Het is al een wat ouder verhaal, maar ik kende het nog niet!
Maar herken wel gebeurtenissen van mijn beste vriendin (inmiddels dus niet meer!!) Vandaar dat het me wel aansprak....
Zij is z'n meisje
Janet is zo een meisje dat een string draagt onder een te
Strakke doorschijnende broek.
Zo een meisje dat haar mobiel aan laat staan onder de les.
Zo een meisje dat elke zaterdag dronken wordt.
Elke zaterdag met een andere jongen zoent.
Zon meisje dat huilend in de schooltoiletten gilt dat ze er een eind aan gaat maken, dat ze een stomme hoer is en zoveel van haar vriendje houdt, niet zonder hem kan leven.
Zo'n meisje dat 3 dagen na haar toiletscene een nieuw
Vriendje heeft.
Zo een meisje met heel veel vriendinnen.
Zon meisje dat stiekem iedere avond haar huiswerk leert en
Zonder dat iemand het mag weten ( met uitzondering van haar
Ouders en docenten) negens haalt op het vwo.
Zo een meisje dat zich net zo dom voordoet als haar
Vriendinnen van de kappersschool maar stiekem keihard
Werkt voor een goede studie rechten.
Zon meisje dat over haar beste vriendin roddelt, zo een
Zwijger, een eigenheimer. Een slechte actrice waar iedereen in gelooft.
Zo een meisje waar ik een hekel aan heb. Zo een meisje dat alleen mijn beste vriendin is om mijn goede naam op school. Zo een meisje waar ik dwars doorheen kijk.Zo een meisje dat denkt dat ze mij gebruikt, maar ik weet het is andersom.
Ik loop het meisjestoilet binnen, daar staat ze.
Janet huilt. Gilt. Pakt mijn schouder.
Duwt haar hoofd diep in mijn nek.
ik ben een hoer, een slet. Ik hou van Leon, ik hou van hem echt waar. Zonder hem kan ik niet leven. Ik wil Alicia Keys op mijn begrafenis, Falling. Regel je dat alsjeblieft voor mij? Ik snij vannacht mijn polsen door. Ik ga zitten in een bad gevuld met warm water, dan doet het minder pijn. Ik wil begraven worden niet gecremeerd, dat is zo onpersoonlijk. Oh, ik kan het niet meer aan, ik hou zoveel van hem. Waarom ben ik nou zo stom geweest, ik was ook zo dronken. Zeker dertien breezers achterover geslagen. Ik wil niet leven zonder hem.
Janet stopt met schreeuwen. Janet huilt.
Janet huilt zo echt, ik zou bijna medelijden krijgen.
Snolletje Annemarie in haar minirokje komt de wc
Binnenstormen, ze barst in huilen uit, omhelst Janet, mij
Totaal negerend.
Meisje toch, ik hoorde je gillen op de gang. Je doet het niet
hoor, hoor je me. Je doet het niet! We houden allemaal van je, weet je dat? Je mag er geen eind aan maken, hoor je me?!
Janet krijst dat ze een hoer is.
Ik zwijg.
Annemarie praat tegen Janet dat ze geen hoer is en zegt opnieuw dat we allemaal van haar houden.
Ja, we houden van haar dat bevestigen ook Angela en Evelien die in tranen de wc in komen rennen. We houden van Janet, allemaal. En ik zwijg. Ik als Janet's beste vriendin zwijg. Ik zeg niet dat ik van haar hou, ik lieg niet, nooit.
Ik ken dit ritueel, deze schreeuw om aandacht. Alles moet altijd maar alleen om Janet draaien. Janet hoopt dat Leon de toiletten binnen komt stormen om te zeggen dat hij ook van haar houdt. Dat hij haar vergeeft. Dat ze er geen einde aan mag maken, dat hij zielsveel van haar houdt. En Janet zal dan lachen, Leon zoenen, hem omhelzen en de hele dag zijn hand vast houden. En drie dagen later zal ze hem zelf dumpen. Dat was beter voor haar status. Janet werd niet gedumpt.
Janet dumpte.
Hetzelfde had ze al zo vaak gedaan. Eerdere slachtoffers heette Thomas, Ronnie, Michiel, Andre. Het was een truc, een valkuil en iedereen liep er steeds opnieuw weer in. Behalve ik want ik durf te denken.
Leon komt binnen.
Janet huilt, krijst, gilt.
Oh god, wat is ze lelijk zo.
Leon ik snij mijn polsen door als jij het uit maakt. Ik zwijg. Leon zwijgt. Annemarie, Evelien en Angela beginnen hysterisch tegen Leon
aan te schreeuwen. Dat hij een eikel is, een klootzak.
En ik zwijg.
Dat Janet van hem houdt, dat hij haar hart niet mag breken. En ik zwijg.
Dat hij nooit meer zo'n mooi meisje zal krijgen als Janet. Dat hij een k*nkerlijer is. En ik zwijg. Janet schreeuwt dat ze haar polsen doorsnijdt. Ik zwijg.
doe dat maar Janet. Snijd je polsen maar door. Dat is dan weer een hoer minder op deze aardbol. Leon is woedend met een rood hoofd de toiletten uitgerend. En ik lach. Evelien, Annemarie en Angela achter Leon aan hem uitscheldend voor alles wat God verboden heeft.
En daar sta ik alleen met Janet in de meisjestoiletten van onze o, zo vertrouwde school, ik zwijg nog steeds, lach nog steeds van binnen. Ik laat geen tranen vloeien om de krijsende Janet die op mijn schouder huilt.
Dan doe ik mijn mond open, fluister zachtjes in haar oor: Leon heeft gelijk, doe het maar dat scheelt weer een mislukkeling in de wereld. Ik hoop voor je dat hoeren ook naar de hemel gaan.
Ik duw haar van mijn schouder.
Loop fluitend weg.
Laat Janet alleen achter.
Ze huilt niet meer.
Ze krijst niet meer.
Ze gilt niet meer.
Ze zwijgt.
Ik was tevreden, ik had Janet laten zwijgen.Dat was nooit iemand gelukt. Ik ben de hele dag gelukkig geweest, ik had haar de waarheid gezegd. Ik voelde me zo sterk dat ik de hele wereld aan kon. Met tranen in mijn ogen heb ik gelachen. Voor het eerst moest ik huilen om Lassie en de Love Boat. Ik moest huilen om de friet die mijn moeder die avond had klaargemaakt. Dat was immers mijn lievelingseten. Al die tranen bevestigde enkel geluk.
En de volgende dag heb ik weer gehuild.
Janet's ouders verteld dat ze Falling moesten draaien van
Alicia Keys. Hen gezegd dat ze begraven wilde worden, niet gecremeerd, want dat was zo onpersoonlijk.
Die dag heb ik gehuild door schuldgevoelens. Ik wist als enigste dat Janet het niet had gedaan om wat Leon had geflikt zoals iedereen beweerde. Maar dat het mijn woorden waren die het mes naar haar polsen hadden gebracht. Ze hield van mij, ik van haar. Ze was mijn beste vriendin, ik had haar de dood in gepraat. Op een klein briefje had ze nog geschreven: Ook hoeren gaan naar de hemel.
En ik heb opnieuw gezwegen.....
Zij is z'n meisje!
hé dit verhaal ken ik al
gelezen op ene Im online adres
t verhaal heb ik nu al sins vorig jaar op mijn pc staan kheb m nooit gepost omdat ik dat ene las over copyright
darom post ik alleen verhalen van mijzelf

gelezen op ene Im online adres
t verhaal heb ik nu al sins vorig jaar op mijn pc staan kheb m nooit gepost omdat ik dat ene las over copyright

Liogra Paskathorv, drakenrijder van het Noorden
Ik vind hem wel super toch!
Heel goed, maar internet is een en al jatwerk.Jabor schreef:....ik heb m nooit gepost omdat ik dat ene las over copyrightdarom post ik alleen verhalen van mijzelf
Vandaar dat ik deze site ook op alle manieren probeer te beveiligen

Goedzo Jabor,
Er zouden meer mensen moeten zijn zoals jou
Dat meen ik, ik haat liegen..!!
Er zouden meer mensen moeten zijn zoals jou

Dat meen ik, ik haat liegen..!!
Ik heb hem nogmaals gelezen en het blijft gewoon zo'n super sterk verhaal... Wow.. wat ben ik toch goed
LOL

Dat ligt er aan, als het heel erg stinkt, is het verrot, anders is het uitgedroogt en kun je het in je mond laten opwellen met wat speeksel en gewoon dus etenJ++ schreef:Nu ik mijn nieuwe bril op heb zie ik dat er allemaal viezigheid tussen de toetsen zit.Is dat wel gezond?

Je kan het er ook tussenuit krabben als je lange nagels hebt.
Leuk, had hem al een keer gelezen.
Leuk, had hem al een keer gelezen.

Sommige dingen zijn niet met woorden te beschrijven.
Wel met gevoelens.
Wel met gevoelens.
Het op zijn kop zetten van het toetsenbord, en dan er op slaan, helpt maar een klein beetje.Er valt wel wat pluis uit, en ook wat harde stukjes.
Omdat ik vanavond al lekker gegeten heb, te weten spercieboontjes met aardappelen en een sudderlapje (ja, ik weet het, héél ouderwets eigenlijk, maar daarom niet minder lekker), en vanillevla van de konmar met daarin verse framboosjes, ja, kosten nog moeite gespaard om het me naar de zin te maken, moederdag op komst zeker, dat herinnert me er aan dat ik nog even een kadotje moet kopen. Het is m'n moeder wel niet, maar ze rekent natuurlijk wel op mijn flesje Roma eau de toilet.
Zouden er spuitbussen bestaan met toetsenbordschoonmaakmiddel?
Ik heb er aan geroken, en het ruikt een beetje naar een schoongemaakte kliko. Niet erg vies dus, maar ook niet lekker. Zou ik er Roma overheen kunnen spritzen? Maar dan moet ik het flesje zelf inpakken als kadotje morgen.. Dan toch maar after-shave proberen. Daar staat nog genoeg van in de badkamer.
J++
Omdat ik vanavond al lekker gegeten heb, te weten spercieboontjes met aardappelen en een sudderlapje (ja, ik weet het, héél ouderwets eigenlijk, maar daarom niet minder lekker), en vanillevla van de konmar met daarin verse framboosjes, ja, kosten nog moeite gespaard om het me naar de zin te maken, moederdag op komst zeker, dat herinnert me er aan dat ik nog even een kadotje moet kopen. Het is m'n moeder wel niet, maar ze rekent natuurlijk wel op mijn flesje Roma eau de toilet.
Zouden er spuitbussen bestaan met toetsenbordschoonmaakmiddel?
Ik heb er aan geroken, en het ruikt een beetje naar een schoongemaakte kliko. Niet erg vies dus, maar ook niet lekker. Zou ik er Roma overheen kunnen spritzen? Maar dan moet ik het flesje zelf inpakken als kadotje morgen.. Dan toch maar after-shave proberen. Daar staat nog genoeg van in de badkamer.
J++
J++
Krab het er gewoon tussenuit. Op gebruik een pincet, think of something. Er een ander geurtje erover heen spuiten heeft volgens mij helemaal geen zin.
Wel met gevoelens.
Wel met gevoelens.
Ik heb ooit eens alle toetsen er uit gehaald om hem schoon te maken..
Maar toen ik alles eindelijk weer op de goede plaats had, werkte de helft niet goed..!
En luchtjes er op spuiten heeft weinig zin idd.
Maar toen ik alles eindelijk weer op de goede plaats had, werkte de helft niet goed..!
En luchtjes er op spuiten heeft weinig zin idd.
Spuit er geconcentreerd zuur op.
Dat moet werken. 

Wel met gevoelens.
Wel met gevoelens.
Zintuig van het heden, die de flarden
van gedachten, de zwervende ideen van de geest,
de sprankjes origineel en de flits van nieuwe inzichten
opneemt, teken voor teken opslaat, rijgen van letterkralen
tot een ketting van woorden, een verhaal
dat een sieraad wordt voor de bedenker.
Mijn toetsenbord.
Instrument dat de muziek van het woord tot zingen brengt.
Is dat wat jij verdient, moet jij sterven vóór jou tijd?
Weerloze knoppen, met zuur tot zwijgen gebracht.
Waarom, Eztherz, waarom?
J++
van gedachten, de zwervende ideen van de geest,
de sprankjes origineel en de flits van nieuwe inzichten
opneemt, teken voor teken opslaat, rijgen van letterkralen
tot een ketting van woorden, een verhaal
dat een sieraad wordt voor de bedenker.
Mijn toetsenbord.
Instrument dat de muziek van het woord tot zingen brengt.
Is dat wat jij verdient, moet jij sterven vóór jou tijd?
Weerloze knoppen, met zuur tot zwijgen gebracht.
Waarom, Eztherz, waarom?
J++
J++
Don't blame me for being against technology. 
Het was maar een suggestie, en gezien het feit dat je dat gedicht nog kon typen heb je het naar alle waarschijnlijkheid niet uitgevoerd.
Je kan ook gewoon een nieuw kopen en deze op een plank naast je bed zetten. Als je er zo aan gehecht bent. Bovendien ben ik van mening dat toetsenborden niet echt een tijd van komen en gaan hebben, maar dat kan aan mij liggen. Truste, toetsenbord van J++. 

Het was maar een suggestie, en gezien het feit dat je dat gedicht nog kon typen heb je het naar alle waarschijnlijkheid niet uitgevoerd.

Wel met gevoelens.
Wel met gevoelens.
Klopt, hij komt daar ook vandaan. Ik las hem daar en heb hem toen hier geplaatstariana schreef:hey sebas ik ken het gedicht ook ( meer een verhaal) het staat ook op rijmen.

en ik ken ze. Zulke meiden. Altijd hebben ze aandacht nodig. Voelen ze zich belangrijker dan wie dan ook en denken zij dat ze in het middelpunt moeten staan van dit universum (wetenschappelijk feitje:dit is niet mogelijk, niemand kan zeggen wat precies het midden is....maar dat terzijde
).
Aan de ene kant zou ik ook zo reageren als het meisje dat zwijgt, aan de andere kant wens je niemand de dood toe. Het is dubbelzinnig en een moeilijk onderwerp

Aan de ene kant zou ik ook zo reageren als het meisje dat zwijgt, aan de andere kant wens je niemand de dood toe. Het is dubbelzinnig en een moeilijk onderwerp

· ··^v´¯`×)Beter een kaars aan te steken dan over duisternis te klagen(×´¯`v^· ··
Ja, idd. Je kan hier niet goed zeggen wie er gelijk heeft. En wie de "goede" en "slechte" is, zoals je bij bv veel films kan zeggen. xV
Huil niet over wat je kwijt bent, maar wees blij dat je het hebt gehad.
Dit verhaal komt me bekend in de oren ...
Acta est fabula!!! Sanis libris, vita lacuna ...