Jij en ik

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
sassy

Jij en ik,

Twee dagen
twee nachten
twee paar ogen
twee gedachten

één mislukking
één leugen
één keer bedrogen
nooit meer twee in mijn geheugen.
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Ik snap het verband tussen de zinnen niet altijd even goed, maar het is leuk geschreven :)
The quiet scares me cause it screams the truth
sassy

hey,

Goh, nee, eigenlijk is het niet echt logies. Ik bedoel, voor mij is het wel logies, want ik weet waar het over gaat, maar voor andere slaat het inderdaad nergens op =P . Ach tja, zo had ik het nog niet bekeken ;)

Haha oké, dank je :)

gr. Sasja
btw; bedankt voor je reactie
x Sanne
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Graag gedaan hoor :) Opzich heeft dat mysterieuze ook wel wat vind ik!
The quiet scares me cause it screams the truth
Laura
Ex-staflid
Ex-staflid
Contacteer:

Nou, ik zie er wel een soort "verhaaltje" in hoor.. maarja, ik heb nou eenmaal een enorme fantasie x3 (en dan bedoel ik ook echt enorm over alles)
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Darkstar
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik vond het een mooi gedicht totdat ik de laatste zin las. Die brengt erg veel verwarring namelijk. Het idee is goed, maar als lezer heb je meer uitleg nodig om het te kunnen begrijpen ;)
You're the one who cries, when you're alone..
sassy

Hey,
Ja, je hebt gelijk, maar zoals ik ook al tegen Sanne zei, ik had het zelf eerst niet zo door.., nu wel, dus in elk geval bedankt voor dat je erop wees :D
Btw; tja, die laatste zin, daar heb ik ook over getwijfeld, maar uiteindelijk heb ik hier toch voor gekozen, misschien had het inderdaad iets anders moeten zijn, maar voor mij is het gedicht juist hierdoor compleet.., snap je ;)
Bedankt voor je reactie :D

Liefs Sasja
Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”