Rare snuiter

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Ronaldjecas
Potlood
Potlood
Contacteer:

Wat ik toch weer heb meegemaakt is afgrijselijk voor woorden. Na wat biertjes te hebben genuttigd met een paar maten, had iemand het idee om naar een kroeg te gaan. Die ene kroeg is niet een van mijn favorieten maar ach vooroordelen zijn er voor om weggenomen te worden.

Daar eenmaal aangekomen en weer wat pilsjes gedronken te hebben viel mij een rare man op, die ontzettend raar stond te dansen. Ik weet dat dit een openbare plaats waar iedereen welkom is maar dit was het ergste soort van allen, zwierend door de menigte verwierf hij zijn rol als 70's man. Het is best wel geinig om naar zo onverzorgde rare snuiter te kijken, totdat hij mij ging lastig vallen omdat dat die enge rare snuiter hoogstwaarschijnlijk een paar pilsjes op had (veel dus). Hij begon zo van. jullie voelen en kennen de 80's sfeer niet en begon lichtelijk aggresief te worden. Dus ik dacht loop niet zo te zeiken en stond op, en zei tegen deze meneer dat ie maar even normaal moest doen. Voor mij was het dan toch weer even de laaste keer in die kroeg. Zo rare enge man. Ondanks mijn woorden werd die rare snuiter toch weer boos.

Gelukkig vervolgde de avond naar een andere kroeg, waar onze feestgedachtes verder konden botvieren. Terug naar de realiteit.
yesdnil
Erelid
Erelid
Contacteer:

eerlijk vind ik het geen mooi verhaaltje ...
Het is saai, geen spanning, geen griezel, er zit echt niets in.

sorry
Acta est fabula!!! Sanis libris, vita lacuna ...
Sephilla
Potlood
Potlood
Contacteer:

Ik vind het meer een column, of is dat juist de bedoeling? Want voor een column is het wel oké...
yesdnil
Erelid
Erelid
Contacteer:

Voor een column vind ik het toch ook niet goed ...
Acta est fabula!!! Sanis libris, vita lacuna ...
Ronaldjecas
Potlood
Potlood
Contacteer:

Misschien is het een idee om ook een column gedeelte op de site te zetten. Columns zijn ook een soort verhalen.

Ik ben er mee eens dat niet iedereen dit een spannend verhaal vind, ik zelf ook niet. Denk dat er in het vervolg moet gekeken worden voor meer diversiteit op de site met op wat voor onderwerpen je kan posten.

Om terug te komen op de columns, het is iets veel moeilijkers dan een verhaal schrijven, omdat je heel erg je mening en gevoel erin uitdrukt. Hij is daarom ook niet geschikt voor deze site. Kan je het nog verwijderen?

Met vriendelijke schrijversgroet,
Ronald
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”