Ik heb mijn hele leven gelopen
om iets te kunnen vinden wat
ik alleen met pijn en verdriet heb moeten bekopen
om iets te kunnen bezitten dat
alleen van mij zou kunnen zijn
Na lang zoeken en peinzen
te zoeken naar een gevoel in mijn leven
geen verdriet en intense woede hoeft te veinzen
alleen om pure liefde en vriendschap te geven
iets dat heel makkelijk bleek te zijn
bedankt dat je er voor me bent
mij met je liefde en vriendschap verwend
al mijn tekortkomingen en kwaliteiten kent
Bedankt dat je er voor me bent
Bedankt
Heey,
Dit gedicht van jou heb ik een paar keer in deze dagen gelezen. Elke keer had ik geen ''zin'' om een reactie te plaatsen, maar toch wou ik hem steeds weer lezen. Misschien wel omdat ik niet zo goed wist wat ik er van vond. Maar ik heb na gedacht en kwam tot deze conclusie :
Sommige woord spelingen vind ik goed bijvoorbeeld:
Meestal (in mijn ogen) hebben mensen de neiging om over vriendschap negatief te schrijven. Zoals dat je er pas achter komt wie je vrienden zijn als er persoonlijke dingen gebeuren in je leven. En daar kan ik ze ook geen ongelijk in geven (vaak).
Maar ik vind het mooi dat jij het positieve eruit kan halen. Want we moeten niet vergeten dat vriendschap één van de belangrijkste niet koopbare dingen in het leven zijn. die onbetaalbaar zijn.
Msschien vind ik daarom dit gedicht eigenlijk wel wat hebben.
Gr !
Dit gedicht van jou heb ik een paar keer in deze dagen gelezen. Elke keer had ik geen ''zin'' om een reactie te plaatsen, maar toch wou ik hem steeds weer lezen. Misschien wel omdat ik niet zo goed wist wat ik er van vond. Maar ik heb na gedacht en kwam tot deze conclusie :
Sommige woord spelingen vind ik goed bijvoorbeeld:
Meestal (in mijn ogen) hebben mensen de neiging om over vriendschap negatief te schrijven. Zoals dat je er pas achter komt wie je vrienden zijn als er persoonlijke dingen gebeuren in je leven. En daar kan ik ze ook geen ongelijk in geven (vaak).
Maar ik vind het mooi dat jij het positieve eruit kan halen. Want we moeten niet vergeten dat vriendschap één van de belangrijkste niet koopbare dingen in het leven zijn. die onbetaalbaar zijn.
Msschien vind ik daarom dit gedicht eigenlijk wel wat hebben.
Gr !
De angst aankijken maar je niet bang voelen.