Snow

Rijm of niet hier kun je al je gedichten, haiku's, diepzinnige poëzie en gedachtespinsels kwijt.
Plaats reactie
Tigerlily
Balpen
Balpen

Seeing snowflakes falling
slowly to the ground
Knowing they won’t last forever
Because they’re always bound
To time

Feeling myself going down
In infinite despair, once more
Pretending to hope it will vanish
And it does, but I ignore
The truth

The sun shines bright in winterland
But the snow denies to see
No one believes in cold no more
But I will not agree
with being me
Better to write for yourself and have no public, than write for the public and have no self
lady-chrisie
Balpen
Balpen

kippenvel ;o Ik heb kippenvel, dat heb ik echt niet zomaar hoor.... Ik vind het echt mooi. I love the english you know:P Zou willen dat ik dat kon
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
Tigerlily
Balpen
Balpen

wauw, dankjewel ^^
Kippenvel, dat is een groot compliment =)
Ik ben blij dat het je zo aanspreekt ^^
En mijn engels is niet zo goed hoor,waarschijnlijk zitten er zelfs wat foutjes hierin
Better to write for yourself and have no public, than write for the public and have no self
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

"Alleraardigst gedicht," zegt S.A.M. en hij kijkt erbij als een Engelse aristocraat die bang is om complimenten te geven. "Alleraardigst. Ik zou het zelfs bijna best goed willen noemen.
Vooral je laatste strofe begint als een klassieker. Prachtige beeldspraak waarin tegelijk een mooie metafoor ligt.
Je eerste strofe is de minste. Dat komt doordat dit gedeelte een beetje doorsnee is. Al herstel jij je wel enigzins in de laatste regel van die strofe. Het geeft net even een diepere gedachtegang aan het geheel.

Ik zou alleen de titel aanpassen. Heb zo even geen suggesties, maar de titel staat te ver af van de inhoud, naar mijn mening."

S.A.M. staat op, kijkt schichtig om zich heen of niemand hem ziet en geeft dan een voorzichtig applausje.
Tigerlily
Balpen
Balpen

*Sluipt hier op school stiekem topic binnen*
Heel erg bedankt ^^ De titel is crap, snel bedacht omdat er toch iets in dat balkje bovenaan moest staan. Ik ben nog op zoek naar een betere titel, maar heb nig geen briljante ingevingen gehad =P.
De eerste strofe kwam zo in me op, daarna kwam pas het metafoor en alles eromheen.
Plaats reactie

Terug naar “De Gedichtenbundel”