Op de vlucht

Tranentrekkers en ernstige verhalen. Lees en laat je meeslepen in de drama van anderen.
Plaats reactie
Britt
Puntenslijper
Puntenslijper

Een kleine ingeving. :)
-------------------------------------
Ze blijft maar lopen, hopend dat al hetgeen wat ze voorbijloopt nooit meer zal terugkeren. Nooit meer die vreselijke problemen. Ze zouden zomaar allemaal weggaan als ze wegliep, maar toen kwam de ontnuchtering. Ze viel op de grond en besefte dat ze hier nooit van zou kunnen weglopen, want het was één maal haar leven. Eens je hier je eerste stappen hebt gezet , kon je niet meer weg. Je wortels zitten vast in de grond. Je kan zo hard trekken als je wilt maar je geraakt niet weg. Soms trek je wel iets los maar dit zorgt alleen maar voor littekens en meer ellende.
Ik laat het verleden achter me, maak een nieuwe start. Vergeet mijn tranen en luister naar mijn hart.
Britt
Puntenslijper
Puntenslijper

Ik zou graag weten wat jullie er van vinden! :)
Ik laat het verleden achter me, maak een nieuwe start. Vergeet mijn tranen en luister naar mijn hart.
Blieje
Typmachine
Typmachine

Hmm, ben benieuwd wat voor verhaal hier achter zit! Mooi stukje en trekt al aan om meer te lezen!

Groetjes Blieje :super
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
nurias
Vulpen
Vulpen

Ben ook benieuwt wat voor een verhaal erachter zit en waarvoor ze wegvlucht. Spannend en trekt mijn aandacht om er meer van te lezen.

Groeten Nuria
daantjeschrijft
Balpen
Balpen

Het stukje maakt mij nieuwsgierig naar datgene wat de persoon in kwestie is overkomen. Hoop dat er een heel verhaal achter steekt, want wil dat verhaal zeker leren kennen. Heel sterk geschreven al is het maar een klein stukje....
Even Miracles take A Little Time
Plaats reactie

Terug naar “Het Dramatheater”