The Big Argh! Topic
- Saskjezwaard
- Computer
I know, I know :'( ik kan wel de hele tijd posts blijven deleten, maar dan zit ik daar mijn hele dag aan te besteden. Ik heb een pbtje aan Patrick en Sebas gestuurd, zij zijn namelijk de enige twee die de bot ook daadwerkelijk kunnen verwijderen. Het is dus wachten totdat een van hen online komt
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Das niet handig xD
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Fijnschrijver
Gash, dat ding is echt irritant. Wat is het, chinees, japans? xd
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
-
- Toetsenbord
Japans
-
- Fijnschrijver
Oeh. Dat je dat verschil kan zien. ;o
Ik ga helpen met het script schrijven van de musical voor de muziekklas van volgend jaar. Examenonderdeel. Ik blijf alleen straks zitten en dan kan ik weer opnieuw mijn vakken gaan kiezen, dus dan gaat muziek eruit. Maar ik wil wel graag helpen. ;c
Ik ga helpen met het script schrijven van de musical voor de muziekklas van volgend jaar. Examenonderdeel. Ik blijf alleen straks zitten en dan kan ik weer opnieuw mijn vakken gaan kiezen, dus dan gaat muziek eruit. Maar ik wil wel graag helpen. ;c
It's so hard to forget someone who gave you so much to remember. <3
Zit naar mijn oude appartement te kijken op google maps, heb daar bijna een jaar gewoond. Was niet om uit te houden, herrie van de buren etc maar was wel een prachtige buurt. Helaas woonden er wel veel, grof gezegd, asociale mensen. Ik woon nu al anderhalf jaar op mijn nieuwe adres en toch mis ik mijn oude appartementje nog steeds. Verlang er zelfs heel erg naar terug, het frustreert me! Ben ik dan gek? 

Het laatste contact is altijd het zwaarste.
-
- Vulpen
Ik ben zo on-ge-loof-lijk vergeetachtig en verstrooid en en en... ugh. Er wil gewoon niets goed gaan vandaag en ik snap mijn nieuwe mobiel niet goed, dus ik typ telkens dingen en klik ze dan per ongeluk weg en en en... ugh. Gewoon UGH en argh.
Soms kan ik me er zó erg aan ergeren dat ik zo onhandig en vergeetachtig ben, het is verschrikkelijk vervelend. Ik zit opgerold in een deken in een hoekje van mijn kamer met mijn laptop voor me. Wanneer ik me een beetje beter voel ga ik een kop kruidenthee zetten. Vandaag is écht mijn dag niet...
EDIT: En ik mis mijn vriend... of nou ja, mijn ex dus...
Soms kan ik me er zó erg aan ergeren dat ik zo onhandig en vergeetachtig ben, het is verschrikkelijk vervelend. Ik zit opgerold in een deken in een hoekje van mijn kamer met mijn laptop voor me. Wanneer ik me een beetje beter voel ga ik een kop kruidenthee zetten. Vandaag is écht mijn dag niet...
EDIT: En ik mis mijn vriend... of nou ja, mijn ex dus...
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Haha, denk je dat ik Saskia en jou bedoel, Jodie?
Nee hoor, ik bedoel gewoon van die simpele meiden zonder fatsoen die op straat zonder enig gevoel anderen raar aankijken en uitlachen.

Nee hoor, ik bedoel gewoon van die simpele meiden zonder fatsoen die op straat zonder enig gevoel anderen raar aankijken en uitlachen.

- Saskjezwaard
- Computer
Mijn argh: Jodie die geen nieuwe avatar kan vinden 

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Shess still talkin about us, Saskiaa... we have to move fasstt xD hahah
MIjn argh!!! ik heb niks om eindelijk Saskia hoofd mee te kunnen vervangen
MIjn argh!!! ik heb niks om eindelijk Saskia hoofd mee te kunnen vervangen

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
- Saskjezwaard
- Computer
Je moet vereerd zijn dat je mijn edele hoofd mag dragen! Pfuh!
Sneeeeel, rennuuuh!
Oh, ik was vergeten hoe het was om op avatarpic-hunt te gaan --' waarom zijn de leuke scary faces alleen maar mannen :') bij vrouwen worden ze al snel of te lelijk of te etherisch mooi :')
Sneeeeel, rennuuuh!
Oh, ik was vergeten hoe het was om op avatarpic-hunt te gaan --' waarom zijn de leuke scary faces alleen maar mannen :') bij vrouwen worden ze al snel of te lelijk of te etherisch mooi :')
Waaaaaarom heb ik alleen maar zin om stomme cliché love stories te schrijven zonder plot in plaats van andere dingen die nog ergens op slaan?! Argh.
When the power of love overcomes the love of power.
Dat ik niet kan verstaan wat er van 0.20-0.27 gemompeld wordt! Iemand een idee?

http://www.youtube.com/watch?v=Z1qOUfGUD2Y

http://www.youtube.com/watch?v=Z1qOUfGUD2Y
-
- Vulpen
Ik ben thuis, maar ik heb heimwee. Ik wist niet eens dat dit kon.
Ik ga duidelijk mijn dag niet hebben, gisteren stress gehad, nu pijn in mijn buik, rug en schouders. Half 7 wakker, liggen versterkt de pijn, ben kapot maar gedoemd om op te blijven. Gaat lekker met me vandaag... 

-
- Toetsenbord
Ik zal altijd de lezende/schrijvende aap blijven :D
--' Stambomen van alle heersers van alle steden maken en dan nogmaals de "nota's en verhalen". Creativiteit laat me eventjes in de steek...
Argh. Ik had mijn wiskunde beter moeten leren. o: Maar nu is het zo'n beetje te laat. Ik zal zoveel mogelijk nog doen, maar ik zie het niet echt zitten. Ik geraakt super in de waar door zo'n stom rekenfoutje en nu denk ik dat ik dom ben. ;-;
Argh. Ik had mijn wiskunde beter moeten leren. o: Maar nu is het zo'n beetje te laat. Ik zal zoveel mogelijk nog doen, maar ik zie het niet echt zitten. Ik geraakt super in de waar door zo'n stom rekenfoutje en nu denk ik dat ik dom ben. ;-;
♪
Hey ik heb morgen ook wiskunde! En ik heb precies ook amper iets geleerd, maarja, zal wel goed komen.
Trouwens Demon, je bent echt niet dom. Je onderschrift straalt al intelligentie uit haha
Trouwens Demon, je bent echt niet dom. Je onderschrift straalt al intelligentie uit haha

Life is a book and those who do not travel only read one page.
Mijn Duits lerares is mijn proefwerk kwijtgeraakt, dus moet ik 'm nog een keer maken. Heel fijn. Vooral omdat ik eigenlijk al klaar zou zijn met al mijn proefwerken... :/
When the power of love overcomes the love of power.
- Saskjezwaard
- Computer
Tuurlijk
mag ik jou dan als dank in de gehaktmolen stoppen :'D

- Saskjezwaard
- Computer
He, jammer
daar ging mijn lang gekoesterde droom...

-
- Vulpen
Beetje vreemde vraag misschien, Blieje, maar moet je ongesteld worden? Ik ben namelijk überhaupt heel erg klunzig, maar het word de paar dagen voor mijn menstruatie altijd nog effe een graadje erger.
-
- Toetsenbord
Ben ik na 7,5 uur reizen eindelijk weer in roermond (NL), rijden de NS treinen niet. WELCOME HOME :D
-
- Tipp-Ex team
Leuk he, ons openbaar vervoer. Ik moest laatst omreizen via Den-Bosch vanuit Utrecht. Reden vanaf daar ook geen treinen naar Nijmegen!
Maargoed, even mijn grootste frustratie atm... Na anderhalf jaar werken aan mijn stage, alles zelf georganiseerd, een gezelschap van 5 naar Afrika gekregen, alles georganiseerd en geregeld. Vergunningen, fondsen, contacten, voertuig, alles. En het belangrijkste, constant aan begeleiding gevraagd of het niveau goed was, kon ik meer doen, wat moest beter enzenzenzenz. Moet ik NU horen dat het in ieder geval een voldoende wordt, maar waarschijnlijk niet meer dan dat :S Terwijl ik van dag 1 aangegeven heb dat ik wel iets meer wilde bereiken dan een zesje. En tussendoor was er geen enkel signaal dat ik er zo slecht voor stond
Maargoed, even mijn grootste frustratie atm... Na anderhalf jaar werken aan mijn stage, alles zelf georganiseerd, een gezelschap van 5 naar Afrika gekregen, alles georganiseerd en geregeld. Vergunningen, fondsen, contacten, voertuig, alles. En het belangrijkste, constant aan begeleiding gevraagd of het niveau goed was, kon ik meer doen, wat moest beter enzenzenzenz. Moet ik NU horen dat het in ieder geval een voldoende wordt, maar waarschijnlijk niet meer dan dat :S Terwijl ik van dag 1 aangegeven heb dat ik wel iets meer wilde bereiken dan een zesje. En tussendoor was er geen enkel signaal dat ik er zo slecht voor stond