Ja, baal er goed van! En nu moet ik eigenlijk m'n verslag gaan verbeteren maar motivatie is wel echt richting absolute nulpunt gedaald...
Helaas hoor ik het ook vaker ja. Nu moed bij elkaar schrapen om de twee begeleiders aankomende week eens mijn kant van het verhaal te vertellen en dat ik het er niet mee eens ben hoe het nu dreigt te lopen. En dat proberen te doen zonder te huilen (Mijn waterkanalen zijn nogal gevoelig voor frustratie, héél irritant! )
Pfff, ben vandaag vroeg opgestaan omdat ik om 9.00 een gesprek zou hebben, belt die man pas om 8.00 op dat het gesprek niet door kan gaan. Dat gesprek is zeer belangrijk en ik moest zeker 48 uur voor het gesprek afzeggen, vreemd dat hij het dan wel zomaar afzegt. Nu wilde hij dus een nieuwe afspraak plannen, krijg ik rond 16.30 een mail binnen dat hij het gesprek morgen heeft gepland... ben ik ook mee gedist, want morgen heb ik al iets anders. Maar goed, heb de man maar gemaild dat het me niet uitkomt, hopen dat hij niet moeilijk gaat doen. Wat een gedoe ook, hoe laks kunnen mensen zijn...
Dus mijn laptop oplader contact ding is kapot, dus nu kan ik m'n laptop niet meer gebruiken. Kan ik dus ook niet meer schrijven, whatsoever. That. Fucking. Sucks. :/
When the power of love overcomes the love of power.
Waarom hebben ze de film-versie van Avatar zoooooo enorm slecht gemaakt? My heart is wheeping T_T Het is alsof ze hun best hebben gedaan om het zo slecht mogelijk te maken. Aang is een avatarstate gegaan na het vinden van het lijk van Monk Gyatso, zegt Katara, als ze al in het Aarderijk zijn: Mijn grootmoeder denkt dat jij de avatar bent. No shit, Sherlock --'
Geen humor, lelijke stijl van elementsturen, niet-kloppende nationaliteiten bij de verschillende volken, lelijke Zuko, Zuko's litteken dat bijna niet zichtbaar is, niet-kloppende dingen, slechte speeches, lelijke CGI... Waaaroooom? T_T
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Als je grappig in de vorm van cute bedoelt, dan ja. Grappig in de vorm van humor, nee. No frigging way. Sokka hoort grappig te zijn, sarcastisch met lame jokes. Dat is ie echt niet --'
Ik vind wel dat hij als enige op zijn personage in de anime lijkt. Die actrice van Katara ook een beetje, maar ze brengt Katara over als zo'n hulpeloos huppeltrutje dat er om haar looks ingegooid is. Rotfilm :')
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
artikel schreef:Idk. Maar dat ding heeft mij twee nachten wakker gehouden. Mijn ouders hebben hem er nu gewoon even afgetrokken XD
Wat is Idk?
Heb de oude radio van oma meegenomen en blijkbaar moet je een tv abonnement hebben om meer zenders te krijgen, dat heb ik niet want ik kijk nooit tv, wist ik dat... geen wonder dat dat ding alleen maar ruis geeft...
Idk betekent I Don't Know. Maar wat vervelend van die radio
Zit nu al paar uur te zoeken naar nieuwe leuke nummers, kan ze nog niet echt vinden... En mijn voet begint weer pijnlijk te tintelen terwijl ik dit nu typ, leuk :S
Edit: Had nu paar nummers, lukt het afspelen ervan niet
kan niet slapen. Dus ik dacht: Goh, laat ik eens wat drinken. Ik ben wel beneden gekomen, maar niet op de goede manier. Ben net weer gezellig te trap af gevallen. Mijn lichaam is suf en mijn been doet nu pijn. Lekker !
Ik heb het zó druk deze vakantie (en grotendeels met vervelende dingen) dat ik hierna wel weer vakantie kan gebruiken! En ik ben dan ook die chick die van elk beetje stress over-emotioneel wordt. Dus ik zit al mijn vrienden af te snauwen en heb ruzie met mijn ex. Kan er natuurlijk allemaal ook nog wel bij...
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Al een paar dagen behoorlijk depri. En natuurlijk moest een goede vriend van me er nog eens een schepje bovenop doen eergisteren door te zeggen wat hij irritant aan me vond... Ik bezit misschien ook nog leuke eigenschappen...?
Pssst, Blieje, je weet dat die rollende-ogen smiley niet staat voor nadenken? :p het is meer een soort sarcasme (moeilijk uit te leggen), waardoor de toon van wat je zegt meteen een stuk aanvallender wordt dan je waarschijnlijk bedoelt. Ik denk, ik zeg het even :p
En hij bedoelt simpelweg gezegd dat hij het goed vindt dat je zo ontzettend actief bent op OV^^
@saskjezwaard, ik zag het meer als een denkende smiley, bedankt dat je even hebt gemeld dat dat niet zo is! Ik voel me zeker niet aangevallen of heb ook niet de bedoeling om iemand aan te vallen. Ik kon zo even geen denkende smiley vinden.
Bedankt nogmaals in ieder geval!
Laatst gewijzigd door Blieje op 07 aug 2013 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Die is er ook niet :p maar veel mensen lezen het dus redelijk aanvallend, omdat het ook een aanvallende smiley is, dus miss handig om 'm maar niet meer te gebruiken :p of er telkens onder te zetten dat het voor jou een denkende smiley is, maar dat lijkt me zoveel moeite :')
Mijn vrienden in Amerika gebruiken :') als een soort van 'tranen van geluk' dus wanneer ze heel erg blij zijn, terwijl ik die gebruik als ik moet "huilen van het lachen" dus dat was nogal verwarrend.
On topic: mijn ex werkt me op m'n zenuwen. Me constant vertellen hoeveel hij nog van me houdt, waarna ik er - via vrienden nota bene - achter mag komen dat hij amper een maand nadat het uit ging al een nieuwe vriendin had. Dus ik vertel hem dat ik het niet vind kunnen om dan nog steeds op zo'n manier tegen mij te praten.
Na een volle week niet tegen me te praten, heeft meneer het lef om mij advies te vragen of hij nog wel door moet gaan met z'n vriendin. Hij is namelijk nog niet over mij heen, maar vindt het ook wel leuk om toch z'n vriendin te behouden. Misschien zei hij het niet met zoveel woorden, maar daar kwam het wel op neer.
Ik weet niet hoe hij het in z'n kop heeft gehaald om daar met mij over te praten...
Laatst gewijzigd door dancing in the sun op 11 aug 2013 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
@dancing in the sun, dan heeft die jou alleen maar nodig gehad voor advies, niet voor de liefde. Gewoon negeren, dat hij het zich maar uitzoekt. Hij is jou niet waard. Voor hem tien anderen moet je maar denken.
maar als hij echt advies wwilt zou ik zeggrn dat hij nogal oneerlijk is tegenover zijn nieuwe vriendin als hij nog zoveel om.jou geeft... maarja ook stom dat hij jou daar voor om advies vraagt
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Word maf van mijn onderbuurvrouw, altijd gooit die de voordeur achter zich dicht.... niet dat die (net als de beschaafde buren) de deur gewoon voorzichtig achter zich dicht trekt...
Pfff, je hebt niets te klagen! Ik heb net mijn eerste college statistiek achter de rug -_-
Het zit me weer lekker mee, mijn vriend kwam na het werk naar mij toe en hij had al 3 keer gesmst dat hij eraan kwam, maar die smsjes verschenen pas toen hij bijna bij mij was, hij dus erg onzeker of hij wel welkom was vandaag of dat ik bezoek had of zo... hebben de vodafone gebruikers onder jullie daar ook last van gehad?
Mijn lippen zijn weer gortdroog, tweede keer in een paar maanden tijd, weer gesprongen en zo, doet weer pijn als ik mijn mond beweeg... wat is dit toch allemaal...?
Net City of Bones trailer gekeken....
Ze hebben Clary veranderd in een of andere vampier chick en heel erg horror achtig gemaakt. Ook erger ik me aan de hype die er ineens is over die boeken. Ik vrees voor wat ze met Vampire Academy gaan doen.
Er zijn maar twee dingen in het leven die je kunt bereiken met je ogen een beetje dicht. Liefde en vrede.