Again, alone

Hier mogen de one shots die in het donkere steegje thuis horen.
Plaats reactie
15lila
Balpen
Balpen

Mercy Trugh had haar lange, bleke benen over elkaar geslagen om haar eikenhouten twijfelaar, Gio, haar vier jaar jongere broertje stond voor haar wasbak zijn tanden te poetsen. `Schiet op, raar wezen` geeuwde Mercy uitdagend terwijl ze over haar natte, wittige haar streek `Zeur niet zo heks` klonk zijn stem onzeker, alsof hij zichzelf wilde overtuigen dat hij niet moe was. `Ik duik in ieder geval vroeg onder het wol` Verzon Mercy gedeeltelijk naar de waarheid. Gio spuugde speeksel uit en spoelde zijn mond met koud water. Mercy lachten naar de ontbloten rug van haar bloetverwanten, ze hielde oprecht enorm van elkaar, vandaag had haar vader de taak aan haar overgedragen goed op Gio te passen, naderhand had hij zijn kinder extra goed in zijn armen genomen op een merkwaardige manier. Gio sloop zijn bed in.
Laatst gewijzigd door Mirry op 23 jan 2010 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Spelfout uit titel gehaald ;)
Het leven word aangevallen door dromen.
Sabbientje
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Ik vind het verhaal wel heel erg kort.
Iets meer uitleg, verhaallijn erin zou het verhaal zeker ten goede komen.

Verder komen gesproken zinnen op een nieuwe regel.

Naar mijn idee erg zonde.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet

Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel.
P_Westdijk
Typmachine
Typmachine
Contacteer:

Het leest eerder als een fragment van een verhaal dan als een verhaal op zich. Je weet ongetwijfeld waar het allemaal over gaat, maar een lezer als ik weet niet met wat voor gedachte je dit schreef. Volgens mij wil je ons een heleboel vertellen, maar heb je het minimale hier in gezet. Ik moet alles uit de tekst halen en ik betwijfel nu dat ik het lees zoals jij het bedoeld hebt en dat komt het verhaal helaas niet ten goede. Jammer, maar beslist geen einde van de wereld. Waag een nieuwe poging en je komt er van zelf achter door reacties wat je goed doet en minder goed.
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
Plaats reactie

Terug naar “Horror en Griezel One-Shots”