Wauw-verhalen: nomineer-topic

Wauw-verhalen zijn verhalen die door de leden van OV aangeprezen zijn als zeer goede verhalen. Bekijk de wauw-verhalen hier of breng je stem uit!
Gesloten
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Beste

Alweer veranderen we het wauw-verhalensysteem een beetje. Ook ditmaal zal er een stemming plaatsen vinden, maar deze keer krijgen jullie de kansen verhalen te nomineren om in die stemming deel te nemen! De drie verhalen met de meeste nominaties zullen in de stemming opgenomen worden, de andere twee verhalen worden door de moderators gekozen.

Het nominatietopic zal sluiten op 30 oktober om 23u59. Op 1 november zal de stemming geopend worden die dan drie weken openblijft.

Nomineer hier dus je favoriete verhaal! Het topic sluit op 30 oktober!
Why are you so frightened? Have you no faith?
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Ik zal zelf maar de spits afbijten.

Ik nomineer Manhattan Mania (http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopi ... =39&t=3692) van Liz.
Dopey
Nieuw
Nieuw

Saskjezwaard
Computer
Computer

Dan doe ik ook maar mee :P t was lastig, maar ik nomineer Zwarte Schimmen van JodieJJ, http://www.onlineverhalen.nl/forum/view ... f=7&t=7000 Ondanks dat het een nieuw verhaal is, weet ik al zeker dat het heel erg goed gaat worden^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Xatham
Banned
Banned

Ik nomineer Mellbourne High (http://www.onlineverhalen.nl/forum/view ... f=3&t=6744) van Classy Cat, omdat het een leuk geschreven drama is, met een kijkje in het leven van drie goed onderbouwde karakters en omdat ze eigenlijk veel meer lezers verdient.

@Patrick: Is het niet een beetje vreemd om een verhaal te nomineren waaraan sinds 2009 niet meer geschreven is en die daarom ook in het archief is geplaatst? De schrijfster is ook sinds 2009 niet meer online geweest dus ze weet niet eens dat haar verhaal een wauw-verhaal is geworden.
As the phoenix arises from his ashes...
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Wauw-verhalen hebben niets te maken met actieve verhalen of voltooide verhalen. Een wauw-verhaal is een verhaal dat wij als lezers op OV vinden dat zeker gelezen moet worden.
Xatham
Banned
Banned

Maar ik vind dat de Wauw-verhalen wel een beetje van nu moeten zijn. We kunnen wel allerlei verhalen uit het verleden terug in herinnering brengen maar a) er kan niet meer op gereageerd worden omdat het topic al lang gesloten is, b) zoals ik al zei weet de schrijfster niet eens dat haar verhaal in de 'prijzen' is gevallen (er gebeuren dingen met haar verhaal achter haar rug om), c) het is een oneerlijke vergelijking met de verhalen die hedendaags gepost worden, omdat Liz verhaal op dit moment door niemand gelezen wordt krijgt het misschien veel minder stemmen dan andere verhalen terwijl het de spotlight net zo goed waard zou kunnen zijn.
Ik vergelijk de Wauw-verhalen-'competitie' meer met bijvoorbeeld de recensies in de krant: een positieve reclame voor een relatief nieuw verhaal bijvoorbeeld.
As the phoenix arises from his ashes...
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Maar dan verander je het concept van de wauw-verhalen. Het zou niet eerlijk zijn om verhalen uit te sluiten: iedereen heeft evenveel recht om wauw-verhaal te worden. Mij is dit verhaal van twee jaar geleden altijd bij gebleven en daarom nomineer ik het. Als er geen andere leden het verhaal nomineren of uiteindelijk erop stemmen, dan zal het verhaal geen wauw-verhaal worden. Maar ik ben van mening dat het niet juist is om verhalen uit te sluiten en dat iedereen dezelfde kans verdient: een oud of een nieuw verhaal!
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Ik had even een vraagje: mag je ook verhalen nomineren die al eerder genomineerd zijn? Of die al eerder Wauw-verhaal zijn geworden? (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
JodieJJ
Ex-staflid
Ex-staflid

Eerder Wauw-verhaal mag niet opnieuw genomineerd worden, simpel weg omdat dit geen zin heeft.
Je mag wel een wauw-verhaal opnieuw nomineren of nog een keer noemen, als hij al voorbij is gekomen.
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Voor de duidelijkheid

WEL:
Verhaal werd al eerder genomineerd. (Zie vorige stemronde in het wauw-verhalen topic)
Verhaal werd al eerder genomineerd in dit topic.
Verhaal werd nog nooit genomineerd.

NIET:
Verhalen die de status "wauw-verhaal" al hebben gehaald. (Zilveren Nacht, Zwarte Tranen)
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Dan wil ik graag Let's Dance (http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=6074) van Artemiss nomineren!
Gewoon omdat het een geweldig verhaal is, goede opbouw, fijne schrijfstijl en omdat het verhaal gewoon verdient om Wauw-verhaal te zijn! (:
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

Verhalen die reeds genomineerd zijn:
Manhattan Mania 1
Clans 1
Zwarte Schimmen 1
Melbourne High 1
Let's Dance 1
Seks, drugs en een overdosis drama 2
Classy Cat
Typmachine
Typmachine

Ik nomineer 'Seks, drugs en een dosis drama' van Jeetje; http://onlineverhalen.nl/forum/viewtopic.php?f=3&t=6020

Al die tijd dat ik hier zit, vind ik het nog steeds het meest realistische en levendige verhaal dat hier op het forum staat. :super
Ik vind het echt super hoe ze het flikt om bepaalde, best wel intense dingen uit het verhaal heel echt te laten over komen.

x
iCharlie
Potlood
Potlood

Ik nomineer Seks, Drugs en een overdosis Drama van jeetje. viewtopic.php?f=3&t=6020
Het is een geweldig verhaal en het mag zeker een wauw-verhaal worden !!
Als de liefde toch geen spel is, waarom zijn er dan zoveel spelers? Love.
Patrick
Beheerder
Beheerder
Contacteer:

De stemming wordt gesloten. De wauw-verhalen zijn verledentijd.
Jullie horen zeer spoedig meer!
Gesloten

Terug naar “WAUW-verhalen”