Thema: het woord nejelna
nejelna 933 Ik herhaalde het wel duizend keer . De hele weg kon ik niet aan iets anders denken, ik mocht aan niets anders denken, want stel dat ik het zou vergeten. enelja 933, enelja 933, enelja 933, Wat duurde het lang, anders reed de bus veel sneller, elenja 933 nog drie haltes en dan nog een tien minuten fietsen, elenja 933, elenja 933, de meisjes voor me in de bus zaten maar te kwekken, eigenlijk waren het best wel leuke meiden, vooral die met dat lange zwarte haar, alenje 933 alenje 933, alenje 933, nog twee haltes, als m'n fiets er nog maar stond, verleden week hadden ze hem in een boom gehangen, ik wist best wel wie het gedaan hadden, ik wist het zeker, maar daar heb je niets aan als ze het niet toegeven. Elenja933, elenja 933, het regende gelukkig niet meer, en ik had zelfs voor de wind als die niet al te erg gedraaid was vanmiddag, ha, de laatste halte. Ejenla933, ejenla 933, ejenla 933, de bus reed lekker door, de weg met de bomen nog, dan over de kruising heen en dan waren we er. ejenla 933, ejenla933, m'n fiets stond er nog. Gelukkig. Waar zaten m'n sleuteltjes nou weer, dat jack met die rottige klittebandsluiting op m'n zakken verpestte altijd m'n humeur. elanje 933, elanje 933, hup, op de fiets en trappen zo hard als ik kan. het schoot altijd best op, dat stuk van huis naar de bushalte. Ik kon de weg wel dromen.jelena 933, jelena 933, jelena 933, daar was het huis van m'n tante. Ze was altijd aan het werk, m'n tante, en had nooit ergens tijd voor. Gelukkig dat ze m'n moeder niet was, die was nu thee aan het zetten, omdat we altijd eerst samen thee dronken als ik uit school kwam.aljenne 933, aljenne933, ik moest direct en zo snel mogelijk naar de computer, voor ik aan de thee ging. M'n moeder zou dat niet leuk vinden, maar ik kon moeilijk eerst thee gaan drinken en de kans lopen dat ik het vergat. Elanje 933, elanje 933, de bocht nog en dan nog een paar honderd meter, kijk, m'n moeder staat in de keuken voor het raam. Ze staat altijd voor het raam als ik uit school kom. Dan kijkt ze of ik mijn fiets wel netjes in het schuurtje zet, ik mag hem niet in de heg hangen, alles moet altijd zoals het hoort te gaan, ejelna933, ejelna 933, dag ma, ik moet eerst even naar boven, nee, ik kom zo weer thee drinken, snel de trap op, naar m'n kamer, ik druk de computer aan, nejalne933, nejalne 933, wat duurt dat altijd lang voordat ik in kan loggen. Eindelijk, nu vlug naar de site , www.onlineverhalen.nl. Gebruiker, dat is mijn vriend Jabor. Ik tik zijn naam in, en dan het wachtwoord. nejelna 933. Ik wist het, ik ben binnen, natuurlijk kan ik dat onthouden! Ja hoor ma, ik kom .
J++
Winnaar wedstrijd 6: J++
Moderator: Patrick