Ik en Tsukiko in Marknesse

Wat is er met zijn haar gebeurt?Imke schreef:Yahooooo, Bjorn (van MakeBelieve) en ik.
Ik zie een McFly poster op die eerste foto!Saskjezwaard schreef:Oké, oké, ik zal ook maar eens een foto gaan posten^^ omdat ik, net zoals kennelijk het grootste deel hier, niet fotogeniek ben op spontane foto's (niet spontane trouwens ook niet xD), heb ik hier een geposeerde. Af en toe vind ik het leuk om mezelf helemaal onder de make-up te gooien en dat heb ik hier ook gedaan. Nu is mijn haar trouwens meer bruinrood dan blond, staat iets beter^^
en om een of andere reden heb ik bij dat soort momenten altijd mijn lelijkste vest aan, dus let daar ook maar niet op xD
http://i1124.photobucket.com/albums/l56 ... sas/Tr.jpg
Ik heb eigenlijk ook een hele verzameling oogschaduw van allerlei kleuren en merken, maar die van Maybelline vind ik het fijnst als ik zou moeten kiezen!Ik gebruik meestal koper-achtige tinten. Ik heb zo'n lang doosje met 4 kleuren oogschaduw (Maybelline uiteraard)en een vraagje, welk merk en welke kleur oogschaduw gebruik je? Haha, random xD maar ik ben al heel lang op zoek, maar kies altijd de verkeerde tint uit, waardoor ik nu een verzameling heb van bruintinten die niet degene zijn die ik zoek --' handdig xD