Dit verhaal gaat LETTERLIJK nergens over.

Hier kun je verhalen vinden waar langer dan een half jaar niet aan geschreven is of op gereageerd. De verwachting is dat deze verhalen niet meer afgemaakt worden. Staat jouw verhaal hier en wil je verder schrijven? Neem dan even contact op met één van de moderators, dan wordt je verhaal teruggezet.
Gesloten
niet sjors
Nieuw
Nieuw

//ik heb dit verhaal een aantal jaren geleden geschreven. 't Is maar dat je het weet.

Er was er eens een niks. Die niks zat de hele tijd te niksen. Hij had namelijk niks te doen. Hij had ook niks te eten. Niks wou ook niks eten. Dat vind ik maar niks. Niks eten, dat vind ik maar niks. Als je niks eet dan gebeurt er niks. Maar er was niks aan de hand. Niks wou alleen maar niksen. En de hele tijd niks doen. Dat is niet niks. Niks had ook een vriend. Die heette Niets. Niets deed ook niks. Soms deed hij niets. Ze doen altijd niks samen. Niks en niets gingen op een dag nergens heen. Ze gingen de hele tijd niksen en nietsen. En op eens zei niks tegen niets.. helemaal niks. Toen zei niets ook niks. Dat was niet niks. Er was ook niks te doen die dag. Daarom deden ze ook niets. Daar was niks leuks aan. Maar ze vonden ook niks saai. Niksen is namelijk hun hobby. Niks en niets deden dus niet niks. Ze zaten te niksen. Toen kwam er iemand naar Niks en Niets toe lopen. Het was Nothing. Nothing kwam uit Engeland. Hij doet de hele dag Nothing. Dat is bijna het zelfde dan niets of niks. Op een dag waren Niks, Niets en Nothing aan het niksen. Soms zat Nothing, nothing te doen. Dat vind ie ook niet niks. Toen belde Niks een paar vrienden van hem op om samen te gaan niksen. Het waren Geen Moer en Geen Barst. Die waren goed in niksen, want ze deden de hele dag geen moer en geen barst. De volgende dag waren Niks, Niets, Nothing, Geen Moer en Geen Barst, moe van al het niksen. Want niksen is niet niks. Toen kwam er op eens een beer op Niks afgelopen. Toen deed hij niks. Niets, Nothing, Geen Moer en Geen Barst deden ook niks. Dat was niks voor hun. Niksen is niks voor hun. Toen deed de beer plotseling, heel snel, en heel hard niks. Toen zei Nothing opeens niks. Hij had niks te zeggen. De beer ging weg en Niks, Niets, Nothing, Geen Moer en Geen Barst deden niks. Toen was er opeens niks meer te doen. Ze hadden niks meer om te niksen. Toen dachten ze opeens bij zichzelf helemaal niks. Maar toen gebeurde het. Helemaal niks.
S.A.M.
Vulpen
Vulpen

Beetje flauw. Correctie, dit is te flauw. Dit doet als verhaal helemaal niets en schiet in humor zijn doel voorbij.
Wel leuk hoe je probeert te spelen met taal door soms wat ingeburgerde zinsnedes aan te halen. Het einde was zelfs wel wat speels. En toch... Tja, te flauw.
fashion9
Puntenslijper
Puntenslijper

echt te geniaaaaaal!
Laatst gewijzigd door Sabbientje op 21 mei 2010 06:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Zou je misschien iets meer kunnen zeggen over het verhaal. Een reactie als dit is namelijk SPAM en dat zien wij liever niet. Alvast bedankt.
Blossom
Puntenslijper
Puntenslijper

Ik mis eigenlijk een iets betere eindgrap :) Het 'niks' werkt wel op m'n lachspieren, ik vind het best grappig, maar het kan misschien nog net even wat beter uitgewerkt worden.
Wel leuk idee.
“Vergeet nooit dat alleen dode vissen met de stroom mee zwemmen.” – Malcolm Muggeridge
Gesloten

Terug naar “De Comedy Club”