Reacties gewenst bij oude(re) verhalen?

Reageer hier op de discussies, of start je eigen onderwerp.
Plaats reactie
Marjon
Puntenslijper
Puntenslijper

Wat ik me net ineens af zit te vragen... Er zijn al een hoop verhalen die al een aantal maanden/jaren oud zijn.
Nu maakt het mij echt niet uit wanneer ze zijn geschreven (klassiekers e.d. zijn ook lang geleden geschreven), maar zit men er dan nog wel steeds op te wachten op een reactie of op-/aanmerkingen?
Ik bedoel, ik vind het helemaal niet erg - ik vind het leuk zelfs - om er een bericht bij te plaatsen, maar als het niet gelezen wordt of men zit er niet meer op te wachten...

Dus, tja, dat vroeg ik me eigenlijk af. Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben en niet te ehm vreemd over kom :$
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Nee ik snap je punt heel goed :P

Zelf kan ik het altijd wel waarderen als ik een reactie krijg, ook al is het een oud verhaal. Als ik feedback krijg verwerk ik deze zelfs gewoon nog in mijn eigen archief.
Voor de rest kan ik natuurlijk niet spreken. Handig kan zijn om even op het profiel te klikken, daar staat ook een datum dat ze het laatst op het forum zijn geweest. Als dat meer dan een maand geleden is, kun je er denk ik wel vanuit gaan dat ze je commentaar niet meer zullen lezen.
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-Maaike-
Computer
Computer

Ik vind het ook altijd leuk om een reactie te krijgen op ouder werk! :D

Voor anderen spreken is lastig, je kunt sowieso kijken of de gebruiker nog recent online is geweest en dan op die verhalen reageren..
Zelf lees ik altijd de verhalen die me leuk lijken en ik plaats gewoon een reactie, soms kan zoiets voor een schrijver een trigger zijn om toch weer verder te gaan. Overigens is dat lang niet altijd ;)
- Never give up on anything, because miracles happen every day -

My head is a jungle...
Marjon
Puntenslijper
Puntenslijper

Bedankt voor jullie antwoorden! Dit zocht ik :D

Inderdaad is het een slim idee om te kijken of mensen nog wel actief zijn op het forum. Als het verhaal hun enige post is, en ze zijn al een tijdje niet actief geweest, dan zal het weinig nut hebben er een diepgaande/inhoudelijke reactie op te leveren.

Ik vind het zelf namelijk ook altijd fijn om reacties te krijgen op mijn werk, ook al is het oud. Soms zijn het dingen die je zelfs in je latere werk nog steeds doet, simpelweg omdat je er nooit op bent gewezen. Dus ook al is het al een paar jaar oud, van opbouwende kritiek kun je veel leren.

Vanaf nu zal ik ook op de oudere verhalen reageren :)
Plaats reactie

Terug naar “Discussie topic”