Als je probeert te vergeten wie je bent...
Als je de herinneringen aan wat je hebt gedaan wilt verdringen...
Dan heb je het verkloot.
Als... Dan...
-
- Typmachine
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door P_Westdijk op 16 okt 2012 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Writing has laws of perspective,
of light and shade just as painting does, or music.
If you are born knowing them, fine.
If not, learn them.
Then rearrange the rules to suit yourself.
If not, learn them.
Dan heb je het zeker verkloot!
Kort maar krachtig. Telkens als ik dit lees(klik er als ik online ben, elke keer weer op. Waarom weet ik niet) wil ik reageren, maar doe ik het niet. Dus bij deze, hihi !
Kort maar krachtig. Telkens als ik dit lees(klik er als ik online ben, elke keer weer op. Waarom weet ik niet) wil ik reageren, maar doe ik het niet. Dus bij deze, hihi !
De angst aankijken maar je niet bang voelen.
-
- Typmachine
- Contacteer:
O, je hebt het dus al ruim vijftig keer bekeken en ik dacht nog wel dat vijftig verschillende leden het hadden bekeken.
Het is kort en het is krachtig. Soms zijn er van die dagen waarin allerlei gebeurtenissen elkaar in een hoog tempo lijken op te volgen zonder diegene die het treft de tijd te gunnen om na te denken voor er beslissingen worden genomen. De consequenties daarvan dienen zich dan al snel aan en kunnen verstrekkend zijn. Uit deze periode heb ik in ieder geval dit over gehouden om het positief te eindigen.
Bedankt voor je reactie.

Het is kort en het is krachtig. Soms zijn er van die dagen waarin allerlei gebeurtenissen elkaar in een hoog tempo lijken op te volgen zonder diegene die het treft de tijd te gunnen om na te denken voor er beslissingen worden genomen. De consequenties daarvan dienen zich dan al snel aan en kunnen verstrekkend zijn. Uit deze periode heb ik in ieder geval dit over gehouden om het positief te eindigen.

Bedankt voor je reactie.
Writing has laws of perspective,
If not, learn them.
If not, learn them.