De chatbox

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
artikel
Computer
Computer

Kinderen zijn gewoon geweldig :P

De hitte is allemaal wel leuk en aardig, maar dan moet je niet in een klaslokaal zitten... Ben blij dat ik nu thuis ben, lekker nog wat tijd om te kunnen genieten van dit prachtige weer :D
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Kinderen zijn ook leuk, maar om er zelf te hebben is voor mij geen beginnen aan. Dat weet ik al zeker vanaf mijn tienertijd en die mening is nog geen dag veranderd. :D
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
artikel
Computer
Computer

Ik wil zoooo graag kinderen. Maar ben nu pas 15, dus ik moet nog een tijdje wachten :( Maar ik wil zelf wel echt kinderen ^^
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
nurias
Vulpen
Vulpen

artikel schreef:Kinderen zijn gewoon geweldig :P

De hitte is allemaal wel leuk en aardig, maar dan moet je niet in een klaslokaal zitten... Ben blij dat ik nu thuis ben, lekker nog wat tijd om te kunnen genieten van dit prachtige weer :D
Kan je wel gelijk geven Artikel, betreffende in een klas lokaal zitten ;)

Ik zeg altijd tegen jongeren, geniet eerst van je leven voordat je aan kinderen begint.

Een fijne zonnige avond met het lekkere weer, en de rest ook mochten jullie dit lezen.

We zitten nu in de tuin, mijn man zorgt dit keer dat de kinderen naar bed gaan. Kan ik even heerlijk even na genieten :D
artikel
Computer
Computer

Waar geniet je dan na van?
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
nurias
Vulpen
Vulpen

Het lekkere weer Artikel, heb de hele dag de kinderen erbij. Nu mag mama genieten :)
Blieje
Typmachine
Typmachine

Hihi, inderdaad! :D

Drukke dag gehad vandaag? ;)
nurias
Vulpen
Vulpen

Heb zelf boodschappen gedaan met onze jongste, naar de kapper geweest voor mezelf met de jongste en daarna even op de koffie geweest bij een vriendin. Natuurlijk met de jongste, gezellig bij gekletst en gezins foto's uitgewisseld. Dan was het snel twee uur, dan komt de oudste uit school en de tweeling van de opvang.
Blieje
Typmachine
Typmachine

Ja, een dag gaat zo snel... wel leuk zeg! :D
nurias
Vulpen
Vulpen

Leuk maar je dag gaat zo snel :( Dus nu even nagenieten met een mooie avond in de tuin met een wijntje.
artikel
Computer
Computer

Druk druk druk... Ja, kinderen nemen veel tijd in bezit. Maar ze geven je wel veel meer terug :D
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Geniet ervan, Nurias!

@artikel, kinderen zijn ook zeker leuk, alleen voor mij is er gewoon geen beginnen aan, kan niet zo goed tegen drukte. :D
artikel
Computer
Computer

Dan is er misschien idd. geen beginnen aan :P
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Eibdelijk doet LoL het wooeeh ^^ zo maar nog een potje doen :3 meer menden hier die hrt doen ?
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Blieje
Typmachine
Typmachine

@artikel
Eigenlijk is mijn konijn al een beetje mijn kindje. Daar heb ik genoeg aan.

Afbeelding
artikel
Computer
Computer

Wat een leuk konijn :D Die kunnen inderdaad ook als een stukje van een kind innemen :P

@JodieJJ Ik heb het nog steeds niet gedownload... Sorry... Misschien ooit ^^
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Ze zit nu bij mijn vriend op schoot en een haaruitval dat ze heeft, je kunt er een heel vogelnest mee bouwen! :lol: :lol: :lol: En nu hij een zwarte broek aan heeft valt dat natuurlijk extra op!
artikel
Computer
Computer

Ach ja, die haartjes maken niets uit, zolang het maar gezellig is :P

Heeft iemand enig idee over hoe je een animatie kan maken? Ik zoek al een tijdje naar een programma waar je animatiefilmpjes mee kan maken, omdat ik daar geïnteresseerd in ben :D
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Nee, daar weet ik niets vanaf, artikel.

Net macaroni gehad met macaronimix. En ik had na het eten opeens enorme pijn aan een kies. Ik me maar afvragen hoe dat kwam, voelde ik met mijn tong dat er een stukje van die harde groente uit die mix tussen mijn tanden zat. Ik dat eruit gehaald en weg pijn....

Of dit normaal is zou ik dus nooit weten. :lol:
artikel
Computer
Computer

Laat ik zeggen dat ik dat ook wel eens meemaak xD Het is nooit een fijn gevoel om iets tussen je tanden vast te hebben zitten, maar ach :P Als je het er ook weer tussenuit krijgt, dan valt het allemaal nog wel mee.
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Dat is waar, maar dat ik er dan zo veel tandpijn van zou krijgen heb ik nog nooit meegemaakt... :shock:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Noes jochen :o doqnload!!!
Roosje
Potlood
Potlood

Ik heb ook konijnen! Ze zijn zo lief, meestal... Ga je ook nog een vriendje voor haar halen?
Er zijn maar twee dingen in het leven die je kunt bereiken met je ogen een beetje dicht. Liefde en vrede.
nurias
Vulpen
Vulpen

Het heeft hier aanstekelijk gewerkt om over konijnen te praten. We hebben vanmiddag twee heel lieve en schattige konijnen gekocht en ook een gelijk een konijnenhok.

De drie oudste meiden zijn niet meer weg te slaan, ze zijn nu met papa bezig met de konijnen hok aan het aankleden en een buitenverblijf aan het bouwen.
Little_Miss_Perfect
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Oh, wat leuk! @Nurias. :3 Wij hebben geen konijnen, maar wel twee katten. Of nou ja, een kat en een hond in een kattenlichaam.
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
nurias
Vulpen
Vulpen

:lol: :lol: Little_Miss_Perfect, een hond in een kattenlichaam.
Blieje
Typmachine
Typmachine

@nurias, hoe zien jouw konijnen eruit? :D

@Roosje, nee, ik heb geen plaats voor een vriendje voor mijn konijn, ze leeft binnen in een kooi in mijn appartement. Mijn vriend en ik zijn haar vriendjes! :app:
nurias
Vulpen
Vulpen

Ippie (wit) en Dippie, namen gekozen door onze meiden :lol:

Onderste foto, hun nieuwe buitenverblijf met een tijdelijk hek. Het roze kleed was ook een design van de meiden :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Blieje
Typmachine
Typmachine

Hihi, die twee vinden elkaar al super leuk! :D :lol:
nurias
Vulpen
Vulpen

Ja, toen we de witte zagen vertelde de verkoper dat we ook de andere erbij moesten nemen. Anders hadden we maar een konijn.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Goede verkoper ^^ zovaak zie je dat niet dat ze zeggen dat je er een konijn bij moet nemen.. Heel netjes, want konijnen horen niet alleen :)
nurias
Vulpen
Vulpen

Nee dat klopt ook JodieJJ

Vandaag bij ons een rustige zondag geen plannen, zelf in de serre op een luie stoel gekropen om een goed boek lezen en mijn verhalen bijwerken dan wel reacties geven. Het weer is hier droog en opklarend, dus de meiden behalve de jongste zullen zo naar buiten gaan. De jongste is druk in haar schommelstoel. Mijn man is de keuken aan het doen, soppen en opruimen.
Blieje
Typmachine
Typmachine

Mijn vriend heeft thuis een kat, een hele lieve! :D
nurias
Vulpen
Vulpen

Wat leuk Blieje, ook een lieve naam :)
Blieje
Typmachine
Typmachine

@nurias, is wel een grappig verhaal, hij had eerst 2 poezen erbij, maar die kat heeft die poezen zwanger gemaakt en hij had geen plaats voor allemaal die beestjes, dus heeft die de moeders en de kittens weg moeten brengen naar een opvang. Eerst hadden we nog geen naam voor deze kat, maar we hebben hem Casanova genoemd, doordat hij dus die 2 poezen zwanger heeft gemaakt. :lol: :lol: :lol:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Kmav hopen dat de kater ondertusse hakkie takkie weg zakkie is xp
Blieje
Typmachine
Typmachine

Jep, hij is gecastreerd! :app:
artikel
Computer
Computer

Wat zielig voor dat kleine stampertje :o

Ik zit pas in de 3de week van school, al lijkt het korter, maar ik heb nu al veel huiswerk en volgende week komen er al meteen weer toetsen aan. De bovenbouw gaat toch een stuk sneller dan de eerste drie jaartjes.
It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
nurias
Vulpen
Vulpen

Leuk en grappig verhaaltje Blieje
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik ga zonen van Caine herschrijven! Bam. Wat dus wel betekent dat ik de andere verhalen even moet uitstellen xD (behalve Igneal, die gaat wel gewoon verder ^^ )

Zo, nu kan ik er niet meer onderuit :D
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Roosje
Potlood
Potlood

@ artikel ik snap het helemaal... moeten zelfs een verslag voor gym maken....
Er zijn maar twee dingen in het leven die je kunt bereiken met je ogen een beetje dicht. Liefde en vrede.
nurias
Vulpen
Vulpen

Pfffff kinderen en douchen, gelukkig heeft mijn man een extra hoge drempel gemaakt in de douche ;) Straks nog eentje maar eerste even een warme koffie in mijn badjas, want tja mama blijft ook niet droog. Vind het niet erg, door de kinderen te laten spelen met water krijg ik het voor mekaar om hun goed te wassen en haren te wassen. Kon ze beter naar buiten sturen, regen zat. Al de hele dag hier regen, lichte regen, zware regen, wind, onweer :(
Blieje
Typmachine
Typmachine

@nurias, met dat soort weer is toch niks mis? Vooral niet als je een open haard hebt! :D :app: :app: :app:
nurias
Vulpen
Vulpen

@Blieje, nee dat klopt. Maar we gaan graag naar buiten voor een wandeling met met de kinderen. :)

Ook goed voor de was natuurlijk ;)

Vandaag een bijna droge dag, heerlijk. Nu aan een kop koffie en op OV neuzen, schrijven en lezen, de kinderen zijn buiten aan het spelen met buurtkinderen. Onze jongste vermaakt zich prima in haar box, heerlijk !
Blieje
Typmachine
Typmachine

@nurias, ach, je moet maar denken, we zitten in Nederland, hier is het weer relatief nog zeer goed, vergeleken met de rest van de wereld. :app:

Mijn god, wat mankeert me opeens? In 3 dagen tijd droom ik dat ik boos word op 2 mensen waar ik van hou... eergisteren werd ik in een droom boos op mijn vriend en vannacht werd ik in een droom boos op mijn moeder... allebei zonder enige goeie reden! :o :shock:
In die droom met mijn vriend sliepen we in een vreemd huis waar een oude vriend van me was waar ik boos op ben omdat die me al bijna een jaar negeert en in die droom met mijn moeder waren we in het huis van een oma van me, waar ik boos op ben, omdat die verwaand en pesterig doet. :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”