Overleg topic Groepsverhaal
Mensen ik heb vakantieee! Ik verveeel me... dus wat ga ik doen.
juistem, ik ga een stukje schrijven.
Eerst lees ik alles even goed door, want ik snap hem niet helemaal!
juistem, ik ga een stukje schrijven.
Eerst lees ik alles even goed door, want ik snap hem niet helemaal!
Soms wou ik dat ik processen in mijn leven ook kon beëindigen met ctrl + alt + del
Naam persoon: Stella
Leeftijd: eenentwintig
woont in: Rotterdam
karakter: Stilletjes, behoorlijk slim, gesloten, alleen haar vrienden weten wie ze echt is
ze heeft veel contact met haar broer die in Belgié studeert, ze houd niet van veel aandacht maar vind het wel fijn om op haar gemak gesteld te worden eveneens is ze zo geworden door haar hectische verleden dat zich steets tegen zich keert.
uiterlijk: Heel mooi, Zwart lang haar tot aan haar slanke heupen, witte porseleinen huid,
grote zwarte ogen, langer dan een gemiddeld meisje korter dan gemiddelde jongen,lange wimpers, kuiltjes in haar wangen, lichte zwarte wenkbrauwen die meestal lief op kijken als haar iets gevraagd word, slank postuur en slank gezicht.
overig: Stella woont alleen omdat het contact met haar ouders erg matig was,
ze studeert kinder arts en heeft weinig tijd voor haar kleine vrienden groepje.
Dat was mijn persoon, misschien kunnen jullie er wat mee?
Leeftijd: eenentwintig
woont in: Rotterdam
karakter: Stilletjes, behoorlijk slim, gesloten, alleen haar vrienden weten wie ze echt is
ze heeft veel contact met haar broer die in Belgié studeert, ze houd niet van veel aandacht maar vind het wel fijn om op haar gemak gesteld te worden eveneens is ze zo geworden door haar hectische verleden dat zich steets tegen zich keert.
uiterlijk: Heel mooi, Zwart lang haar tot aan haar slanke heupen, witte porseleinen huid,
grote zwarte ogen, langer dan een gemiddeld meisje korter dan gemiddelde jongen,lange wimpers, kuiltjes in haar wangen, lichte zwarte wenkbrauwen die meestal lief op kijken als haar iets gevraagd word, slank postuur en slank gezicht.
overig: Stella woont alleen omdat het contact met haar ouders erg matig was,
ze studeert kinder arts en heeft weinig tijd voor haar kleine vrienden groepje.
Dat was mijn persoon, misschien kunnen jullie er wat mee?
Laatst gewijzigd door 15lila op 30 nov 2009 18:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Het leven word aangevallen door dromen.
Ik heb vrees ik hetzelfde probleem als Yara, ik ga het uiteraard proberen, dit weekend maar ik kan echt niets beloven.
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
~*~
Nano: 6670/50 000
Ik heb geen ideeXD ik zal kijken of ik van het weekend kan typen, maar beloof niks! Zaterdag moet ik paardrijden en zondag heb ik een verjaardag daarnaast heb ik inspiratie voor Twilight fan fics die ik wil schrijven 
Ik weet niet hoe het verder met de anderen zit?

Ik weet niet hoe het verder met de anderen zit?
-
- Puntenslijper
Ow, naar dat ik dit topic nu pas zie 
Anders (als het kon) zou ik nog meegedaan hebben

Anders (als het kon) zou ik nog meegedaan hebben

Ideeën moet je uiten, niet verstoppen.
- Artemiss
- Tipp-Ex team
Doe vooral mee! Misschien kun jij het weer wat leven inblazen. Beschrijf hier je karakter en post een nieuw stukje. Waarom zou jij niet gewoon wat later op de camping aan kunnen komen? Je bent welkom, hoor! (Althans wat mij betreft.)
Alles draait om jou en mij en wij, we draaien overal omheen...
-Herman van Veen
-Herman van Veen
-
- Puntenslijper
Oké
Naam persoon: Bob
Leeftijd: 18
Woont in: (Weet niet waar het zich afspeelt?)
karakter: Persoon dat niet op de ''coole-lijst'' staat. Meer een aardig persoon die snel ziek word. Heeft een paar vrienden en houd bepaalt niet van liefde.
uiterlijk:
Haar - Blond haar, hangt altijd voor ogen.
Huid - De gewone Nederlandse kleur
Kleding - Heeft altijd een spijkerbroek aan, meestal een vest/trui aan.
Schoenen - Nike's
overig - Houd van lezen, doet aan sport maar is er niet goed in. (Hockey)

Naam persoon: Bob
Leeftijd: 18
Woont in: (Weet niet waar het zich afspeelt?)
karakter: Persoon dat niet op de ''coole-lijst'' staat. Meer een aardig persoon die snel ziek word. Heeft een paar vrienden en houd bepaalt niet van liefde.
uiterlijk:
Haar - Blond haar, hangt altijd voor ogen.
Huid - De gewone Nederlandse kleur
Kleding - Heeft altijd een spijkerbroek aan, meestal een vest/trui aan.
Schoenen - Nike's
overig - Houd van lezen, doet aan sport maar is er niet goed in. (Hockey)
- Artemiss
- Tipp-Ex team
Het speelt op een camping in Kreta, iedereen is op vakantie. Het maakt dus niet uit waar Bob woont. Hij houdt niet van liefde? Dat is wel apart. Lijkt me een eenzaam persoon. Bedoel je niet dat hij niet zo houdt van vriendinnetjes?
-Herman van Veen
-Herman van Veen
-
- Puntenslijper
Ik bedoel daarmee dat hij liever niet in lichaamelijk contact wil zijn.Artemiss schreef:Het speelt op een camping in Kreta, iedereen is op vakantie. Het maakt dus niet uit waar Bob woont. Hij houdt niet van liefde? Dat is wel apart. Lijkt me een eenzaam persoon. Bedoel je niet dat hij niet zo houdt van vriendinnetjes?
Ik heb dus alles gemist etc. dus kan ik nog meer bijgepraat worden

Misschien moet je het dan lezen?Muiss schreef:Oké zou ik straks weer een stukje schrijven? Zo dat het verhaal wel doorgaat?
Ik ben een ppos niet op OV geweest, vandaar!
Haha, ja ik denk ik geef je even een tip!
Soms wou ik dat ik processen in mijn leven ook kon beëindigen met ctrl + alt + del
-
- Puntenslijper
Muiss jij moet me even een aanwijzing geven wanneer ik kan gaan schrijven. En een korte samenvatting van wat er al gebeurt is. Ik heb niet echt zin om dat hele stuk te gaan in lezen
Ik heb de personen details gelezen en 3/4 stukjes van verhaal. Bij Ian was ik klaar volgensmij.

Hááá! Weer een stuk meer wordt er geschreven. Ik vind het zo een heerlijk verhaal. Het geeft mij echt een zomergevoel!
en stiekem hou ik zelf best wel erg van Nathan.
Het is leuk om je eigen type te beschrijven. haha.
Maaar goed, wie volgt?
en stiekem hou ik zelf best wel erg van Nathan.
Het is leuk om je eigen type te beschrijven. haha.
Maaar goed, wie volgt?
Heb ook alweer gepost (Na Artemiss). Ik geloof Artemiss, dat Lisette en Tiffany concurrenten van elkaar zijn gewordenXD
Oh ja, Muiss, ik zag de personages van xIMISSYOU niet meer in de beginpost staat van het groepsverhaal? Waar zijn die gebleven?
Oh ja, Muiss, ik zag de personages van xIMISSYOU niet meer in de beginpost staat van het groepsverhaal? Waar zijn die gebleven?
Yara: Ik krijg hem niet veranderd! Hij scrold steeds omhoog! Weet jij een oplossing?
Hooo, ik ben stiekem echt verliefd op Nathan! Hij is echt mijn perfect boy, teminste in mijn dromen.
Hooo, ik ben stiekem echt verliefd op Nathan! Hij is echt mijn perfect boy, teminste in mijn dromen.
Mijn examens zijn bijna gedaan en ik ben nu bezig met alles te herlezen, dus ik post daarna zeker nog een stukje. Hierna krijg ik tevens ook wat meer tijd om op de pc te gaan ofzo, dus ik ben er weer helemaal na dinsdag 

~*~
~*~
~*~
ik zal posten, het is een tijdje geleden dat ik eraan geschreven heb, wat me spijt maar de drukte is hier zo ongeveer voorbij en ik heb ook geen computerverbod meer dus ik zal nu zeker regelmatiger proberen te schrijven 

~*~
~*~
~*~
- Artemiss
- Tipp-Ex team
Hmm... 'The soap continues...' Wie van de jongens is nog single? Of kan er nog ergens gestookt worden misschien?
Laat in je verhaal een keer merken waar op de camping je zit, dan kunnen andere mensen personages op je af sturen...
Laat in je verhaal een keer merken waar op de camping je zit, dan kunnen andere mensen personages op je af sturen...
-Herman van Veen
-Herman van Veen
Hoi hoi!
Ik ben dit topic helemaaaal vergeten! En ik zit er nu pas weer op!
Het lijkt mij wel weer leuk, maaar dan een nieuw verhaal?
Nieuw idee? Nieuw personage?
En een nieuw topic?
Ik hoor het wel! Ik ben nu nog een week in Nederland, en daarna ga ik een week (12 dagen!!) naar Samos,
inderdaad, Griekenland.
Ik ben dit topic helemaaaal vergeten! En ik zit er nu pas weer op!
Het lijkt mij wel weer leuk, maaar dan een nieuw verhaal?
Nieuw idee? Nieuw personage?
En een nieuw topic?
Ik hoor het wel! Ik ben nu nog een week in Nederland, en daarna ga ik een week (12 dagen!!) naar Samos,
inderdaad, Griekenland.
hee,
ik las over dit topic lijkt me heel leuk om zo'n groepsverhaal te schrijven
Dus als het kan zou ik graag willen meedoen
Ik daarbij ook genoeg tijd om te schrijven dat is dus geen probleem
groetjes Jodie
ik las over dit topic lijkt me heel leuk om zo'n groepsverhaal te schrijven

Dus als het kan zou ik graag willen meedoen

Ik daarbij ook genoeg tijd om te schrijven dat is dus geen probleem
groetjes Jodie
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Artemiss
- Tipp-Ex team
Helemaal opnieuw beginnen? Tja, waarom niet. Maar ik heb het idee dat het altijd wel op dezelfde manier afloopt. Op een gegeven moment zit er te weinig verhaal in om echt door te gaan... We moeteneen goed onderwerp verzinnen waarin iedereen echt een belangrijke rol speelt, waarin de karakters met elkaar te maken hebben. Misschien ook een goed idee om iedereen te beperken tot één karakter?
Laatst gewijzigd door Artemiss op 06 aug 2010 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-Herman van Veen
-Herman van Veen
Artemiss, één karakter is inderdaad een goed idee. Voor dit soort dingen heb ik altijd een vast karakter
Een meisje... we moeten het overigens wel goed verdelen dan? Anders hebben we alleen maar meisjes en geen jongens.
En heeft iemand al misschien (heel toevallig) een idee in gedachten?

En heeft iemand al misschien (heel toevallig) een idee in gedachten?
- Artemiss
- Tipp-Ex team
Echt een volmaakt idee van wat we kunnen doen heb ik nog niet, maar ik heb wel een soort van plan van aanpak.
Wat er de vorige keer mis is gegaan, of waardoor het verhaal op het eind een beetje doodliep, kwam omdat er niet genoeg gebeurde. We moeten meer uitzoeken dan een locatie, er moet iets gaande zijn. Er moet iets gebeuren of iets gebeurd zijn waardoor de verschillende personen op elkaar aangewezen zijn en samen moeten werken. Dan komen daar de onderlinge irritaties, vriendschappen, verhoudingen en noem het allemaal maar op natuurlijk bij.
Kan best heftig zijn, een vliegtuigcrash, bijvoorbeeld, of een ander soort noodsituatie. Ze zijn bijvoorbeeld opgesloten in school of ergens anders en ze kunnen er voorlopig niet uit. Zoiets.
Tot slot denk ik dat we vooral héél veel moeten overleggen. Wie gaat wat posten, waar willen we ongeveer naartoe werken, die dingen. Dan voorkom je dat het verhaal op den duur dood loopt omdat er te weinig gebeurt.
Wat er de vorige keer mis is gegaan, of waardoor het verhaal op het eind een beetje doodliep, kwam omdat er niet genoeg gebeurde. We moeten meer uitzoeken dan een locatie, er moet iets gaande zijn. Er moet iets gebeuren of iets gebeurd zijn waardoor de verschillende personen op elkaar aangewezen zijn en samen moeten werken. Dan komen daar de onderlinge irritaties, vriendschappen, verhoudingen en noem het allemaal maar op natuurlijk bij.
Kan best heftig zijn, een vliegtuigcrash, bijvoorbeeld, of een ander soort noodsituatie. Ze zijn bijvoorbeeld opgesloten in school of ergens anders en ze kunnen er voorlopig niet uit. Zoiets.
Tot slot denk ik dat we vooral héél veel moeten overleggen. Wie gaat wat posten, waar willen we ongeveer naartoe werken, die dingen. Dan voorkom je dat het verhaal op den duur dood loopt omdat er te weinig gebeurt.
-Herman van Veen
-Herman van Veen
Het echte overleggen kunnen we denk ik het beste doen op MSN? Gewoon in een groepsgesprek? Dat iedereen elkaar toevoegt.
Bij een vliegtuigongeluk zat ik al te denken aan zo iets als Flight 29 Down (Serie op ketnet). En dan denk ik dat een vliegtuigongeluk het beste is voor dit. Een school kan wel? Maar dat is zo klaar. Of dat ze ergens in een vreemd land zijn en verkeerde bus of iets hebben genomen en nu weer terug moeten, ik verzin maar iets... ik zal xIMISSYOU ook weer even oproepen om mee te denken^^^^
Bij een vliegtuigongeluk zat ik al te denken aan zo iets als Flight 29 Down (Serie op ketnet). En dan denk ik dat een vliegtuigongeluk het beste is voor dit. Een school kan wel? Maar dat is zo klaar. Of dat ze ergens in een vreemd land zijn en verkeerde bus of iets hebben genomen en nu weer terug moeten, ik verzin maar iets... ik zal xIMISSYOU ook weer even oproepen om mee te denken^^^^
Moooi, wat een lekker tempo! Leuk dat iedereeen weer mee wil werken!
Misschien is het ook een leuk idee dat we stage lopen met een groep in een ver land. (of ontwikkelingswerk doen) Andere cultuur, als het afrika is zie je ontzettend veel leed, en we kunnen er een goed verhaal van maken.
Ik denk dat inderdaad msn een goed idee is. Maar ik weet niet of iedereen msn heeft, of het aandurft om de msn uit te wisselen.
Mijn msn mogen jullie sowiso wel. maaar daar wacht ik nu even mee.
Goed idee, Artemiss; het is wel slim om één personage te hebben. Als we alles goed verdelen komt het wel goed!
Misschien is het ook een leuk idee dat we stage lopen met een groep in een ver land. (of ontwikkelingswerk doen) Andere cultuur, als het afrika is zie je ontzettend veel leed, en we kunnen er een goed verhaal van maken.
Ik denk dat inderdaad msn een goed idee is. Maar ik weet niet of iedereen msn heeft, of het aandurft om de msn uit te wisselen.
Mijn msn mogen jullie sowiso wel. maaar daar wacht ik nu even mee.
Goed idee, Artemiss; het is wel slim om één personage te hebben. Als we alles goed verdelen komt het wel goed!
- Artemiss
- Tipp-Ex team
Ik vind het prima. Zodra ik weet wie er allemaal meedoen, zal ik ze in een PM even mijn msn-adres opsturen.
Het is wel een goede reden om in een neerstortend vliegtuig terecht te komen, of verdwaald te raken, enz.
Ik weet het niet. Dat vereist hoe dan ook enige research en bovendien mis ik de noodsituatie. Dit wordt al snel langdradig. Je bent met ontwikkelingshulp bezig, en verder? Wordt snel saai, wordt snel sloom, ben ik bang.Muiss schreef: Misschien is het ook een leuk idee dat we stage lopen met een groep in een ver land. (of ontwikkelingswerk doen) Andere cultuur, als het afrika is zie je ontzettend veel leed, en we kunnen er een goed verhaal van maken.
Het is wel een goede reden om in een neerstortend vliegtuig terecht te komen, of verdwaald te raken, enz.
-Herman van Veen
-Herman van Veen
We zouden een vriendengroep kunnen doen die met zijn allen voor het eerst op vakantie gaat, om het zo maar te zeggen?
Laatst gewijzigd door Sabbientje op 06 aug 2010 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Post aangepast, Qoute verwijderd
Reden: Post aangepast, Qoute verwijderd