Don't Wake Me Up [Pudd]

De drama van een jonge draak. Gevoelens van eenieder. Hier kun je het terugvinden.
Melian
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team
Contacteer:

Oh oh oh - en wat gaat dát weer voor gevolgen hebben? *shock*
Dit stuk is zo mooi qua beschrijvingen, dat ze eerst zo woedend zijn en plotseling al die energie omzetten in die kus (en wat er daarna kwam, ghehe...). Ik had echt het idee dat ik die twee kon hóren schreeuwen toen ik dat las, de woorden kloppen ook helemaal, dat "Het - is - klaar" en, ja. Gewoon wauw. <3

Mhe, vergeef me de korte reactie, ik ben gisteravond uit Berlijn teruggekomen (en het was fantastisch, dat even terzijde <3) en ik ben nu echt gespannen naar de rest, want het lijkt me dat ze dít niet zomaar even kunnen negeren.

Dit is zo wauw <3
Imke
Ex-staflid
Ex-staflid

Even een opmerking aan de lezers (of lezer xD).

Ik ben Pudd niet, zeker niet, vergeten. Mijn laatste update is van begin augustus en daarvoor ging het ook al niet bepaald met regelmaat. Maar ik ben in augustus verhuisd (of ja, op kamers gegaan) en begin september aan mijn studie begonnen, waardoor alles een beetje op zijn kop is gaan staan. Ik heb het nogal druk nou (het struikelblok van iedere schrijver, geloof ik). Vijf dagen in de week zit ik in Delft en ben ik bezig met school en een beetje feesten hier en daar. Als ik in de weekenden weer thuis ben, zit ook alles volgepland, omdat ik hier nog zoveel vrienden heb zitten enzo die ik ook graaaaag wil blijven zien.
Ook leef ik tegenwoordig zo'n beetje voor concerten (nu ik overal heen kan zonder toestemming aan mijn ouders te vragen, ghehe), dus daar ook veel te tijd in zitten. En als klap op de vuurpijl doe ik in november mee aan Nano, dus staat die maand in het teken van een andere fanfic.

Echt, mijn excuses. Ik wil dolgraag verder gaan met Pudd, maar dan zal ik wel weer even tijd nodig hebben om me daarin te verdiepen. Het McFly-wereldje is sowieso de laatste tijd nogal veranderd (en niet echt op een positieve manier, vind ik om heel eerlijk te zijn) en dat is nogal frustrerend en niet heel motiverend. Moet dus eerst mijn liefde voor McFly weer een beetje terug winnen, voordat ik me weer echt op dit verhaal kan storten.

Sorry dus, maar ik doe mijn best! <3
Plaats reactie

Terug naar “Saphira's Bos”