Fear killers

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
lillojon
Puntenslijper
Puntenslijper

Dit is mijn eerste fic. Ik heb al een deel af dus die post ik. In het beginnen zitten nog een paar taalfouten. Dit is mijn eerste fic.
Laatst gewijzigd door lillojon op 05 feb 2009 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
lillojon
Puntenslijper
Puntenslijper

A new school, friend and power deel1

Auw!’ Wordt wakker.’ Sens zus Amy slaat Sen.’ Sta op anders kom je te laat op school.’’Jullie maken te veel lawaai, ‘ zegt Sens broertje, Tobin, als hij net langs loopt. Maar ze gaan gewoon door. Die luisteren toch niet denk Tobin. Na een kwartier zijn ze klaar met ruziën en staat Zen op.’Is het al zo laat ik kom te laat op school.’ Sen kleed zich snel om. Hij pakt zijn tas en fiets gelijk naar school. Zen is een blanke jongen met zwart haar en bruine ogen. Hij heeft een bril en een beugel. Het is een zonnige dag en alles gaat ze gang in Dotel. De volwassen gaan naar het werk, de kinderen lopen naar school en de winkels gaan net open. Maar Sen is toch heel zenuwachtig hij gaat voor het eerst naar de middelbare school.
Binnen 15 minuten is Sen al op school. Hij rent snel naar binnen en een man roept hem.’ Hé, ben jij nieuw hier.?
’Ja.’
‘Heet je Zen Dorrent?’
’Klopt je moet naar klas 10. Daar begint je eerste les.’ Zen ziet een paar klassen deuren ze hebben allemaal en nummer. Hij ziet daar nummer 10 en rent er gelijk naar toe.’Jij bent vast Sen Dorrent.?’Hoort Zen de docent zeggen. Hij knikt ja. De docent is een vrouw van ongeveer 20 jaar. Ze is ongeveer 1 meter 70, heeft rood haar en heeft bruine ogen. Hij loopt de klas in en de docent zegt:’ Zit maar daar naast het meisje met blond haar.’ Zen loopt naar zijn plaats.’Ik ben Lisa Micro. Ik ben jullie mentor voor dit jaar. Ik wil dat jullie je aan de klas voorstellen. Zen jij als eerst.’
’Ja, mevrouw. Ik ben Sen Dorrent , 13 jaar en ik houd van basketballen en gamen.’ En zo stelde de rest van zijn Klas zichzelf voor.’Jullie krijgen introductie boeken, om te weten wat je op school kunt doen. Talia wil je zo lief zijn om mij te helpen met uitdelen.’Talia doet wat er gevraagd wordt. Talia is een meisje met zwart haar, ze is bruin, heeft bruine ogen en een bril. Ze deelt de boeken uit en de leerlingen lezen de boeken.’Ding Dong,’ de belt gaat.’jullie hebben pauze zegt Lisa.’
De kinderen lopen uit de klas. Sen valt door dat Nina op zijn veter. ‘Augh’.
‘Sorry, sorry, sorry, het spijt me zo erg.’
Sen staat op en veegt de stof op zijn kleren weg.’Het geeft niks hoor.’
’Sorry.’Ik ben Nina Inent. Hoe heet jij?’
’Ik ben Sen Dorrent.’
’Heb je zin om samen te lunchen,’zegt Nina verlegen.
‘Ok-é.’Sen is nog nooit door een meisje gevraagd voor iets. Nina is één van de mooiste meisjes van zijn klas. Ze heeft lang blond haar en mooie blauw ogen. Ze gaan bij de trap zitten die vlak bij hun volgende les is. Ze zitten daar alleen. Sen is vergeten eten te zetten, omdat hij laat ging opstaan.
‘Heb je geen eten, ‘zegt Nina
‘Nee.’
Nina pakt haar rugtas. Het ziet er helemaal leeg uit. Ze zegt:’kijk erin en voel erin.’ Sen doet dat ook.
‘Niks in,’zegt Sen.
Nina stop haar hand erin. De tas begint van binnen te gloeien. Na 3 seconden is het voorbij. Sen zag het niet zo goed. Nina pakt chips, chocola, koekjes, cola en nog veel meer eruit.
‘Wouw. Hoe deed je dat.’
‘Geheimpje.’
‘Alsjeblieft zeg het.’
‘Morgen is er een ander dag.’
Sen stopte met vragen, want hij wist toch dat ze het niet zou vertellen. Maar nu het eten er toch is aten ze alles. Ze aten totdat ze vol zaten. Er was zoveel over dat in de les nog gingen uitdelen.

‘Ik heb geen zin in les, ‘Zegt Sen in de les.
‘Ik ook niet,’Zegt Nina. Nina doet haar ogen dicht en het lijkt net alsof ze slaapt. Een paar ze konden later hoorden ze de directeur de brugklassen hebben nu vrij zij hij. Sen schudt Nina. ‘Wordt wakker.’ Nina werd wakker.’ Was ik aan het slapen.’
‘ja,’ zei Sen glimlachend. ‘We hebben vrij.’
‘Echt waar?’
‘ja. Je sliep.’
‘Oké, dan moet ik gaan. Ik moet nog thuis wat doen.’
Voordat Sen gedag kon zeggen was ze al weg. Hij liep naar huis en dacht over al dat eten dan in Nina tas was verstopt. Wanneer hij thuis komt ziet hij een boek met een teken erop voor de deur. Hij pakt het op en loopt ermee naar zijn kamer. Hij maakt het boek open. Er verschijnt een over licht in zijn kamer.
lillojon
Puntenslijper
Puntenslijper

A new school, friend and power deel2
Sen zegt:’Ben ik dood.’Sen ziet alleen wit licht. Dit is niet zijn kamer. Het enigste wat hij kan herinneren is dat hij het vreemde boek open deed.‘Je bent niet dood. Nog niet. HAHAHAHAHA!’ hoort Sen. ‘Wie zei dat.’Maar niemand antwoorden.’Hallo is daar iemand.’Sen wilde eigenlijk niets zeggen, omdat de stem vijandig klonk. Maar hij kon niks anders verzinnen. Alweer antwoorden niemand. Opeens voelt hij scherpe dingen in zijn rug. ‘Aauw,’ schreeuwde Sen. De wereld bestond opeens niet meer alleen uit ligt. Hij is in een bergachtig gebied. Hij ziet bloed op de grond dat is vast zijn bloed. Een schim is 10 meter voor hem. De schim heeft werpsterren in zijn hand. De schim begint aan te vallen maar voordat de werpsterren hem raakte werd hij door iemand gepakt.
‘Laat me los!’
‘Wil je dood ofzo?’
‘Wie ben je?’
‘Lowina Stag van de sterren machten.’ Ze rent met Sen op haar rug in een grot.
‘De sterren watte?’
‘De sterren machten. Ik ben een van de sterre in de Cora. Dat is jullie planeet de zon en de andere dode planeten binnen 1.34 biljoen km. ‘Lowina had een zwarte broek en een zwarte trui met sterren.’
‘Waar ben ik ?’zegt Sen.
‘In de Coldand. Ik werd gestuurd om de Coldand te vernietigen maar werd erin gesloten net als jij. Ik zit hier al 1024 jaar.
‘Zo lang al! Maar waarom ben je dan niet oud en rimpelig . 1000 jaar is ongeveer 10 procent van een gemiddelde ster leven.’
‘Hoe kunnen we hier weg komen.’
‘Er is maar een optie. De man Col doden. De schim die je heeft aangevallen.’ Lowina komt met een soort injectiespuit.
‘Waarvoor is dat?’
‘ Dit geneest je verwondingen. Hoe meer energie ik erin stopt hoe langer de naald. Hoe langer de naald hoe beter het effect.’ De naald begint te groeien totdat het ongeveer 7 meter lang is.
‘Het hoeft echt niet. Ik genees best snel.’ Lowina luistert niet en prikt Sen met de injectie. Sen schreeuwt zo hard dat je het van 10 km het al kan horen.
‘Dombo. Nu komt Col ons dood maken. Er is maar één manier om tegen heb op te kunnen. Als ik mijn krachten aan jou geef dan word jij 20 keer zo sterk
. Dan dat je nu bent.’ Lowina raakt hem aan.’Leuk je gekend te hebben,’zegt Lowina en ze verdwijnt in het niks. Sen voelt zich sterker. Er is een soort gloed om hem heen. Hij loopt naar buiten. Er kwam een geluid dat klinkt als glas tegen steen aan knal toen Col zijn werpsterren op Sen gooide. De werpsterren vallen op de grond en Sen heeft geen enkele krasje.’O, dus je bent opeens sterker. Dan moet ik maar al me kracht eruit gooien. Laat dit een training voor je zijn, de laatste. HAHAHHAHAHAHAHAH! Voel mij kracht Absorbing Canon. De bomen en gras energie werd geabsorbeerd. Sen rent naar Col toe. Col schiet de Absorbing Canon op Sen af. Sen slaat het rustig weg. Hij loopt naar Col toe. ‘Gapen in het openbaar is niet netjes,’zegt Sen en hij slaat Col dood. De zelfde seconden dat hij Col dood sloeg was hij in zijn kamer. Sen ging naar de badkamer. Hij ging douche, omdat hij nog bloed of z’n lichaam had. Toen hij douchte merkte hij iets op hij had dat teken van dat boek op zijn buik zitten. Zijn was alleen thuis. Sens zus was bij haar vriend en zijn broertje was op kamp. De bel gaat wie zal dat zijn denkt Sen?
lillojon
Puntenslijper
Puntenslijper

A big secret

Sen heeft de deurknop vast. Hij draait het om. Wie zal dat zijn denkt hij. Hij maakt de deur open.
‘Hallo.’ Het is Nina.
‘Wat kom jij hier doen?’vroeg Sen verbaasd.
‘Ik was in de buurt dus ik kwam langs.’zei Nina.
‘Ik heb je nooit gezegd waar ik woon.’
‘Eh… ik volgde… je. Ja, ik volgde je.’loog Nina .
Ze loopt naar binnen.
‘Ben je alleen thuis?’
‘Ja,’zei Sen.
Nina loopt naar de bank en ging zitten. Waarom kwam Nina naar zijn thuis dacht Sen. Sen liep naar Nina toe.
‘Wat is dit?’vroeg Nina. En wees het boek aan met het vreemde teken.
‘Ik weet het eigenlijk niet,’ zei Sen. Maar begon toch te vertellen wat hij had meegemaakt.
‘Cool,’zei Nina. Toen Sen klaar was met zijn verhaal.’Geloof je me?’Sen dacht dat niemand het zou geloven als hij dit zou vertellen.’Natuurlijk,’zei Nina .’Vrienden vertellen altijd de waarheid. Toch?’ Zijn we dan vrienden dacht Sen. Zo snel al.
‘Ik moet je wat vertellen Sen. Jij bent niet de enigste die zulke dingen heeft meegemaakt.’
Het was even stil. Waar heeft ze het over dacht Sen. Hij loopt naar de bank en ging zitten. Hij kijkt naar Nina.’fihsepash,’zei ze. Nina's vorm veranderde.
‘What at hell.’
Nina was verandert in Sen.
‘Wat heb je gedaan.’
‘Ik kan van vorm veranderen. Etavitcaed.’Nina veranderde weer in Nina.
‘Dat is echt cool.’zei Sen.’Waar heb je dat geleerd?
‘Kon het al vanaf me geboorte. Me moeder is een mens en me Vader een Itech. Itechs zijn bewoners van een planeet genaamd Ite.’ Nina doet haar handen bij elkaar. Sen bedekte zijn ogen, omdat het ligt wat hij laatst had gezien in Nina tas er weer was. Toen het weg was zag hij allemaal eten. Sen stond verstelt. Dat een klasgenoot dat kon doen. Dat was echt geweldig.
‘Cool. Dat was echt top,’zei Sen.
‘Ik kan nog een ding wat dat kan ik nog niet goed.’ Nina deed haar ogen dicht. Sen voelde zich wat anders. Hij zag zichzelf. Er was allemaal eten om zich heen.
‘Wat is er gebeurt.’ Sen stem was hoger.
‘Lichaam verwisseling.’
‘Wow,’zegt Sen verbaast. Die lichaam gewisseld heeft met Nina. Opeens zag hij Nina weer. Hij was in ze eigen lichaam.
‘En dit is was ik kan,’zei Nina die aan het glimlachen was. Sen antwoordde niet. ‘Heb ik je laten schrikken ofzo?’ Was dit geen droom dacht Sen. Dit moest vast een droom zijn.’Dit is een droom.’zei Sen zacht.’Dit is een droom.’’Nee, dit is geen droom.’ Sen raakte Nina's hand aan. Hij drukte erin.’Ik ben echt hoor.’Je hoeft mijn hand niet vast te houden. Nina duwde Sen.’Zie je ik kan je duwen.’Hoe kan het waar zijn dacht Sen. Hij werd geduwd dus het was echt.’Maar, hoe…jij,’stotterde Sen.’Je hoorde me toch,’ zei Nina. Toen geloofde Sen haar.’Oké, wat val er hier te doen,’zei Nina. Om van onderwerp te wisselen.’We kunnen tv kijken.’’lijkt me leuk,’zei Nina Sen liep naar de tv en maakte het aan. Nina ging naast hem zitten. Ze sliepen nadat ze moe waren om de bank.
De volgende dag was Nina er nog steeds. Toen Sen net wakker werd zei Nina: ’Ze komen!’.’Wie komt?’Opeens waren de ramen gebroken. Iemand schoot kogels op hun.
lillojon
Puntenslijper
Puntenslijper

De vijand! deel1

Kogels schieten door het raam. Een kogel gaat door Sen linker hand.’Auwwww!’ schreeuwt Sen. Nina helpt hem en ze gaan naar zijn kamer. Ze gaan onder zijn bed, om te schuilen. Het wordt rustig. ‘Wie waren dat?’vraagt Sen.
’De Fear,’antwoordde Nina.
‘Waarom doen ze dit?’
‘Omdat wij niet normale mensen zijn.’
‘Maar dat is niet eerlijk. Wij hebben rechten,’zei Sen boos.
‘Normale mensen hebben rechten,’zei Nina.
De kogels gingen weer door het huis. Sen stond op. Hij rende naar buiten.’SSTOOOOOOOPPPPPPPPP!!!!!!’ Maar ze stopte niet. Er kwam een kogel in Sen voet. Hij viel op de grond. Er waren allemaal grote robots om Sen heen. Sen deed zijn ogen dicht van angst. Net op het moment dat een van de robot schoot, hoorde hij een knal, maar hij voelde niks. Hij deed zijn ogen open en zag een meisje dat voor hem stond met een schild en hem beschermde. Nina kwam naar buiten.‘Ga naar binnen, ik regel deze robots wel,’zei het meisje. Nina pakte Sen op en rende naar binnen.’Wie is dat?’vroeg Nina.’Dat weet ik niet,’zei Sen met een zwakke stem. Ze keken het gevecht van binnen.
‘Ghost claw,’zei het meisje. Er kwamen lucht klauwen. De robots gingen kapot. Het meisje liep naar het huis toe. Ze voelde een aardschok. Een robot 20 groter dan haar was achter haar. Het meisje rende naar de robot toe.’ Punch of the bear!’ Haar handen kregen grote nagels en een vacht als die van een beer. Ze sloeg de robot in één keer kapot. Sen keek goed naar het meisje. Terwijl Nina verband toverde. Ze binden als ze verwondingen. Het meisje kwam in Sens huis.’Wie ben jij?’vroeg Sen.’Talia Tensio.’’Ik weet wie je bent,’zei Nina. Sen keek naar Nina.’Weet je niet wie in je klas zit?’vroeg Nina.’Zij is iemand van ons klas. Dat meisje die dat ene boek uitdeelde,’zei Nina.’ Etavitcaed.’ De klauwen van Talia verdwenen.’Oké, nu jullie me naam kennen. Wie zijn jullie?’
‘Nina.’
‘Sen.’
Sen bedenkt zich wat de andere mensen zullen denken. Hij kijkt naar buiten. De mensen staan helemaal stil. ‘De mensen bewegen niet,’zegt Sen. ‘Ze wegen niet omdar de Fear dat heeft gedaan. De mensen zijn door een spreuk beïnvloed. De spreuk is verlopen in 1 dag,’zegt Talia.
‘Wat doet de Fear precies? Vraagt Sen.
‘Ze maken elk mens dat niet normaal is dood,’antwoordde Nina.
‘Er gaan meer troepen komen,’zegt Talia.
‘Wat!?’zei Sen.
‘Wees klaar om te vechten.
lillojon
Puntenslijper
Puntenslijper

De vijand! Deel2

‘Kom, we gaan,’zegt Talia.’Volg mij,’zegt ze. Ze rennen over de weg heen. Er zijn allemaal afgebroken stukken steen.’Shit.’ Sen was gevallen van een kleine steen. Hij stond op en rende verder. Sen zag allemaal mensen op straat. Maar ze bewogen niet zelf het materiaal niet. Hij zag dat omdat een bal in de lucht zweefde. Ze kwamen ongeveer in 20 minuten aan in de stad. Sen stond te hijgen. Hij keek naar de andere.’Zijn…jullie..niet….moet?’vroeg Sen hijgend.
’Nee, heb jij je energie-pillen niet op?’vroeg Talia.
’Nee, wat zijn dat?’
’Dat zijn pillen die je 5 keer zoveel energie geven. Zo heb je ook kracht-pillen en levens-pillen,’zei Nina.
’Waar koop je die?’
’Bij de linex ,’zei Nina.
‘Waar is die winkel?’
‘In het riool te vinden,’zei Nina.
‘Echt?’vroeg Sen verbaasd.
‘Ja.’
‘Wees even stil,’zei Talia.
Het was stil. Talia keek om zich heen.
’Horen jullie dat niet?’vroeg Talia.
’Nee,’antwoordde Sen.
‘Luister goed.’
‘Ik hoor het,’zei Sen. Er klonk een geluid van motors in de verte. Talia begon op één van de auto’s te springen.’Eyes of the Eagle,’schreeuwde Talia. Haar bruine ogen veranderde in blauwe ogen.’Wat deed je,’vroeg Sen.’Door deze spreuk kan ik 10 keer zo beter en 15 keer zo verder kijken. Dan normaal.’Dat is cool dacht Sen in zich zelf.’Kan je zien ,’vroeg Nina.’Ja. Ze zijn ongeveer 2 kilometer hier vandaan. Wees klaar om te vechten.’’Sen jij kan beter aan de kant staan, omdat je gewond bent,’zei Nina tegen hem met een serieus gezicht.’Oké,’zei Sen. Hij liep naar een gebouw. Om daar te verstoppen. De troepen waren ongeveer 500 meter van hun vandaan.
‘ Rofsart,’zei Nina. En ze veranderde in een rode draak. De troepen begonnen al te schieten. Het had geen effect op Nina. Talia rende naar de troepen toe.’Punch of the bear!’schreeuwde Talia. Haar handen veranderde net als vorige keer in die van een beer. Ze haalde de mensen uit. Er waren er ongeveer 800. Nina vloog in de lucht. Ze spoog vuur op de troepen. Ze verbranden en gilde het uit. Het duurde niet lang voordat de troepen werden uit geschakeld.’Het is niet voorbij,’zei Talia. De grond begon te trillen. De gebouwen stortten in. Sen rende snel uit het gebouw. Er kwam een gat in de grond. Door dat er een gat kwam was er overal stof. Er kwam een jongen uit de grond. ‘Dus jullie schakelen dus ons troepen uit.’De jongen had blond haar en blauwe ogen. Talia rende op de jongen af en sloeg hem.’Haha. Niet zo snel,’zei de jongen. Hij blokte met zijn vinger Talia vuist. Talia keek geschokt.’Nu is het mijn beurt.’De jongen sloeg Talia in haar buik. Ze vloog op een auto af. Er zat allemaal glas in haar rug. Ze bloedde heel erg. Nina spoog vuur op de jongen. Toen ze ophield met haar aanval zag ze de jongen zonder krasje staan. ‘Dat was gemeen,’zei de jongen. Hij rende en sprong de lucht in. Hij schopte Nina. Ze vloog vele meters. Haar vorm veranderde in Nina weer. Nina schreeuwde van de pijn. Sen rende naar Nina. ‘Nina!’schreeuwde Sen. Er kwam bloed uit haar mond. Sen boog zich over Nina. Hij huilde.’Ooooh dus jij bent er ook,’zei de jongen. Hij rende op Sen af. Sen stond op. Doe je jongen haalde naar Sen uit. Maar Sen blokte de jongen met gemak. Sen kreeg een blauwe gloed. Hij stootte de jongen weg. De jongen viel op de grond. Hij stond op.’Nauw, nauw. Er is iemand boos vandaag,’zei de jongen.’Nu hoef ik me niet meer te beperken om mijn energie te gebruiken.’ De jongen kreeg een gele gloed om zich heen. Sen keek de jongen boos aan. ‘Nu gaat het gevecht echt beginnen,’zei Sen.
lillojon
Puntenslijper
Puntenslijper

De vijand. Deel 3

Sen keek de jongen aan. Hij rende naar hem toe en de jongen deed hetzelfde. Ze gaven elkaar een vuist in het gezicht. Er kwam een rode vuist afdruk op beide gezichten.’Jij zult boeten. Voor wat je met Nina en Talia hebt gedaan!’ schreeuwde Sen. Sen had een paar tranen over zijn gezicht. De jongen glimlachte.’Hoe heet je?’zei de jongen lachend.’Waarom zal ik jouw dat zeggen!’schreeuwde Sen.’Oké, als je het niet wil vertellen dan vertel ik mijn naam. Harvey Keto. Onthoud het, want het is de laatste naam die je gaat horen.’ Sen rende naar hem toe. Hij keek Harvey aan terwijl hij huilde. Hij probeerde hem uit te halen. Maar Harvey ontweekt hem. Hij sloeg hem hard in zijn buik. Sen viel op een scherpe steen. Hij schreeuwde niet. Hij stond met moeite op en er kwam bloed uit zijn rug.
’Je wordt steeds zwakker. En dan te bedenken dat ik de zwakste doom ben,’zei Harvey.
‘Wat is een dom? Vroeg Sen terwijl hij hijgde.
‘Dat is de elite groep van de Fear. Ik ben Doom F.’ Sen dacht in zichzelf dat het niet waar is. Hij zweette.
‘Niet praten maar meer vechten,’zei Sen. Sen rende naar Harvey toe. Maar Harvey sprong op een auto. Sen stond stil. Harvey sprong in de lucht. Tewijl hij in de lucht was. Zweefde hij naar de plaats waar Sen stond en schopte hem in ze buik. Er kwam spuug uit zijn mond. En hij zakte in. Hij liep naar Sen toe. Hij pakte zijn haar vast.’Je bent gewoon een zwakkeling,’zei Harvey en hij lachte Sen uit.’Hoe kwam je erop om tegen mij te vechten. Je moest gewoon naar je vriendinnetje luisteren.’Sen huilde. Hij was helemaal rood van het gevecht. Ze kleren waren helemaal verscheurd.’Kan je alleen maar huilen? Dan zal ik je maar af moeten maken.’ Harvey trok Sens haar naar boven. Sen schreeuwde van de pijn. Harvey maakte een puist met zijn handen. Er gebeurde even niks. Harvey schreeuwde en sloeg Sen in zijn gezicht. Harvey liet Sen los. En Sen viel op de grond. Harvey keek naar Sen.’Dood dus,’ zei Harvey lachend. Harvey liep naar de Nina toe. Hij zetten zijn hand op haar borst. Hij voelde nog hart kloppingen. Hij maakte een vuist. Hij probeerde Nina te slaan. Maar opeens zag hij Sen. Hij keek Harvey boos aan.’JE LAAT HAAR MET RUST!!!’schreeuwde Sen. Hij duwde Harvey in zijn buik. Harvey viel op de grond. Er kwamen allemaal sterren over Sens lichaam. De sterren waren zwart van kleur. Harvey lachte.’Nu pas kan het gevecht echt beginnen.’Sen verscheen achter Harvey. Hij probeerde hem te slaan. Maar Harvey verdween naar een auto.’Je bent sneller geworde,’zei Harvey. Sen zijn sterren begonnen geel te worden. Ze kwamen van hem af en zweefde om hem heen. Sen verdween achter Harvey rug. Hij sloeg. Maar Harvey blokte. De sterren snede in Harvey arm. Harvey sprong naar achter.’Een nieuw trucje van je. Ik heb ook een koele truc. Of laten we zeggen een hele hete. Harvey sprong heel hoog in de lucht.’SUN BALL!!!’schreeuwde Harvey en hij deed zijn hand naar voren. Er kwam eerst een klein balletje dat op de zon leek tevoorschijn. Maar het werd steeds groter. Sen stond stil.’Hier ga ik!’ De bal kwam op Sen neer. Het was heel stoffig.’Hahaha.’lachte Sen.’Je bent nog niet dood,’zei Harvey en hij keek Sen aan. Sen trui was helemaal gescheurd en viel was zijn lichaam eraf. Het teken van het boek wat op Sen was kreeg een rode gloed. Sen ogen werden ook rood.’Je gaat eraan,’zei Sen met een lage stem. Sen rende naar om Harvey heen. Sen was zo snel dat je hem geen eens zag. Harvey voelde de wind om zich heen. Sen schreeuwde en schopte Harvey op zijn been. Het bot van Harvey brak gelijk .’Ik ben nog niet klaar,’zei Sen. Sen gaf Harvey een vuist in zijn buik en een vuist in Harvey’s gezicht. Harvey viel op een auto. Hij dacht in zichzelf dit is te sterk zonder mij volle kracht te gebruiken.’WICK!!!’schreeuwde Harvey. Harvey gloed werd gloeide nog meer. Harvey stond op en sloeg Sen op zijn borstkast. De kracht wast zo hevig dat Sen op de grond viel.’Dacht je nauw echt dat je van me zou winnen?’zei Harvey en hij zuchtte.’Maar nu ga ik het ook echt af maken. SUN BALL!’Er kwam net als de vorige keer dat Harvey die techniek gebruikte een bal net als de zon. Harvey lachte. Opeens was Harvey’s arm eraf. Harvey schreeuwde van de pijn. De andere arm van Harvey werd van afgesneden. Een jongen met een zwaard stond voor Harvey. Harvey keek geschokt.’Je hebt genoeg met mijn broer gespeeld,’zei de jongen. De jongen pakte zijn zwaard met twee handen. Hij rende naar Harvey en sneed zijn keel. Het viel ervan af. De jongen stopte zijn zwaard weg.’1 dood 5 te gaan.’zei de jongen.

comments
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Ik ben echt nog van plan het helemaal te gaan lezen, maar het is een lange lap tekst en dat schrikt wel eens af op een forum.

Eén vraagje - en da's een vraagje die ik al vaker heb gesteld aan anderen - waarom heb jij je titels in het engels? Je schrijft toch een nederlands verhaal?
Wat dan nog vreemder is, is dat je later wel weer een ander hoofdstuk wél een nederlandse titel geeft.
lillojon
Puntenslijper
Puntenslijper

S.A.M. schreef:Ik ben echt nog van plan het helemaal te gaan lezen, maar het is een lange lap tekst en dat schrikt wel eens af op een forum.

Eén vraagje - en da's een vraagje die ik al vaker heb gesteld aan anderen - waarom heb jij je titels in het engels? Je schrijft toch een nederlands verhaal?
Wat dan nog vreemder is, is dat je later wel weer een ander hoofdstuk wél een nederlandse titel geeft.
Ik vond een engelse titel beter dan nederlandse en de vijand heet fear daarom. Van die sub titel heb ik gewoon niet echt opgelet. Je kan mischien ook twee delen lezen.
lillojon
Puntenslijper
Puntenslijper

Ik moest denk ik alles niet in 1 keer posten het schrikt te veel mensen af.
Sabbientje
Fijnschrijver
Fijnschrijver

lillojon schreef:Ik moest denk ik alles niet in 1 keer posten het schrikt te veel mensen af.
Ik ben helaas bang dat je daar gelijk in hebt.
Ikzelf heb ook geen zin om gelijk zoveel tekst door te worstelen.

Vooral omdat je aangeeft dat het je eerste verhaal is, is het beter als je eerst 1 post neerzet en pas een paar dagen daarna je tweede.
De kans dat je dan reacties krijgt is veel groter, daarnaast kun je dan gelijk de eventuele tips gebruiken in het volgende stuk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
lillojon
Puntenslijper
Puntenslijper

Ja want ik had het al gechreven en daarom wilde ik het gelijk ,posten
Gesloten

Terug naar “De Poort Naar De Andere Wereld”