De chatbox
Hahah het is meer dat het serieuze schrijven voor mezelf niet opschiet xD maar onze onzin kladjes zijn wel leuk :3
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
En er zijn nog maar een paar dagen te gaan voordat er niet meer gestemd kan worden voor de OV-awards! Dus mensen die nog niet gestemd hebben: shame on you
en ga als de wiedeweerga stemmen! Het topic is hier te vinden: http://onlineverhalen.nl/forum/viewforum.php?f=80
Have fun^^

Have fun^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
JodieJJ schijnt te zijn genomineerd, volgens mij is dat wel een best solide keuze om op te stemmen!
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
- Saskjezwaard
- Computer
Carnavaaaal, carnavaaaal, het is bijna carnaval
was op weg naar de bus met mn weekendtas en zag dat kindjes met stoepkrijt een heel verhaal over carnaval hadden geschreven xD helaas liep ik de verkeerde kant op en was ik op weg om mijn bus te missen, dus kon het niet lezen en niet eens een foto maken. Damn 
Iemand anders die ook carnaval gaat vieren?
Ik ben echt supergoed bezig! Woensdag presentatie en verslag inleveren en het is nu al af :3 ligt er ook aan dat het groepswerk is en de andere groepsleden het graag eerder af hebben xD t komt dus helaas niet vanuit mezelf, maar als dat zou zijn dan zou ik mezelf testen op dat ik koorts heb. Me loves deadline werken :3 en me hates presentaties
En ik wil een goed einde aan mijn verhaal en het wil maar niet lukken! Stom verhaal! Nu loopt het ene einde wat ik heb als een sisser af en het andere einde wil maar geen einde hebben dus technisch gezien kan ik het geen ander einde noemen. Zucht. Back to brainstormen

Iemand anders die ook carnaval gaat vieren?

Ik ben echt supergoed bezig! Woensdag presentatie en verslag inleveren en het is nu al af :3 ligt er ook aan dat het groepswerk is en de andere groepsleden het graag eerder af hebben xD t komt dus helaas niet vanuit mezelf, maar als dat zou zijn dan zou ik mezelf testen op dat ik koorts heb. Me loves deadline werken :3 en me hates presentaties

En ik wil een goed einde aan mijn verhaal en het wil maar niet lukken! Stom verhaal! Nu loopt het ene einde wat ik heb als een sisser af en het andere einde wil maar geen einde hebben dus technisch gezien kan ik het geen ander einde noemen. Zucht. Back to brainstormen
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Typmachine
- Contacteer:
JodieJJ schreef:Carnavalspakje door oomsie laten aanpassen ^^ hopelijk nu iets minder bloot :/

Teneerste frustraties, wat is Greenpeace tot een piep organisatie, toch sneu dat je door middel van vandalisme je stand punt moet uiten
Ten tweede Fock yea
We gaan drie dagen naar Pinkpop! Happyhappyhappy
Ten tweede Fock yea

- Saskjezwaard
- Computer
Pinkpop, pinkpop, pinkpoooooop
welke bekende bands komen er eigenlijk? Hou het niet echt bij xD
Hm, dan wil ik een poging doen om de chatbox wat leven in te blazen, heb ik niks te melden :') iemand nog iets leuks gedaan dit weekend?

Hm, dan wil ik een poging doen om de chatbox wat leven in te blazen, heb ik niks te melden :') iemand nog iets leuks gedaan dit weekend?
Ik heb deze wallpaper gemaakt van Hook uit de serie Once Upon A Time. Ik moet zeggen dat ik er best heeeeel erg trots op ben. 

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
- Saskjezwaard
- Computer
Looking nice
ik kijk 't niet, maar he's looking fine :p
Pff, ben bij m'n verhaal bij een stukje dat de hp zelfmedelijden heeft en het is zo'n gedoe om precies de juiste zinnen op de juiste plek te zetten om het goed over te laten komen wáarom ze die zelfmedelijden heeft. Het is zo makkelijk om het stukje onder te bombarderen, maar dan mist het z'n doel :') maar als ik deze scene af heb moet ik er nog maar een stuk of vier voordat Raina's deel van mijn remake van bloederige tranen af is
woeeeh^^

Pff, ben bij m'n verhaal bij een stukje dat de hp zelfmedelijden heeft en het is zo'n gedoe om precies de juiste zinnen op de juiste plek te zetten om het goed over te laten komen wáarom ze die zelfmedelijden heeft. Het is zo makkelijk om het stukje onder te bombarderen, maar dan mist het z'n doel :') maar als ik deze scene af heb moet ik er nog maar een stuk of vier voordat Raina's deel van mijn remake van bloederige tranen af is

OH YES. Het boek Boy7 van Mirjam Mous wordt verfilmd. Ik ben zooo blij. Toen ik dat boek las, dacht ik al dat het een geweldige film kon worden. Ik ben echt benieuwd!
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Het gaat over een jongen die zonder enige herinnering ontwaakt op een kale grasvlakte en doormiddel van spullen in zijn tas komt hij achter de verschrikkelijke waarheid. Hij vindt in z'n tas ook een mobiel en daar staat een voicemail op, dje hij zelf blijkbaar het ingesproken, en zegt: bel hoe dan ook niet de politie!
Echt een super leuk boek. Echt een aanrader!
Echt een super leuk boek. Echt een aanrader!

-
- Puntenslijper
Kan ik hier ook komen kletsen?
Ben pas net nieuw, maar wil wel graag wat meer mensen leren kennen. En andere hun verhalen lezen! Het is alleen wel lastig omdat ik niet goed weet waar ik moet beginnen haha. 

“I should be sleeping but you’re still on my mind and it’s keeping me awake.”
http://www.onlineverhalen.nl/forum/viewtopic.php?f=56&t=150327
Daar is de chatbox voor toch 

-
- Puntenslijper
Dat lijkt me wel ja!
Ik zit hier dus goed haha?

- Saskjezwaard
- Computer
Jep, je zit hier helemaal goed haha :p
Ik heb eindelijk weer tijd om iets op OV te posten/te lezen! Heb afgelopen week zitten leren voor m'n tentamens morgen en ik had mezelf een ov-ban opgelegd omdat ik van mezelf weet dat ik met commentaar geven toch altijd meer tijd kwijt ben dan ik ingepland had. Oeps xD
Ik heb zoveel ontwikkelingsstoornissen in m'n hoofd zitten stampen dat het me verbaast dat er ook nog normale mensen op de wereld bestaan. Oh, over normale mensen gesproken, hebben jullie deze test al eens gedaan? http://www.durftedenken.nl/ Dan kan je kijken met welke filosoof je het het meest eens zou zijn. Mijn filosoof was Epicurus, aanhanger van het hedonisme en atomisme :3
Ik heb eindelijk weer tijd om iets op OV te posten/te lezen! Heb afgelopen week zitten leren voor m'n tentamens morgen en ik had mezelf een ov-ban opgelegd omdat ik van mezelf weet dat ik met commentaar geven toch altijd meer tijd kwijt ben dan ik ingepland had. Oeps xD
Ik heb zoveel ontwikkelingsstoornissen in m'n hoofd zitten stampen dat het me verbaast dat er ook nog normale mensen op de wereld bestaan. Oh, over normale mensen gesproken, hebben jullie deze test al eens gedaan? http://www.durftedenken.nl/ Dan kan je kijken met welke filosoof je het het meest eens zou zijn. Mijn filosoof was Epicurus, aanhanger van het hedonisme en atomisme :3
-
- Puntenslijper
Met commentaar geven ben je uiteindelijk toch flink wat tijd kwijt ja! Maar je maakt er mensen wel blij mee, gelukkig. 
Ik ga die test eens bekijken als ik er meer tijd voor heb... Nu dus niet. Heb nog niet geleerd voor een vak morgen, oeps.

Ik ga die test eens bekijken als ik er meer tijd voor heb... Nu dus niet. Heb nog niet geleerd voor een vak morgen, oeps.
- Saskjezwaard
- Computer
Dat laatste klinkt helaas veel te bekend -ahum- xD
Ik weet niet of iedereen zo gesteld is op mijn commentaar, ik heb de eer om een grammarnazi te zijn :'D
Ik weet niet of iedereen zo gesteld is op mijn commentaar, ik heb de eer om een grammarnazi te zijn :'D
-
- Puntenslijper
Gheheh. Maar het is gewoon hartstikke vaag wat we moeten doen. En ik heb er echt een hekel aan dus stel ik het ook nog eens uit. Gaat vast goed morgen xD
Ach, ze kunnen het ook negeren. Maar ze hebben er vast wel een heleboel aan.
Ach, ze kunnen het ook negeren. Maar ze hebben er vast wel een heleboel aan.

- Saskjezwaard
- Computer
Welke opleiding doe je eigenlijk? Of zit je op de middelbare? Altijd moeilijk inschatten als je de leeftijd niet kent xD
Mag ik hopen dat ze er iets aan hebben haha xD en als ze me niet bedanken dan ken ik nog altijd wat martelmethoden die ik uit wil proberen
Mag ik hopen dat ze er iets aan hebben haha xD en als ze me niet bedanken dan ken ik nog altijd wat martelmethoden die ik uit wil proberen

-
- Typmachine
- Contacteer:
En als dat niet werkt dan ben ik wel bereid om een handje te helpen.Saskjezwaard schreef:Mag ik hopen dat ze er iets aan hebben haha xD en als ze me niet bedanken dan ken ik nog altijd wat martelmethoden die ik uit wil proberen

- Saskjezwaard
- Computer
LaBelleVie is afgeschrokken, komt nooit meer op de site terug hahaha xD
-
- Typmachine
- Contacteer:
Saskjezwaard schreef:LaBelleVie is afgeschrokken, komt nooit meer op de site terug hahaha xD

Daar gaat het ledenaantal van de site.

Hoi LaBelleVie welkom op OV, hihi. Hier kan je juist kletsen, daar is de Chatbox voor, maar dat heb je ondertussen wss wel door...
EN SASKIA, IK HOU JUIST VAN JOUW GRAMMARNAZI-STYLE.
EN SASKIA, IK HOU JUIST VAN JOUW GRAMMARNAZI-STYLE.

-
- Puntenslijper
Ik zit op de middelbare haha, heb nog wel een tijdje te gaan. Het is inderdaad lastig als je de leeftijd niet weet, ik ben 13.Saskjezwaard schreef:Welke opleiding doe je eigenlijk? Of zit je op de middelbare? Altijd moeilijk inschatten als je de leeftijd niet kent xD

Snel afschrikken zal je niet doen, pas maar op, je hebt me niet zomaar weg hier.

Voor je het weet zeur ik je kop eraf omdat ik commentaar op mijn verhaal wil...

Bedankt trouwens allemaal!

Woouuw... er is.. Leven
Ik heb leven op OV gezien
aaaaah!!!!
( kont niet laten ^^ )
Labellavie, jij bent van nu Bella, makkelijker te onthouden, tenzij je natuurlijk ergens je gewone naam hebt neergezet en ik te lui ben geweest om die te vinden ^^
Ik zoek weer afleiding van mn schoolwerk
zoveeel lezen, me no likes
P_westdijk
ik vond je de laatste tijd wel beetje getemd met je marteltechnieken
( ik mis je goeie ouwe OV-leden uitmoord serie
)

Ik heb leven op OV gezien

( kont niet laten ^^ )
Labellavie, jij bent van nu Bella, makkelijker te onthouden, tenzij je natuurlijk ergens je gewone naam hebt neergezet en ik te lui ben geweest om die te vinden ^^
Ik zoek weer afleiding van mn schoolwerk

P_westdijk

-
- Puntenslijper
Jodie (wat is jou echte naam?
Jodie?)
Mijn naam staat wel op het forum haha, bij voorstellen. Ik heet Milou.
Ik vind al het commentaar hier echt prima hoor!

Mijn naam staat wel op het forum haha, bij voorstellen. Ik heet Milou.

Ik vind al het commentaar hier echt prima hoor!