Chatbox "Om de Beurt Tafel"

De één begint, een ander gaat verder. Zo werkt dat met "om de tafel", ieder die meedoet voegt iets toe aan het "vervolgverhaal".
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jodie, je laatste stukje is verdwenen :( nu ben je toch weer :P zo blijf je natuurlijk bezig, haha^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

jaa.. kwam omdat CN eerste stukje wilde schrijven en ik wist niets nieuws te verzinnen xD Nu moet ik dus weer even inspiratie opdoen grrr...
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Ruka
Typmachine
Typmachine

Oke heeft iemand zin in een leuke rp? :p
Want ik wil graag weten voor hoeveel mensen ik een rp dan moet maken ;) Zodat iedereen er iets aan toe te voegen heeft.
Als iemand niet weet wat het is mag diegene dat ook zeggen. Dan kan ik het uitleggen. X3
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Ruka
Typmachine
Typmachine

Wow niemand? :p Das een anti climax X3
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
DOminator
Balpen
Balpen

Je hebt pas anderhalf uur geleden je bericht geplaatst :p.

Ik ben op zich wel te porren voor een RP. Maar dan moet het onderwerp + wereld mij wel trekken.
Dus ik zeg ja onder voorbehoud ;).
Schrijf niet wat je wil schrijven, schrijf wat je hand schrijft en vergeet nooit je hart te volgen.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ach, ik denk dat een ja of een nee wel in een anderhalf uur gepost is X3
Wat voor wereld hou je van?

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

Er zijn ook genoeg mensen die in het weekend weg zijn en er zijn ook genoeg mensen die het gewoon niet lezen ;) en er zijn ook mensen (zoals ik) die het wel lezen en daarna meteen weer vergeten :P oepsss.... maar ik wil ook wel meedoen, maar net zoals DOminator, onder voorbehoud.
Al is de vraag niet aan mij gesteld, ik antwoord toch even :P ik hou van een middeleeuwsachtige fantasywereld met elfen en mensen. Dwergen vind ik wat minder, zoals Jodie een keer zei: fantasydiscriminatie :P maar met magie enzo en zwaardvechten. Dan weet je dat ;)
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Man dat je hebt onthouden dat ik dat zei xD wist het zelf nieteens meer :P haah maar ik vind dwergen idd kut.. hahah xD

ik wil wel meedoen, maar dat ligt wel aan het onderwerp :) als dat mij ligt wilik wel meedoen :P hehe,
Ruka
Typmachine
Typmachine

heb net toevallig wat bedacht:
Het word wel fantasie, want ik houd daar ook het meest van ;)
Ik weet nog niet precies de rede waarom, maar een paar wezens. Het liefst eentje die kan vliegen, en eentje die goed kan zwemmen. En noem het maar op ;) Heel veel verschillende dus.
Ze moeten een reis afleggen, ze moeten door verschillende gebieden:

1: Bossen van de verbeelding
Laten je angst zien, als je bang bent voor spinnen komen die soms tevoorschijn.
Het land van de Elfjes(de mini's ;)), die dus ook een gevaar vormen.
Ze zien er wel lief uit, maar zijn degene die de verbeeldingen op wekken.

2: wateren van de dood
Als je in het water valt zul je gelijk sterven
Een paar spetters zullen je huid doen verschroeien.
De wateren van de zeemeerminnen, die zullen je dus proberen in het water te krijgen

3: Eindeloze savanne
Zover als het oog kan zien is er hoog gras
(Geen idee nog welke wezens hier leven.)

4: Grotten van Kou
Grotten, zo ijzig koud dat er ijs op de wanden zit.
Overal zitten scheuren, en de weg vinden valt niet mee.

5: Huis van Lynxos
Scheve kamers, donkere kamers, kamers waar je op het plafond loopt zijn allemaal geen probleem.
Kamers met mist, of slijm bedekte vloeren?
Lynxos is een vrouw die botten verzamelt, ze is blind, maar kan daardoor goed ruiken en horen. Iederen ademhaling en beweging kan een gevaar vormen.
Ze heeft twee grote honden die je ieder moment kunnen ontdekken, en dan zul je wel moeten rennen.

6: De bruggen van onkenbare hoogte
Zo ver het oog kan zien alleen maar bruggen, houten bruggen, stenen bruggen. Soms alleen grote pilaren waar van pilaar naar pilaar moet springen om naar de overkant te komen.
Hier zijn grote draken een probleem.

7: Land van evenwicht
Je moet iedere stap nauwkeurig zetten.
Als je een foute beweging maakt zal het hele land omvallen.
Aan de andere kant van dit land zijn ze bij de bestemming.

(het is dus nog niet klaar ;) Dus als jullie nog ideeën hebt zeg het dan alsjeblieft :D
Of als ik iets eruit moet halen, of hoe ik een land nog aantrekkelijker kan maken.

(Moet ik ook nog wezens voor verzinnen)

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik onthoud alleen de onzinnige dingen :P echt een heel stom trekje van mij. Als je tegen mij zegt: regel dit, dan weet je zeker dat het dat niet gedaan wordt en als je vreemde woorden gaat gebruiken, sla ik het toch ergens op xD
Maar dwergen zijn ook stom, net zoals trollen. En aardmannetjes, maar die zijn altijd de slechterikken. Arme aardmannetjes, ze worden gediscrimineerd xD

Oeh, goed idee :D ehmmm, de savanne: dat er soort centauren zijn die iedereen van hun land af willen schieten?
Ruka
Typmachine
Typmachine

Dat is wel een cool idee inderdaad ;)
We moeten ook nog iets verzinnen waarvoor ze daar allemaal naartoe moeten? Zijn het gevangenen? Die dat meoten door voor hun vrijheid.

- Komatsu Nana/Hachi
DOminator
Balpen
Balpen

Ik vind het een leuke!
Ik ben een heel ander soort van RP gewent (veel opener) maar dit is eigenlijk beter!
Ik doe zeker mee.

Ik heb btw weer wat tegen elfen en ben meer van de dwergen.
Mijn personage zal waarschijnlijk (als daaruit gekozen kan worden) een mens zijn. Een zwaardvechter die ook niet vies is van een boog. Maar een bloedhekel heeft aan alles dat met magie heeft te maken.
Schrijf niet wat je wil schrijven, schrijf wat je hand schrijft en vergeet nooit je hart te volgen.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Nee is goed, hoe meer verschillende dingen hoe leuker.
Ik ben ook openere rp's gewent, maar als je geen duidelijke weg hebt is hert moeilijk om door te blijven gaan ;)
Dan stopt het vaak omdat niemand meer weet wat er gebeuren moet :P
Dus ik dacht, de landen waar ze langs komen zal ik alvast bedenken.
Maar het kan toch gewoon zijn dat we ze alle twee gebruiken?
Mijn character zal denk ik een centaur zijn :p Of iets anders. Maar gewoon lekker gek X3

- Komatsu Nana/Hachi
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

leuk idee al die landen. Ik had net een of andere ingeving.. maar die isnuweg....duss dit was mijn zinnige opmerking ooh wahct ik weet hem! ookee het was helemaal geen idee ofzo... alleen dat ik het een leuk idee vond dat het gevangen zouden zijn die zich moesten vrij vechten :) hehe
DOminator
Balpen
Balpen

Het doet me heel erg denken aan een Ayreon album.

Vooral Into the Electric Castle kwam direct in me op, gezien de vreemde gebieden waar we doorheen gaan reizen

Vooral 6 deed me direct denken aan 'across the rainbow bridge'
Weet niet of jij bekent bent met Ayreon (Arjen Anthony Lucassen, Nederlandse artiest).

Een magisch wapen om hun landen te redden van een boosaardige tegenstander is ook altijd een leuke :P. Alhoewel een beetje afgezaagd.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Afgezaagd hoeft geen probleem te zijn hoor, het gaat om het plezier :D Standaard dingen zijn meestal standaard omdat ze leuk en makkelijk zijn om mee te werken.
Goh, wat een zinnige opmerking Jodie :P
Ik vind de twee ideeen beiden goed, heb eigenlijk geen voorkeur.
En ik wil *suprise, suprise^^ * een elf zijn! Met een klein beetje magie en hij is voor de verandering een enorme kluns, behalve als het op zwaardvechten aankomt.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

WIe weet iets leuks voor mij ik ben namelijk altijd een zelf de typetje! nu wil ik eens wat anders zijn hahah :P en ik geef mijn voorkeur aan vgevangen :P
Ruka
Typmachine
Typmachine

Die van mij word wel een half meerman half iets anders... :p
Iemand een idee wat? X3

Wat ben je altijd dan:?

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

jij wordt een trol :P eh, nee een magier of een heks (om bij de sprookjesfiguren te blijven :P ) of een faun, een fee, een bij (haha, staat bij lijst van mythologische wezens bij wiki :P), een boeman, een brownie haha xD, het mannetje in de maan, een kwelgeest, een spook, een moerasvrouw, of wordt gewoon de paashaas xD
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Sas seireus aan jouw heb ik niets :P wahhaah

kwa karakter een nogal gehard persoon... dusdie nogallistig is en vals uit de hoek kan komen. daarom gaat het me om het karakter. weet iemand daar wat leuks voor..?
Ruka
Typmachine
Typmachine

DOminator schreef:Het doet me heel erg denken aan een Ayreon album.

Vooral Into the Electric Castle kwam direct in me op, gezien de vreemde gebieden waar we doorheen gaan reizen

Vooral 6 deed me direct denken aan 'across the rainbow bridge'
Weet niet of jij bekent bent met Ayreon (Arjen Anthony Lucassen, Nederlandse artiest).

Een magisch wapen om hun landen te redden van een boosaardige tegenstander is ook altijd een leuke :P. Alhoewel een beetje afgezaagd.
Nee ken ik echt niet ;) Alles gewoon verzonnen...
Het kan ook zijn dat omdat ze gevangene zijn ze dat moeten doen. Aangezien ze dan vrij komen. (Ze denken dat het toch niet te doen is) ;)

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik vond de brownie wel heel erg leuk :P is jammer genoeg een soort kabouter, ik zag al zo'n chocolade ding rondhuppelen xD
heel ander karakter? Luidruchtig, babbelziek, snel van vertrouwen, nerveus, een watje bij gevechten, ik heb hier een lijst: http://webcache.googleusercontent.com/s ... clnk&gl=nl kun je zelf uitkiezen ;) is heel handig hoor^^
DOminator
Balpen
Balpen

JodieJJ schreef:Sas seireus aan jouw heb ik niets :P wahhaah

kwa karakter een nogal gehard persoon... dusdie nogallistig is en vals uit de hoek kan komen. daarom gaat het me om het karakter. weet iemand daar wat leuks voor..?
Misschien juist het tegenovergestelde doen? Een grappenmaker die altijd alles positief bekijkt. Wat soms weer als irritant gezien kan worden als een situatie hopeloos is.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik heb trouwens een nieuw personage verzonnen, haha :P het blijft een elf, gewoon omdat ik elfen leuk vind, maar hij is slordig, onhandig, een beetje dom, klungelig. Nou ja, je snapt het wel ;) maar tijdens een gevecht verandert hij, en dan ook qua uiterlijk, en dan wordt hij dapper, onzelfzuchtig, zo'n typische held weet je wel. Na het gevecht, verandert hij weer in zijn oude ik.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ja ik heb iets bedach!

Ik wordt idd zon veelte hyper actieve happy person, hehe die inderdaad overal het positeve in ziet tot irrtantaan toe. En die ook extreem impulsief en nieuwsgierig is. ookal komt ze eigenlijk altijd als nogal dom overkomt maar best wel slimis.

uhm ik heb nog niet bedacht of ze een speciaal wezenis maar wel hoe ze er uit ziet en water met haar aan de hand is..hahah ;p
DOminator
Balpen
Balpen

Mijn karakter zal een zeer gesloten man zijn. Ik kan nu van alles over hem vertellen. Maar ik vind het een beter en leuker idee als jullie dat juist uit gaan zoeken tijdens het verhaal ;).
Carpe Diem
Vulpen
Vulpen

Zo ik heb even alles doorgelezen en ik doe mee!
(mede dankzij Saskia en haar geweldige overtuigingskracht)
Ik moet alleen nog wel even een karakter en alles bedenken, maar het idee spreekt me wel aan, dus jullie hebben een nieuwe handlanger :P

Maar, nu moet ik dus nog een karakter bedenken, dus ik ga maar snel aan de slag. Al kan ik niet zo goed serieuze types schrijven, dus ergens heb ik wel een vermoeden wat voor een karakter hij/zij word. :angel

Edit: oooh, wacht we hebben al een onserieus iemand. Oké, oké, dan zoek ik even wat anders. Dit word een hele uitdaging x]
The Mad Hatter:
"Have I gone mad?"

Alice:
"I'm afraid so, you're entirely bonkers.
But I'll tell you a secret. All the best people are."
Saskjezwaard
Computer
Computer

De serieuze blik haalt iedereen over :gr: ^^
Maar echt superleuk dat je ook meedoet :D
Carpe Diem
Vulpen
Vulpen

Haha, de serieuze blikken zijn echt onweerstaanbaar!
Nog een vraagje: moet je een wezen maken dat leeft in één van die landen? Dus als je een Nimf hebt, dan woont ze waarschijnlijk in de wereld van de 'Bossen van verbeelding' aangezien Nimfen iets met natuur hebben.
Of is het anders? :angel
The Mad Hatter:
"Have I gone mad?"

Alice:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Tot nu toe zijn we allemaal gevangen die door de werelden moeten reizen om terug naar hun eigen wereld te komen. Of we zijn een stel wezens die een fantasy machtig wapen moeten halen aan het einde van de laatste wereld, daar zijn we nog niet helemaal over uit ;)
DOminator
Balpen
Balpen

Saskjezwaard schreef:Tot nu toe zijn we allemaal gevangen die door de werelden moeten reizen om terug naar hun eigen wereld te komen. Of we zijn een stel wezens die een fantasy machtig wapen moeten halen aan het einde van de laatste wereld, daar zijn we nog niet helemaal over uit ;)
Het topic voor de RP is er al he ;).

Het lijkt me dat we met zijn allen ergens beginnen. Maar dat je natuurlijk ook tijdens de reis lang je oude woonplaats kunt komen o.i.d.
Carpe Diem
Vulpen
Vulpen

Ja, ik begreep wel dat ze gevangenen waren en door de werelden moesten reizen, maar ik was even in de war. Ik dacht namelijk dat de gevangen uit de werelden moesten komen waar ze doorheen zouden reizen, maar dat kan natuurlijk niet, bedenk ik me nu.
Ik snap het al =]
En Ruka goed bedacht trouwens, die werelden! Ik zie het al helemaal voor me!
The Mad Hatter:
"Have I gone mad?"

Alice:
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oeps, ik heb daar een beetje overheen gelezen :$ maar Ruka, super goed bedacht :super:
Haha, echt heel grappig, al die verschillende karakters^^ de meesten zijn wel lekker overheersend :P even nog een vraagje, in wat voor soort wereld zitten ze gevangen? Is dat ook de eerste wereld of een neutrale, gewone wereld?
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ze zitten gevangen op een groot eiland. Wezens zijn namelijk gevaarlijk, vooral wezens die andere aanvallen en mensen. Dus ze worden in slaap gebracht en worden dan naar de bossen van de verbeelding gebracht. Een brief ligt erbij waar in staat wat ze moeten doen.
Omdat ze niet weten hoe ze terug moeten hebben ze niet veel keus X3

Je hoeft niet in een van de landen te wonen ;)
Het zijn namelijk duistere werelden waar wezens die er niet thuis horen niet graag komen.

Dankjewel, toen ik de eerste wereld had ging het haast vanzelf :D
Leuk om te horen dat iemand mijn idee leuk vind.
Morgen zal ik beginnen met de intro. Dan geef ik vandaag nog mensen de kans om zichzelf aan te melden.

Als jullie dat ook goed vinden ? ;)

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik weet dat Jodie vandaag geen tijd meer heeft om een stukje van haar personage te schrijven en er zijn vast ook nog genoeg mensen die zolaat niet meer op zijn. Voor de meesten is het toch een normale schooldag of een werkdag ( :(). Dus misschien tot morgenavond wachten?
En het stukje over die wezens begrijp ik niet zo goed. Is trouwens iedereen om een andere reden (die hij zelf moet bedenken) gevangen genomen? Maar ze zitten dus op een groot eiland omdat de wezens in de andere werelden gevaarlijk zijn? En dat ze door mensen die die magische wapens nodig hebben in slaap worden gebracht en naar de eerste wereled worden gebracht? En dat er een brief op de grond ligt waarin staat wat ze moeten doen?
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Ik kies voor zelf bedenken waarom gevangen xp even mijn korte toevoeging xp ik moet echt gaan slapen eigenlijk mnaar hebn geen zin xp dus muij kennende wortdt dat een uurtje of twee haha
Ruka
Typmachine
Typmachine

haha ik wil ook nog niet slapen maar ach ;)
Euhm, inderdaad gewoon zelf kiezen waarom ze gevangen zitten.
De bewakers van de gevangene brengen ze inderdaad naar die wereld. Ze wisten er wel al van, het ging de hele gevangenis rond dat er een groep vrij zou mogen als ze de 7 bollen zouden vinden. Maar wie het was wisten ze niet. Totdat ze dus daar wakker worden en die brief lezen.
Niemand van de gevangene weet precies waar die werelden zijn. Ik ben ook nog aan het bedenken hoe ze van de ene wereld in de andere komen?
Want ik weet niet of ze aan elkaar vast zitten? Dus moet ik nog even bedenken hoe dat gaat gebeuren.

- Komatsu Nana/Hachi
DOminator
Balpen
Balpen

Het gaat steeds meer voelen alsof ik aan een anime meedoe :p.
We gaan toch niet straks plaatjes tekenen he? :p

edit:

Link

Voor mensen die het aanspreekt, ik zou gewoon even het hele album downloaden :p.

Dit past best wel bij deel 1.

Link

en dit is ook een nummer die bij best veel van de werelden past.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

hahah was ik niet van plan xD

maar vind het wel fijn om plaatjes te hebben van de figuren aangezien ik anders het uiterlijk van iedereen zo snel vergeet hahaha hxD
en jaa... vind maar eens iemand met wit haar heheh :P

niet echt mijn muziek smaak xD
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ik was dat ook niet echt van plan :p
Maar inderdaad, ik vind plaatjes ook fijn. Ik weet dan precies wie, wie is X3
En met paars haar zijn ze ook moeilijk te vinden

- Komatsu Nana/Hachi
Saskjezwaard
Computer
Computer

*port Ruka* :P nu is het avond (hint, hint^^)
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

ik ga mijn palatje aanpassen xD iedere vrouw die meespeelt heeft zon beetje wit haar --'ook niet leuk . xD
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Charlena is blond ;)
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Ruka
Typmachine
Typmachine

Leuk dat je mee doet calcium :) sorry dat ik je zo noem maar alsbik je naam zie dan denk ik hem in gedachte al calcium :p
Ik beloof dat ik morgen rond 6 uur post :)

Bij verboden liefde heb ik trouwens ook een rot post geschreven om verder te gaan of niet?? Kunnen ook skippen naar de machten X3

- Komatsu Nana/Hachi
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Liever dat je dan gewoon CN typt... calcium is nogal een belediging als je kijkt naar de betekenis van mijn volledige naam :P
Uhm, het is niet de beste post om op verder te moeten breien, maar ik denk dat ik wel iets in elkaar kan flansen...
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Plaats reactie

Terug naar “Om de Beurt om Tafel”