Rate that schrijfstijl!
- lady-chrisie
- Balpen
ik heb niet zo heel veel van je gelezen, maar het beviel me wel heel erg, komt wel goed met je =D een 7.8
You made my heart slowly drain out of my body, now I am empty, constantly tortured and violated by the devastating pain. I can feel your eyes caressing me, tempting me.. yet, despite my suffering.. you choose not to stop this.
Mooi, tja, wat kan ik zeggen? Het is gewoon een mengeling van down-to-earth en zweverig. Leuke combi, kan ik wel waarderen ^^ 7,5
Whoa, Maria, jij kan zulke mooie gedichten schrijven! Vooral die Franse, ik vind het echt onwijs knap, ik bewonder je!
Je weet precies elk woord op de juiste plek neer te zetten, op een prachtige manier te combineren en zo telkens weer een geweldig gedicht neer te zetten.
cijfer: een 9 =D
Je weet precies elk woord op de juiste plek neer te zetten, op een prachtige manier te combineren en zo telkens weer een geweldig gedicht neer te zetten.
cijfer: een 9 =D
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
- lottx3
- Puntenslijper
Ik ben zeer slecht in dit beoordelen, omdat ik zelf nog niet genoeg kennis heb met schrijven enz x'D maar ik vind de gedichten die ik al van heb gelezen meestal wel goed ^^ Wolken is echt zo mooi! <3
en verhalen heb ik nog niet echt gelezen van je alleen dat stukje van Almost lover en dat vind ik toch al goed
dus mijn cijfer vooor jou is een 7.5 ^^
en verhalen heb ik nog niet echt gelezen van je alleen dat stukje van Almost lover en dat vind ik toch al goed
dus mijn cijfer vooor jou is een 7.5 ^^
Ö My life is a Chocolate cake.
Lott, je hebt een mooie schrijfstijl.
Ik heb een deel van je verhaal 'een nieuw leven' gelezen en oh my god! Zo'n mooie schrijfstijl. Je beschrijft je zinnen goed en verwoord goed haar gevoelens en wat ze doet. ^^ Mooi zo!
Het komt wel goed met je
cijfer: 8

cijfer: 8
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nano: 6670/50 000
- Nynke,
- Balpen
Oeh, imissyou.
jouw schrijfstijl is echt leuk!
Je beschrijft alles heel goed en ik kan me altijd erg inleven in I'm Addicted To You.
Sommige stukjes zijn gewoon zó lief, dat ik terplekke smelt. 
Ik ben niet zo heel goed in beoordelen enzo, maar ik geef je een dikke 8
.

Je beschrijft alles heel goed en ik kan me altijd erg inleven in I'm Addicted To You.

Ik ben niet zo heel goed in beoordelen enzo, maar ik geef je een dikke 8

make me feel like i'm something special
Nynke, ik vind dat je goed op weg bent met schrijven. Ik zie verandering met wat je eerst schreef en je probeert de tips die je krijgt zo goed mogelijk op te vatten. Ik kan zien dat je eraan werkt en als je zo nu en dan nog wat meer omgeving of gevoelens omschrijft, wordt het alleen maar beter! :]
Een 7.5.
Een 7.5.
Imke: Supergoede schrijfstijl, kan me altijd geweldig inleven! Ook verhaallijnen zijn super, weten te verrassen, zodat je constant op het puntje van je stoel zit te lezen. Lachen, huilen, schreeuwen van frustratie, kan allemaal bij jouw verhalen.
Cijfer: 9!

Cijfer: 9!

Melian. Eerlijk gezegd had ik hiervoor nog nooit iets van je gelezen, dus ben ik een kijkje gaan nemen bij je verhaal Zwarte Tranen.
Ik vind dat je een hele goede, duidelijke schrijfstijl hebt. Je verhaal leest lekker en ik vind het een stuk beter dan al die FF's die ik vroeger altijd las op andere forums. Goed gedaan :'D
Cijfer: 7.5 ^o^
Ik vind dat je een hele goede, duidelijke schrijfstijl hebt. Je verhaal leest lekker en ik vind het een stuk beter dan al die FF's die ik vroeger altijd las op andere forums. Goed gedaan :'D
Cijfer: 7.5 ^o^
"It's the regular days, the ones that start out normal, those are the days, that end of being the biggest, and today, with you, it was beautiful." – Grey’s anatomy
Ik baseer dit op jouw gedichten, Laura, als je het niet erg vindt
. Ik vind je gedichten geweldig. Heb er net nog een paar gelezen en ik moet zeggen, voor jouw leeftijd (je bent vrij jong toch?) is je Engels super! Of tenminste, hoe je het voor elkaar krijgt om in het Engels toch een gedicht neer te zetten met zo'n goed ritme en kloppende rijm, dat vind ik knap. Je gedichten geven ook een boodschap mee en gecombineerd met dat Engels, krijg je van mij echt een dikke, verdiende 8.5 

Commentaar: Oeh, Imke. Jij schrijft echt heel erg goed. Ik lees dan vooral je fanficts en die zijn echt zeer verslavend. Je schrijft echt alles wat in een verhaal hoort te zitten: omgeving, gevoelens, wat er gebeurt... Dat doe je allemaal best uitgebreid. Je hebt een fijne schrijfstijl, het leest lekker vlot.
Cijfer: 9
Cijfer: 9
Sometimes is there a day to forgiveness... Sometimes is that day to revenge.
Je hebt een fijne leesstijl, je gebruikt mooie zinnen en woorden die niet vaak genoemd worden. Het verhaal Idylle, (Tot zover ik het heb gelezen) is heel mooi, ik ben fan van mensen met een grote woorden schat, waardoor het bijna lijkt alsof ze een hele dag het woordenboek hebben bekeken.
8
8

Het leven word aangevallen door dromen.
Commentaar: Je bent erg fanatiek op het forum en opent erg veel verhalen. Het lijkt erop dat je zelf teveel verhalen opent, aangezien je met amper één verhaal verder lijkt te gaan. Daarnaast zou het handiger zijn om word te gebruiken of je verhaal vóór het posten na te laten kijken door iemand die beter in spelling is dan jij. Je verhalen zien er erg rommelig uit, de opbouw is bij bijna alle verhalen rommelig. Er zitten weinig details in en doordat je niet verder gaat met de verhalen zelf, is het lezen ook helemaal niet leuk.
Mijn grootste tip aan jou zou dan ook zijn om het iets rustiger aan te doen, je eigen werk met iets meer toewijding te behandelen en iemand te zoeken die je in ieder geval met de spelling wil helpen. Je verhalen hebben zeker de mogelijkheid te groeien tot iets moois, maar daarvoor zal je er toch iets meer tijd en moeite in moeten gaan steken en misschien zelfs daadwerkelijk de tips gebruiken die je van de verschillende moderators op verschillende verhalen, in verschillende boards hebt gekregen. Ik begrijp dat je nog jong bent en we willen je allemaal graag helpen. Ik denk dus dat je zeker een goede schrijver kunt worden, als je dit zelf wilt. Ik wens je dan ook heel veel succes!
Cijfer: 4/10
Mijn grootste tip aan jou zou dan ook zijn om het iets rustiger aan te doen, je eigen werk met iets meer toewijding te behandelen en iemand te zoeken die je in ieder geval met de spelling wil helpen. Je verhalen hebben zeker de mogelijkheid te groeien tot iets moois, maar daarvoor zal je er toch iets meer tijd en moeite in moeten gaan steken en misschien zelfs daadwerkelijk de tips gebruiken die je van de verschillende moderators op verschillende verhalen, in verschillende boards hebt gekregen. Ik begrijp dat je nog jong bent en we willen je allemaal graag helpen. Ik denk dus dat je zeker een goede schrijver kunt worden, als je dit zelf wilt. Ik wens je dan ook heel veel succes!
Cijfer: 4/10
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
Je hebt een geweldige schrijfstijl, die ik zelf erg prettig vind om te lezen, en je hebt een hoop fantasie 
Je Fanfics over Harry Poter en Simple Plan lees ik graag, maar ook je originele werken, volg ik zeker! Af en toe een paar kleine foutjes, maar die zie ik eigenlijk vaak over het hoofd en als ze me opvallen, zijn het al geen grote fouten.
Ik heb weinig tips voor je, gezien ik je verhalen al goed vind qua opbouw, beschrijvingen en andere dingen die je in een verhaal plaatst.
Een goed cijfer is van mijn kant wel gepast!
9/10

Je Fanfics over Harry Poter en Simple Plan lees ik graag, maar ook je originele werken, volg ik zeker! Af en toe een paar kleine foutjes, maar die zie ik eigenlijk vaak over het hoofd en als ze me opvallen, zijn het al geen grote fouten.
Ik heb weinig tips voor je, gezien ik je verhalen al goed vind qua opbouw, beschrijvingen en andere dingen die je in een verhaal plaatst.
Een goed cijfer is van mijn kant wel gepast!
9/10
Yaraaa!
Commentaar: Je schrijft spannend en je kan me aan het lezen houden, ook al schrijf je vooral fantasy en ben ik daar niet helemaal weg van. Je manier van omschrijven is duidelijk, niet heel uitbundig, maar wel goed. Wat ik wel jammer vind is dat je dus vooral fanfic schrijft. Maar dat wist je al, hehe.
Cijfer: Een 7.8 ^^ Je hebt echt talent!
Commentaar: Je schrijft spannend en je kan me aan het lezen houden, ook al schrijf je vooral fantasy en ben ik daar niet helemaal weg van. Je manier van omschrijven is duidelijk, niet heel uitbundig, maar wel goed. Wat ik wel jammer vind is dat je dus vooral fanfic schrijft. Maar dat wist je al, hehe.
Cijfer: Een 7.8 ^^ Je hebt echt talent!
Het dichttalent! Ik vind je gedichten prachtig om te lezen. Makkelijke woordkeuze, leest heerlijk weg. Je Engelse gedichten vind ik vooral erg mooi. Je schrijfstijl is gewoon heel erg prettig om te lezen. Ga zeeeker zo door, hoe verder jij je ontwikkeld, hoe beter!
Een 8 :)
Een 8 :)
Je hebt een prettige schrijfstijl, die nog veranderd. Ik vind het in ieder geval fijn om je verhalen te lezen. Er komen zo nu en dan een aantal cliche's in voor, maar naar mijnn mening kan een verhaal niet zonder een cliche van tijd tot tijd.
8/10
8/10
When the curtain falls, it will be not you name you are judged by but your actions and the ability to show compassion towards others.
Je schrijfstijl blijft mij altijd weer boeien. Vind het dan ook heel jammer dat je nog niet verder hebt gepost met Gabriel want dat is echt een van mijn favoriete verhalen!
Uitgebreid met een apart gevoel voor humor en dat trekt mij enorm.
9/10
Uitgebreid met een apart gevoel voor humor en dat trekt mij enorm.
9/10

En nu hopen dat de pc niet weer op hol slaat 
Marly het was even zoeken naar een stuk van jou
maar ik heb er een gevonden en wauw! Heel gedetaileerd en goed beschreven, op zon manier dat je het je echt voor kan stellen
door middel van je beeldspraak enz.. heel netjes ik heb een ding gevonden wat ik bij mezelf ook zie dat dat fout gaat en dat is dat de stukken op een fijne manier in elkaar doorlopen dat gaat af en toe nog wat hakkelig
Ik heb voor mijn beoordeling het stukje "Alleen" gebruikt
Je krijgt er zeker een dikke 9 voor

Marly het was even zoeken naar een stuk van jou

Ik heb voor mijn beoordeling het stukje "Alleen" gebruikt
Je krijgt er zeker een dikke 9 voor

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ik heb het stuk uit 'Vast' gebruikt. Je hebt een fijne schrijfstijl. Ik kan echt met jouw personage meeleven en voelen wat hij voelt. Verder beschrijf je alles tot in de puntjes. Soms vind ik dat wel fijn, maar soms kunnen sommige gedachten ook achterwege worden gelaten, al weet men dan wel wat het personage bij een bepaalde actie voelt. Dus het stoort me niet. Al met al een...
9/10
9/10
Still got tonight
~Matthew Morrison~
~Matthew Morrison~