Thuis gaat het wel aardig. Het is vreemd. Mn ouders maken absoluut geen ruzie en we lijken eigenlijk gewoon een happy family, alleen zijn we wel constant opzoek naar een nieuw huis voor mijn moeder. Dat wordt dus de komende paar jaar een noodoplossing totdat we een koophuis kunnen krijgen.Babette, welcome back! Hopelijk is het thuis weer wat rustiger geworden en zeker voor jezelf! Zoiets hakt er toch zeker in...
En de dingen die je gemist hebt: nieuwe OV-meeting die op t punt staat om gepland te worden, OV-awards waar je nog tot de 15e op kan stemmen :p verder eh... we zijn saai damnnn xD Oh, dat gedamn is mijn nieuwe stopwoordje... dat je het weet en gewaarschuwd bent :')
Die OV-meeting, tja, daar moet ik even naar kijken omdat mijn school irritant is en ik dus pas voorjaarsvakantie heb vanaf de 23e in plaats van volgende week al, en ik weet niet waar het is maar ik mag waarschijnlijk niet van mijn ouders aangezien ik niet zomaar kan zeggen dat ik zielsalleen met de trein mensen ga meeten die ik via het internet ken. Maar ik wil wel heeeel graag komen, damn.
En dat gedamn .. tja welkom bij de club. Dat is ook een beetje mijn nieuwe stopwoord, ahahahah.
--
Ik heb dus heel mooi witte rozen naar al mijn vriendinnen gestuurd, zo'n actie bij ons op school, altijd leuk. Heb zelf een kaartje gekregen mja ook weer van vriendinnen, dus tja geen jongen in de picture. Valentijn doet me trouwens denken aan een jongen waar een vriendin van mij helemaal gek van is. Ze stalkt hem basically en haar manier van mensen showen dat ze om hen geeft is door heel erg raar te doen, daarom hangt er dus nu ook in onze lokale supermarkt een advertentie waarop staat "Vrienden Gezocht" met daaronder zijn naam en telefoonnummer.
Misschien moet ik maar eens even bellen.
Tot zover mijn uitgebreide lulverhaal dat obviously niemand gaat lezen wauw damn ik moet echt een leven zoeken.