Samen met de grote hoeveelheid tranen spoelt ze naar buiten.
Mijn bunker!
Ik steel een dartpijltje van de wereldkampioen (Taylor of Van Gerwen???) en prik de beschermende koepel door. *plop* Silk vindt het zo erg dat de magie verloren is gegaan dat ze begint te huilen. Samen met de grote hoeveelheid tranen spoelt ze naar buiten.
Mijn bunker!