Win een Bio-debiel gegarandeerd!

Plaats hier je columns over de alledaagse gebeurtenissen.
Plaats reactie
Ronaldjecas
Potlood
Potlood
Contacteer:

Je kan nu 5000 euro gegarandeerd winnen. Er is niemand thuis op dit moment dus je kans is veel groter. Deze opmerkingen kennen de meeste wel van die irritante belspelletjes die je zo kunnen hypnotiseren dat je wel gaat bellen.

Mooie dames moeten mensen overhalen om te bellen voor die (gegarandeerde) prijs en als je er (eindelijk) doorheen komt, moet je een computercode kraken die op elk moment in principe te veranderen is door de programma crew.

Dit zie je als je overdag zapt of diep in de nacht tv kijkt. Het vreemde is volgens mij levert dit goud geld op. Iedereen heeft het wel eens geprobeerd, ik ook en heb zelf een keer 100 euro gewonnen wat best wel opmerkelijk is want had denk al voor 100 euro gebeld dus dat kwam goed uit. Zend gewoon een leuke film, serie of iets leerzaams uit dan die verrekte onzin.

Zo ook de Bio-stabiel een ketting met wonderbaarlijke geneeskrachten die een bekende Nederlander aanprijst, schandalig hoever huisvrouw televisie kan gaan, je word door die ketting niet stabiel maar debiel. Er zullen heel veel mensen zo wonderketting in huis hebben genomen van onze Italiaanse oplichter Bruno Santenera. Dan ook nog zo bericht dat er valse in omloop zijn, laat mij niet lachen ze zijn allemaal vals. Een ding is zeker, het levert weer goud geld op.

Denk soms bij mijn eigen waarom heb ik niet zoiets bedacht, zo’n geweldige ketting, na zal wel eens kijken of ik mijn stenenverzameling kan instralen en dan voor 50 euro+ verzendkosten voor vragen en dan vervolgens door Corry Konings op tv laten verkopen, mooi plan en ben ik van mij jeugd sentiment af. Laat ik gelijk een heel groot stenenhuis bouwen met nog meer soorten stenen dan ik al had. Mensen we moeten er vanaf, van die onzin. Dus ik roep op om niet meer te kijken, te bellen en bestellen bij onzin tv.
yesdnil
Erelid
Erelid
Contacteer:

Ik haaaaaaaaaaaaaaat belspelletjes .. pffft
Acta est fabula!!! Sanis libris, vita lacuna ...
kelly-aislin-audrey
Balpen
Balpen

ja, inderdaad! echt irritant. of die veilingen op tv, die zijn zo mogelijk nog irritanter! tss
Voor was was was, was was is!
Ronaldjecas
Potlood
Potlood
Contacteer:

Mensen blijven er gewoon ook intrappen.. Bellen jullie ook weleens?
kelly-aislin-audrey
Balpen
Balpen

eerlijk gezegd wel ja... :$ :?
Voor was was was, was was is!
Chaija
Balpen
Balpen
Contacteer:

Dat je überhaupt kijkt... en dan ook nog bellen :?:
Ik leef onrustig en onzeker, tussen de liefde en de leegte.
yesdnil
Erelid
Erelid
Contacteer:

ik bel niet, en als ik het zie zap ik meteen weg
Acta est fabula!!! Sanis libris, vita lacuna ...
Chaija
Balpen
Balpen
Contacteer:

yesdnil schreef:ik bel niet, en als ik het zie zap ik meteen weg
Precies! Dé remedie tegen het leed dat belspelletjes heet...
Ik leef onrustig en onzeker, tussen de liefde en de leegte.
Bloem
Balpen
Balpen

Ik bel nooit! Maar blijkbaar zijn er heel veel mensen die het wel doen, want belspelletjes blijven bestaan.
Plaats reactie

Terug naar “Alledaags”