Ik wil in je geloven
Als er iets is
Een rede
Voor leven
Zo'n mooi doel
Maar wat nou als het niet is
Dat alles is gelogen
Al die mensen
Zo teleurgesteld
Zo alleen, bedrogen
-----
Bleegh, mijn gedichten gevoel en een beetje aantoonbare gedichten zijn helemaal verdwenen o_O
Doel van leven
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Ik vind hem niet zo geweldig eerlij gezegd. De eerste zin vond ik wel mooi 

The quiet scares me cause it screams the truth
That's what I mean, waar is mijn dichtings gevoel gebleven? Echt álles wat ik schrijf is een totale ramp en wordt meteen gedeleted, heel af en toe niet en dan wordt het als een ramp waar niet aan te doen is gedumpt op het forum. Arme, arme gedichtje's van Laura. Dat ze dit allemaal mee moeten maken.
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Het komt vast wel terug, gewoon even geduld
Wil je trouwens nog meedoen aan de wedstrijd?

Wil je trouwens nog meedoen aan de wedstrijd?
Moet ik weten wat voor wedstrijd het is hè ^^ Ik kijk nog wel, ik heb nog nooit meegedaan en denk ook niet dat daar verandering in komt..
Dan niet
Ik heb al gekeken en zodra het onderwep bekend is ga ik er hard overna denken om mee te doen ^^ Misschien is het wel leuk voor een keertje!
(De reden dat ik normaal niet meedoe is gewoon omdat ik eigenlijk nooit iets win hoe hard ik ook mijn best doe, of ik val nooit op ofzo. Ik ben mijn leven lang al hartstikke teleurgesteld geweest omdat ik hoopte dat ik eindelijk eens zo uit blinken en complimenten zou krijgen ofzo, of iets zou winnen, maar dat waren allemaal onuitgekomen dromen. Daardoor twijfel ik dus nu steeds aan mezelf waardoor ik niet aan dat soort dingen durf mee te doen, dan denk ik; Aah, laat maar zitten, ik win toch niet, mensen lachen me toch maar uit)
(De reden dat ik normaal niet meedoe is gewoon omdat ik eigenlijk nooit iets win hoe hard ik ook mijn best doe, of ik val nooit op ofzo. Ik ben mijn leven lang al hartstikke teleurgesteld geweest omdat ik hoopte dat ik eindelijk eens zo uit blinken en complimenten zou krijgen ofzo, of iets zou winnen, maar dat waren allemaal onuitgekomen dromen. Daardoor twijfel ik dus nu steeds aan mezelf waardoor ik niet aan dat soort dingen durf mee te doen, dan denk ik; Aah, laat maar zitten, ik win toch niet, mensen lachen me toch maar uit)
Je kent ons toch!
Wij lachen je echt niet uit hoor. Voor het onderwerp ed kun je bij wedstrijden kijken. Tot morgen kun je je inschrijven!

Huh o_O Waar kan ik me inschrijven? Want bij de categorie wedstrijden zie ik zoveel dingen dat ik niet weet waar ik moet zoeken XD
Ik zet je er wel even bij
(Het staat onder chatbox over de wedstrijd)