Ik heet violinie.
en ik ben 13 jaar oud en zit in de eerste.
En ik ben verliefd op een jongen het is eigenlijk een heel lang verhaal.
Lees maar:
nou eigenlijk het zit zo:
We waren net uit en mijn vriendinnen en ik liepen naar onze kluisjes toe.
Hij stond daar verderop met zijn vrienden. Even later..
Kwam ik op het idee om hem te gaan achtervolgen.
Ik kwam er zo achter waar hij woonde.
En een klasgenoot van mij is bevriend met hem dus ik vroeg aan hem hoe hij heette enzo.
Ik zocht hem op op een profielensite en ik ging praten met hem via die profielsite.
We werden vrienden en praatte zowat elke dag met elkaar.
Ik praatte niet alleen via die profielsite maar ook via msn.
Ik was met hem aan het praten en ineens voegde hij een meisje toe aan het gesprek.
Het meisje die zij tegen mij dat hij me wel aardg vond en dat als hij me wat beter kent dat hij misschien wel met mij zou willen. Dat vond ik natuurlijk geweldig nieuws. Een dag later ging ik weer met hem praten en ik stelde hem allemaal vragen zodat hij mij zo een beetje meer leert kennen. Het was een hartstikke leuk gesprek. En we hadden zelfs afgesproken met nog een paar vrienden.
Paar dagen later zegt hij tegen mij dat hij me niet meer leuk vind maar dat hij nog wel vrienden met mij wilde blijven.
Een paar dagen geleden kwam hij weer op die profielsite tegen mij praten maar dat was niet zoals normaal. Hij begon mij uit te schelden. En op msn kwam hij mij ook uitschelden met zijn vriend. En het ergste is: Hij zei dat hij me NOOiT leuk heeft gevonden.
Maar mijn vraag aan jullie is.
Weten jullie wat ik nu moet doen?
Of hebben nog wat tips.?
xx
Mijn Liefde..
....omg. Dat is wreed. Dat een jongen je zo kan bedriegen
Mijn tip voor je is: geef hem een dag of wat om tot rust te komen. Misschien heeft hij er een goede reden voor gehad om zo tegen je te doen.
Zo niet, laat hem dan maar. Hij is je niet waard als hij je na zulke leuke gesprekken zo behandelt. Een zielig jochie wat het leuk vind om andere mensen pijn te doen.
Het moet vast erg geweest zijn om dit allemaal over de msn en die profielsite te horen te krijgen. Probeer, ookal is het misschien moeilijk, je over hem heen te zetten. Als je gek op hem bent/was en hij zo reageert, is hij een sukkel en is hij niet goed genoeg voor je. Denk daar maar aan.

Mijn tip voor je is: geef hem een dag of wat om tot rust te komen. Misschien heeft hij er een goede reden voor gehad om zo tegen je te doen.
Zo niet, laat hem dan maar. Hij is je niet waard als hij je na zulke leuke gesprekken zo behandelt. Een zielig jochie wat het leuk vind om andere mensen pijn te doen.
Het moet vast erg geweest zijn om dit allemaal over de msn en die profielsite te horen te krijgen. Probeer, ookal is het misschien moeilijk, je over hem heen te zetten. Als je gek op hem bent/was en hij zo reageert, is hij een sukkel en is hij niet goed genoeg voor je. Denk daar maar aan.
Everyone is weird. And if someone's normal, then that's the weirdest one of all.
Mijn vriendinnen zeggen ook dat ik hem moet vergeten enzo.yimiki schreef:....omg. Dat is wreed. Dat een jongen je zo kan bedriegen![]()
Maar het lukt me gewoon echt niet!
en het doet heel erg pijn

nadat hij mij heeft uitgescholden. klinkt raar maar ik vind hem nog steeds leuk.
Do you believe your self you can do eveything!
- lady-chrisie
- Balpen
oke, in eerste instantie wil ik je zeggen: Het is een Eikel
Ik heb hier ook min of meer mee te maken gehad, alleen bij mij was het een stuk erger ( ik ben nog steeds niet over hem heen ) MAar ik heb hem nooit mijn gevoelens echt verteld enzo. Lees: The loveletter I'll never send , van mij dan zie je hoe ik me erover voel. Wie weet herken je jezelf erin en heb je er wat aan. Verder zou ik zeggen dat je het een beetje rustig aan moet doen. Keur hem geen blik waardig want die is hij ook niet waard. Je moet een jongen je niet zo laten behandelen. Dat zijn namelijk de godvergeten gozers van de ergste soort. Je geeft hem alleen een goed gevoel als je erover door blijft gaan. Maak mijn fout niet. Probeer er niet voor te zorgen dat het hem opeens WEL wat kan schelen. Droom niet , maar probeer ook niet te vergeten. Probeer het te verwerken . Daarmee bedoel ik dat je van de ervaring gebruik moet maken. Praat noch tegen hem of zijn vrienden. Daarmee zet je hethem genoeg betaald. Echt wraak is het misschien niet. Maarje straft jezelf meer dan hem als je erop ingaat
Ik heb hier ook min of meer mee te maken gehad, alleen bij mij was het een stuk erger ( ik ben nog steeds niet over hem heen ) MAar ik heb hem nooit mijn gevoelens echt verteld enzo. Lees: The loveletter I'll never send , van mij dan zie je hoe ik me erover voel. Wie weet herken je jezelf erin en heb je er wat aan. Verder zou ik zeggen dat je het een beetje rustig aan moet doen. Keur hem geen blik waardig want die is hij ook niet waard. Je moet een jongen je niet zo laten behandelen. Dat zijn namelijk de godvergeten gozers van de ergste soort. Je geeft hem alleen een goed gevoel als je erover door blijft gaan. Maak mijn fout niet. Probeer er niet voor te zorgen dat het hem opeens WEL wat kan schelen. Droom niet , maar probeer ook niet te vergeten. Probeer het te verwerken . Daarmee bedoel ik dat je van de ervaring gebruik moet maken. Praat noch tegen hem of zijn vrienden. Daarmee zet je hethem genoeg betaald. Echt wraak is het misschien niet. Maarje straft jezelf meer dan hem als je erop ingaat
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
Bedoel je daarmee dat ik geen wraak moet nemen.?lady-chrisie schreef:oke, in eerste instantie wil ik je zeggen: Het is een Eikel
en ik ga je verhaal lezen.!
en k hoop dat ik er wel veel aan heb .!
thnx voor je tip

- lady-chrisie
- Balpen
Ik had altijd het gevoel van: Ik krijg je nog wel, en dan wijs IK je af, kijken hoe jij het vind. Maar ik probeerde die gevoelens van me af te zetten. Ik weet niet of dat bij jouw ook zo is. Dat je het gevoel hebtdat jou pijn hem vanbinnen zou moeten doen verbranden. Dat je niet begrijpt hoe het leven zo oneerlijk kan zijn. jij hebt toch niets misdaan, en toch ben jij het die lijd. En hij geniet van zijn leven, alsof er niets is gebeurd. Serieus, ik dacht Constant: Mijn woede zou hem fysiek pijn moeten doen. En toch, ik haatte hem, en ik hield van hem. Ik HOU van hem eigenlijk. Vreemd hoe ik in elkaar zit...
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
- lady-chrisie
- Balpen
Dat heb ik dus ook. En ook al haat ik mezelf ervoor, nog steeds krijg ik bij de gedachte aan hem vlinders in mijn buik. Vreselijk. En het doet me ook verdriet. hij heeft nu een andere vriendin, en ik ben ZO boos op hem maar toch weet ikdat ik hem vergeef weet je welk liedje bij ons past denk ik?
She's taking her time making up the reasons
To justify all the hurt inside
Guess she knows from the smiles
And the look in their eyes
Everyone's got a theory about the bitter one
They're saying
2-Mama never loved her much
And daddy never keeps in touch
That's why she shies away from human affection
But somewhere in a private place
She packs her bags for outer space
And now she's waiting for
The right kind of pilot to come
(and she'll say to him)
She's saying
1-I would fly you to the moon and back
If you'll be, if you'll be my baby
Got a ticket for a world where we belong
So, would you be my baby?
Ooh-ooh
She can't remember a time
When she felt needed
If love was red then she was colour-blind
All her friends they've been tried for treason
And crimes that were never defined
She's saying
Love is like a barren place
And reaching out for human faith is
Is like a journey I just don't have a map for
So baby gonna take a dive and
push the shift to overdrive
Send a signal that she's hanging all her hopes on
the stars
(What a pleasant dream) just saying
Mamma never loved her much
And now she's waiting for the right kind of pilot
To come (and she'll say to him)
She's taking her time making up the reasons
To justify all the hurt inside
Guess she knows from the smiles
And the look in their eyes
Everyone's got a theory about the bitter one
They're saying
2-Mama never loved her much
And now she's waiting for
The right kind of pilot to come
(and she'll say to him)
She's saying
1-I would fly you to the moon and back
If you'll be, if you'll be my baby
Got a ticket for a world where we belong
So, would you be my baby?
Ooh-ooh
She can't remember a time
When she felt needed
If love was red then she was colour-blind
All her friends they've been tried for treason
And crimes that were never defined
She's saying
Love is like a barren place
And reaching out for human faith is
Is like a journey I just don't have a map for
So baby gonna take a dive and
push the shift to overdrive
Send a signal that she's hanging all her hopes on
the stars
(What a pleasant dream) just saying
Mamma never loved her much
And now she's waiting for the right kind of pilot
To come (and she'll say to him)
Zo stom dat hij nu een ander heeft.
Op zijn profielsite stonden eerst allemaal berichtjes van mij.
maar nu niet meer
ik snap hem echt niet.
hij zegt eerst dat hij me wilt leren kennen enzo.. (hij vond me leuk)
en toen zei hij sorry het spijt me maar ik voel niks meer voor je..
een paar dagen geleden zei hij: ik heb je nooit leuk gevonden en dat moet je geloven.
maar hoe moet ik iemand gaan geloven die eerst zegt dat je van me houd en me daarna komt uitschelden.
bedoel.
waar slaat dat op.
en als het echt waar is dat hij me NOOIT leuk heeft gevonden.
waarom zei hij dat dan meteen al niet.?
dat vind ik nogal raar .
en ik had trouwens al gezegt tegen hem,
dat ik hem zat ben en dat ik ga doen alsof ik hem nooit ben tegengekomen.
^^ maar misschien had ik dat toch niet moeten zeggen...
Op zijn profielsite stonden eerst allemaal berichtjes van mij.
maar nu niet meer

ik snap hem echt niet.
hij zegt eerst dat hij me wilt leren kennen enzo.. (hij vond me leuk)
en toen zei hij sorry het spijt me maar ik voel niks meer voor je..
een paar dagen geleden zei hij: ik heb je nooit leuk gevonden en dat moet je geloven.
maar hoe moet ik iemand gaan geloven die eerst zegt dat je van me houd en me daarna komt uitschelden.
bedoel.
waar slaat dat op.
en als het echt waar is dat hij me NOOIT leuk heeft gevonden.
waarom zei hij dat dan meteen al niet.?
dat vind ik nogal raar .
en ik had trouwens al gezegt tegen hem,
dat ik hem zat ben en dat ik ga doen alsof ik hem nooit ben tegengekomen.
^^ maar misschien had ik dat toch niet moeten zeggen...
Nee, het is juist goed.
Beter dat je laat zien dat je sterk bent, als dat hij ziet dat hij je heel erg pijn gedaan heeft. Zulk soort jongens zijn er toch alleen maar om mensen pijn te doen. Je hebt het júist goed gedaan door dat tegen hem te zeggen.
Misschien helpt het zelfs wel om je pijn langzaam te verwerken.
Ik leef met je mee, zorg dat hij je niet opnieuw kan raken.
Beter dat je laat zien dat je sterk bent, als dat hij ziet dat hij je heel erg pijn gedaan heeft. Zulk soort jongens zijn er toch alleen maar om mensen pijn te doen. Je hebt het júist goed gedaan door dat tegen hem te zeggen.
Everyone is weird. And if someone's normal, then that's the weirdest one of all.
Dankjee.!
Maar ik weet zeker dat hij niet zo een soort jongen is.
En hij heeft zelfs tegen zijn (beste) vriend gezegt dat hij mij leuk vond/vind. En volgens mij liegt hij niet tegen hem.
Maar alle jongens uit zijn klas vinden mij lelijk ofzo iets.
Misschien daarom dat hij tegen mij zegt dat hij mij niet meer leuk vind
Volgens mij schaamt hij zich voor me.
^^ Maar dat weet ik niet zeker....
Maar ik weet zeker dat hij niet zo een soort jongen is.
En hij heeft zelfs tegen zijn (beste) vriend gezegt dat hij mij leuk vond/vind. En volgens mij liegt hij niet tegen hem.
Maar alle jongens uit zijn klas vinden mij lelijk ofzo iets.
Misschien daarom dat hij tegen mij zegt dat hij mij niet meer leuk vind
Volgens mij schaamt hij zich voor me.
^^ Maar dat weet ik niet zeker....
- lady-chrisie
- Balpen
yimiki schreef:Nee, het is juist goed.
k ben meer iemand van de daden, minder vn de woorden

Wat bedoel je daarmee?lady-chrisie schreef:yimiki schreef:Nee, het is juist goed.
k ben meer iemand van de daden, minder vn de woordensoms ben k echt een heethoofd