The Big Argh! Topic

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Babette<3.
Balpen
Balpen

Oh, we gooien de serieuze blik dr weer in !
Oh, wacht...
Eh...
Uche...
:gr:

Edit: Ik heb een andere ergernis gevonden! Dat docenten in de vakantie van die vervelende huiswerkopdrachten meegeven en er AB-SO-LUUT geen rekening mee houden dat je misschien op vakantie gaat of lui wilt zijn of even schijt wilt hebben aan school...
Hmpf...
Ik moet de musical uit mijn hoofd leren (alleen mijn tekst) en een verslag/werkstuk inleveren, en... grr. & dan ga ik morgen op vakantie...
You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper.
Ruka
Typmachine
Typmachine

Ik wil zo graag zo'n pop T-T Ze zijn zo super tof... Maar ze zijn gewoon zo duur!!! T-T
Hopelijk kan ik er OOIT eentje aanschaffen :(
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation

- Komatsu Nana/Hachi
Mikado
Potlood
Potlood

Morgen heb ik een duits-toets en ik heb:
1 Niet goed geleerd
2 Ik kan niet slapen dus ik kan me nog minder concentreren

En ik hou niet van melk, schaapjes tellen of andere methodes waar ik raar van op kijk T_T
Ik heb één pluspunt.. Ik krijg blauwe kringen en geen wallen :lol:
Babette<3.
Balpen
Balpen

Vrijdag een werkstuk inleveren. Nou, geweldig. Heel vorige week geen tijd gehad, eerst iemand in het ziekenhuis gelegen... en daarna op vakantie, waarbij mijn laptop leeg was en ik mijn oplader was vergeten :S. Nouu, dat haat ik dus echt. En nu maar hopen dat die reden goed genoeg is voor een week uitstel... :S
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Ik vrees van niet Babette. In ieder geval in mijn tijd (oei wat laat me dat oud klinken ><) waren de docenten niet zo flexibel. Enkel ziekte of overlijden van iemand dierbaar was een excuus om uitstel te krijgen. Met andere redenen kreeg je ook wel "uitstel", want uiteindelijk moest je toch wat inleveren, maar dan gingen er zoveel punten vanaf omdat je te laat was met inleveren.

Mijn argh van vandaag:
Het is weer niet eerlijk verdeeld in het huishouden >:( . Mannen... enkel maar MK spelen ><
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Babette<3.
Balpen
Balpen

@ CN - xD, ik zit pas in groep acht, dus dan moet t denk ik wel lukken. & niet geschoten is altijd mis, togh ?

Mijn argh...
Beschuldigd worden van dingen die ik niet heb gedaan. ;S.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Soms denk ik zooooooo veel bij dingen na. It's killing me! :roll:
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Loopt als een zombie in de slagerij.... *Saskia :x jij mij te lang wakker houden :x *
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Saskjezwaard
Computer
Computer

Haha, loop als een zombie in de bakkerij.... *Jodie :gr: jij me te lang wakker houden :gr: *
Kijk, ik kan het ook :D alleen heb ik gisteren uit kunnen slapen :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

grom, ik niet!!!! ik kan pas zondag uitslapen en dan moet ik ook weer wekren en maandag ook!!!!! en dinsdag naar de tandarts (gaat me vrije dag in viertien dagen.... )

Grmblll
Babette<3.
Balpen
Balpen

Borstkanker. Een goede vriendin van mijn ouders.
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Saskjezwaard
Computer
Computer

@ Jodie: haha, ik ben lekker maandag vrij, dinsdag woensdag werken en daarna heerlijk lekker lang (aangevraagd vakantie) :P en jij, moet je maar geen twee baantjes nemen xD
@ Babette: Wat rot voor je :( bij mij was een jaar of twee geleden een golf van borstkanker, een moeder van een goede vriendin, een andere moeder van een goede vriendin, een goede vriendin van mijn moeder en een oude juf. Het komt dan plotseling verschrikkelijk dichtbij. Heel veel sterkte voor jou en de vriendin van je ouders! Waarschijnlijk komt het allemaal weer goed ;)

Mijn ergernis: mensen die denken dat het de hele tijd zonnig blijft zodat we met z'n 4en in een tent konden slapen. Guess what? Het regent dus moeten mijn vriendin en ik dadelijk nog onze tent op gaan zetten --' wordt leuk, in de regen :(
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Mikado
Potlood
Potlood

Ik moet leren voor de toetsweek anders ga ik niet over T_T
Maar ik heb geen zin en ik wil schrijven maar daar heb ik maar geen tijd voor.

En.. Het regent ><
Babette<3.
Balpen
Balpen

@ saskjezwaard - Eh, thanx. T komt gewoon allemaal heel dichtbij ineens, maar het gaat ook te snel. Een klein jaartje geleden verloor ik mijn beste vriend aan een hersentumor, en door sommige keuzes die ik heb gemaakt knaagt het schuldgevoel nog steeds. Dus... ja...

^ Dat is ook een ergernis O.o
Like I'm made of paper
Like a skyscraper.
Komo
Puntenslijper
Puntenslijper

alles racet maar voorbij en ik schop een steentje tegen de lege treincoupé, geen fuck gebeurt, terwijl alles gebeurt, de wereld schreeuwt en houdt zijn mond dicht, antitheses overal, WAAR IS DE SENSE?

zo. dat er ook weer uitgegooid
Ik wou nog iets zeggen, maar ik weet niet meer, dan was het zeker niks
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Life is hard, hard, hard :(
Waaaaaaah, word even helemaal gek.
Laatst gewijzigd door xILY. op 30 jun 2011 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Zo frustrerend om niets te kunnen doen, alleen maar machteloos toekijken..
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
xSheDevil
Puntenslijper
Puntenslijper

Zo ontzettend irritant als je genegeer wordt, terwijl je eindelijk eens hebt gezegd wat hij wilde horen. En dat hij dan vervolgens al JOUW vrienden, die hij NIET kent, uitnodigt op ZIJN feestje om MIJ te zieken, en me tevens niet uit te nodigen! GEK word ik er van.
Laatst gewijzigd door xIMISSYOU op 23 jun 2011 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deze post stond er twee keer. Één ervan verwijderd.
An army wife fights the first battle when she kisses her soldier goodbye.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Jodie heeft haar oranje band gehaald. REN VOOR JE LEVEN!!! We zijn nergens meer veilig!!! AAAAaaah!!!
Ahum
*kucht*

ergernis: dat het 'big arghtopic' bijna 2 keer zoveel reacties heeft dan het 'spuw je hapinesstopic'. Zijn we zo negatief ingesteld?
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Dat ik nu al een berichtje kan type...

enne Saskia je weet toch we zijn hollanders, wij houden van klagen:P
Sebas
Erelid
Erelid
Contacteer:

JodieJJ schreef:enne Saskia je weet toch we zijn hollanders, wij houden van klagen:P
Ik dacht dat jij je oranje band bedoelde :P
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

HIYA! ( oke dat heeft niets met het big arhg topic te maken )

hmpfff,, ontopic ik moet vakkenvullen :S NEEEEEEEEEEEEEEEH
Kroontjespen
Potlood
Potlood

Pff, haat aan het feit dat ik niet gewoon op jongens kan vallen maar verliefd ben geworden op een meisje en waarschijnlijk nu een heel schooljaar tegen de vraag zit op te hikken: "Ben jij lesbisch?"

En het antwoord is waarschijnlijk: "Nee."
Grrr. Waarom is het zo moeilijk om verliefd te worden en het wederzijds te laten zijn?
- Oké, ik zit er niet mee. Ik ben pas vijftien, komt wel goed, maar toch is het balen. -
"The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return." ~ Moulin Rouge
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

@Kroontjespen, het komt allemaal wel goed (:
Ik ben ook (pas) 15, en ik denk heeeeel vaak; aaaah, ik ben zo alleen, ik heb geen verkering blablablaa enzo.
Maar het komt helemaal goed, vertrouw daar maar op! ;)

Ohja, ik heb toetsweek. Zucht. Positief is wel dat ik een 7.9 voor Nederlands heb gehaald ^^ :D
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Tsukiko
Balpen
Balpen

Dammit ik haar het om volwassen te zijn >-<

Wie had gedacht dat het hele ''i love you but i'm letting you go.'' verhaal ooi op zou gaan voor mij?

ja en nu dan?!

Want ik heb zijn tandenborstel weggestopt en mijn koelkast ander ingeright en mijn huis schoongemaakt maar ik heb nog stiekem zijn kussen en diezelfde tandeborstel met die stomme pindakaas die ik smerig vind en vind stinken, onderin een doos gestopt die ik niet in de kelder heb gezet..

Ja, en nu ga ik naar een concert toe waarvan ik eigenlijk wel weet dat hij er ook heen gaat en ik stel het uit en uit en uit..

En ja, ik heb een date daar.. jip.

It doesn't get more arg then this.
Afbeelding
~ If life is like a rivier, mine must have a great big dam in it, ~
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Grrrrrr, ik heb zin in eten. Geen honger, maar gewoon zin!
Maar ik vind dat ik dat niet moet doen, want ik eet te ongezond de laatste tijd. Big dilemma! @.@
P_Westdijk
Typmachine
Typmachine
Contacteer:

Een onduidelijk telefoontje krijgen waar de paniek in door klinkt, je naar huis spoeden en bij aankomst al een heleboel water in het trappenhuis zien. Om daarna de trap op te 'vliegen' om met blote voeten je appartement te betreden omdat anders je schoenen nat waren geworden. De vloer is nu wel schoon. :)
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Dan zie je een boek, wil je hem lenen in de plaatselijke bieb, bestaat hij daar niet --' en een aanvraag duurt waarschijnlijk eeuwen --'
~*~
~*~

Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Argh om mensen die bepaalde dingen niet helemaal schijnen te snappen... Echt mensen, zo moeilijk is het allemaal niet. Gewoon even logisch nadenken...
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Het licht is uitgevallen. IRRITANT MAN.
Moet ik het doen met het licht van de computer... grrrrrrr.
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Classy, ja, dat is vrij irritant, maar beter dan het licht dan de elektriciteit hé ;)
Ik zit nu op bezoek, en ik verveel me en wil schrijven en mijn memorystick met al mijn verhalen liggen thuis. xd
~*~
~*~

Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Vervelend is dat, he? Dan barst je van de inspiratie, terwijl je niks kunt beginnen... :/
Het licht doet het trouwens nog steeds niet. Voor nu moet ik het dan maar doen met het schemerlampje naast de pc.

Maar mijn frustratie voor nu:
ik heb honger! :P snel even wat te eten maken...
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Jha, dat is vrij vervelend, maar dan schrijf ik het meestal op papier en typ ik het later over. Nouja - op papier is het dan wel minder gedetailleerd, maar dan zet ik dat even om. Gezellig, hoe komt het dat het nog steeds niet gaat?
~*~
~*~

Saskjezwaard
Computer
Computer

Haha, heel gesprek in dit topic xD is je licht alweer gemaakt?

Mijn ergernis (is een lijstje :P):
- dat bij de AH een hoop mensen tegelijkertijd middagpauze gaat houden, wat op zich niet erg is, maar de overgebleven mensen gaan dan achter in het magazijn werken, waardoor ik allemaal vragen over me heen krijg waar ik helemaal niks over weet. Dat is ook op zich niet erg, maar vandaag had ik het even druk en iedereen kwam tegelijkertijd :O het is vast een complot :P
- Dat ik in de middag (wanneer het het drukste is) in mijn eentje op twee afdelingen moet staan.
- Dat het meisje dat de vorige avond moest sluiten, de bak niet heeft aangevuld, waardoor ik 's ochtends dat nog moest doen, waardoor ik het plotseling een stuk drukker heb dan normaal.
- DAt hetzelfde meisje eergisteren echt een enorme rotzooi van de kaas had gemaakt --'

Zo, mijn hele lijstje, ikkeh weer opgelucht :angel
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Haha, jij plaatst echt altijd van die grappige berichten, ook bij verhalen van mensen! :P
Nee, hij doet het nog steeds niet... :( En gek genoeg is mijn licht ook het enige dat het niet doet. Na ja, bij ons in huis hebben we wel vaker last van dat soort plotselinge rare dingen.

Mijn argh voor vandaag:
Er zou vannochtend iemand komen om mijn haar te verven en knippen, vriendin van mijn moeder, is kapster enzo. Maar nu is ze ziek!
Hrrrrrr! :x
Niet dat zij daar wat aan kan doen, maar toch.. @.@
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Hee, zo dom dat het alleen maar jouw licht is dat het niet meer doet! Heel raar. Hopelijk vinden jullie snel de oorzaak..

Hm, ik laat mijn zus (12) vandaag met der beste vriendinnetje naar de bios gaan, terwijl onze moeder al tegen ons gezegd hadden dat we vandaag niet buiten mochten. Ik wil zelfs voor haar alle schuld op mij nemen, ben dat toch al gewend. Alles ok, zij gaat naar de bios.
Rijden we naar het frietkot en komen we terug. Wil ik achter de nieuwste best werkende pc gaan zitten, ist van 'ik ga op de pc' en ik dan natuurlijk dat ik erop wil. wast ineens van 'Gij ebt er al nen gansen dag op gezeten!' Verdorie. Ik heb de gansen dag in mijn training in de zetel gelegen naar televisie te kijken! Hoe durft ze dan zoiets te zeggen.
Dit was de laatste keer dat ik zoiets doe, want ik krijg er nooit iets voor terug, behalve een leugen!

Pffft, ik geloof dat ik de stoom uit mijn oren voel komen. Ik zit al een kwartier te razen achter dit oude, slome, trage ding.
~*~
~*~

Classy Cat
Typmachine
Typmachine

ARGH!
Waarom komt dat ene stukje van mijn verhaal er nou steeds niet zo uit als ik het wil. Grrrrrr. :(
Elice*
Balpen
Balpen

Ik voelde ik mij echt zo'n idioot:

Het was midden in de nacht en ik wilde de deken wat verder naar mij toe trekken. Maar om een of andere reden had een van mijn handen de deken niet goed genoeg vast en gaf ik mijzelf dus echt een harde klap met mijn vuist recht op mijn kin. :cry:
het aller mooiste geschenkt,
Is het gebaar.
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ómg! De laptop is stuk. Dat betekent.... -kruipt bang in een hoekje- ..dat mijn computer nog de enige in het huis is. :cry:
Cubiculum Nephilia
Typmachine
Typmachine

Van je familie moet je het maar hebben!!!
Stelletje achterbakse feeksen!!!
Zo, met één beslissing hebben ze mijn ouders feitelijk dakloos gemaakt!! :evil:
Hoe laag ben je dan?! Om je eigen familie zoiets aan te doen!! :gr:
Ik kan er gewoon niet over uit :gr: :evil:
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Oké.
De enorme, mega brandwond op mijn arm is kapot gescheurd.
Hopelijk gaat het niet ontsteken.. :/
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Nu kom ik op OV, logtie me in, keer ik terug naar het forum, opeens weer uitgelogd --' eindelijk doetie het. En ik heb een pestbui.
~*~
~*~

Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Aw, poor thing. Regen sucks!
Ik had op een gegeven moment ook een behooorlijk pesthumeur....

Vanochtend wilde ik twee nieuwe albums synchroniseren op mijn iPod. Kwam er zo'n schermpje voor of ik mijn iTunes bibliotheek door iTunes zelf wilde laten bijwerken. Klikte ik per ongeluk op 'Ok', terwijl ik dat hélemaal niet wilde!
3000 nummers. Netjes gesorteert, op naam, op album, op genre.
Nu niet meer dus. De helft van de nummers hoort er niet eens in en er staan nu ook een hele boel nummers bij het verkeerde genre gesorteerd.
Kan ik mooi overnieuw beginnen met mijn iTunes bibliotheek opruimen. --'
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Bah, dat is ook minder. Heb dat ook vaker voor.Heb het opgegeven toen ik dat overlaatst deed bij mijn stick (had alles in mapjes gestoken, maar dat ding deed raar, of ik ging te snel en opeens stond alles door elkaar) heb het gelaten voor wat het was en moet er eigenlijk ook nog eens aan beginnen.
~*~
~*~

Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Nou ja, zeg!
Ik vraag me eigenlijk af hoe een rokje te 'winters' kan zijn..

Ik herken het best wel, wat jij allemaal zegt.
Mensen zitten ook altijd om mij te zeuren; Wat er allemaal wel niet goed is aan mij, hoe ik me kleed, hoe ik me opmaak.. bla bla bla.
Mijn moeder doet dat dan weer niet, maar mensen op school. Vooral meiden kunnen écht gemeen en onuitstaanbaar zijn! --'
Nou ben ik zelf zo'n type dat overal schijt aan heeft (écht overal, soms zelfs iets te), dus ik trek me er niet al te veel meer van aan. Ik heb zelf ook een hekel aan mensen die anderen beoordelen om hun uiterlijk of leefstijl. Het gaat toch om wie je van binnen bent?
Die gasten moeten echt eens een eigen leven gaan zoeken. Altijd te zeuren om anderen. ><
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”