Ik heb niet echt een leerkracht die me altijd bekritiseert. ;p Of, nja, elke leerkracht zeurt dat ik super slordig ben en dat ik lelijk schrijf... Eigenlijk zegt iedereen dat,

, maar het lukt gewoon niet om te verbeteren. Mijn geschrift zal waarschijnlijk nooit veranderen en ik ben veel te lui om netjes te worden. Ik overleef het jaar vast wel. Ik zal nu gewoon proberen om geen leerstof meer te verliezen(wat me vorig trimester ook ongeveer gelukt is.

). Maar ik ben het trimestertje, nu, wel begonnen met een verloren boek Frans. :p Nu, ja, die vind ik wel weer en anders kijk ik gewoon constant bij mijn buur, en dan vind ik het op het einde van het jaar, wel. ^^ Net zoals vorig jaar met mijn Latijnsboekje. Toen ben ik wel achter een nieuwe geweest, maar ja... xD
Mijn Grieks werkboek-achtig dingetje heb ik eigenlijk ook al verpest; de voorkant van de kaft is er zomaar, ploep, afgescheurd. :/ Dat zal wel aan die te kleine kastjes gelegen hebben. Daar passen mijn boeken niet eens allemaal in. --' Echt vreselijk. En dan zijn er sommige mensjes met zo 'n grote kastjes. Me jelly. :/ Maar aan de andere kant zijn er een paar mensen met superkleine kastjes. Haha. Dat moet echt vervelend zijn.
En you're welcome, Jodie. Nu wil ik wel heel veel koekjes. Een grote berg met koekjes met allemaal verschillende smaken. Dank je.