Algemene Chatbox
-
- Potlood
- Contacteer:
Bedankt! En ik vind dat je wat dingetjes verandert prima, zolang iedereen het maar hier laat weten. Ik had mijn karakter ook maar snel in mekaar geflanst, dus ik kan later misschien ook nog wat dingetjes gaan veranderen. 

All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost.
Ik ben al twee dagen ziek, best irri, maar het voordeel daarvan is dat ik lekker veel op OV kan (en tokio Hotel kan luisteren) Ik ben het totaal met je eens 
Maar als je iets veranderd dat de rest veranderd heeft, zou je dat eigenlijk niet hoeven te melden
(ik denk te veel)

Maar als je iets veranderd dat de rest veranderd heeft, zou je dat eigenlijk niet hoeven te melden

De tijd vliegt als je de wekker in de lucht gooit : )
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Xatham schreef: In mijn voorstelstukje heb ik geschreven dat Yaika altijd een staf bij haar droeg. Bij nader inzien heb ik dit toch weggelaten omdat ik een staf toch niet echt bij Yaika vind passen en ik niet in zag hoe ik hem in het verhaal kon verwerken.
Officieel is het niet de bedoeling om je personage ineens te veranderen. Of dit nu in het begin nog is, of verder in het verhaal.Glorfindel schreef:En ik vind dat je wat dingetjes verandert prima, zolang iedereen het maar hier laat weten. Ik had mijn karakter ook maar snel in mekaar geflanst, dus ik kan later misschien ook nog wat dingetjes gaan veranderen.
Natuurlijk, een karakter evolutie kan (dus een gevoelloos persoon krijgt wat meer gevoel enzo. Het veranderen van een flat character naar een round character").
Maar het veranderen van een gave/kracht, wapen, ras, uiterlijk, achtergrond, is feitelijk "not done". Dit zal anders te verwarrend voor iedereen worden, ook al meldt je het nog zo netjes. Niet iedereen gaat elke keer teruglezen wat er is veranderd.
Het veranderen van iemand zijn of haar wapen vind ik persoonlijk alleen mogelijk als er iets gebeurd is in het verhaal. Bijvoorbeeld na een gevecht heeft iemand wat verloren en koopt ergens iets nieuws. Of vindt iets nieuws.
Deze verandering van Xatham kan nog wel. Dat van die staf in het lijstje, want in je eerste stukjes was er nog geen sprake van deze staf.
"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
Nee, precies. Ik kon in de eerste paar stukjes geen manier bedenken om de staf te verwerken, ik vond hem bij nader inzien toch niet bij mijn karakter passen en daarnaast heeft Trish ook al een staf nu.Dat van die staf in het lijstje, want in je eerste stukjes was er nog geen sprake van deze staf.
Ik heb mijn wapen trouwens niet vervangen hè? Het is gewoon weg

Verder ben ik het toch niet echt met je eens. Ik vind dat je dingen vrij moet kunnen veranderen als dat het verhaal positief beïnvloed en als er geen stukjes door herschreven hoeven worden, zo lang je de verandering maar in de chat meld.
As the phoenix arises from his ashes...
Nouwja, je kiest op het begin een karakter, zelf vind ik ook niet dat je dat kan veranderen. Je kan niet opeens een uiterlijk veranderen o_0
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Potlood
- Contacteer:
Damn, het was niet mijn bedoeling om een discussie te ontketenen.
Misschien was ik niet duidelijk, ik bedoelde eigenlijk minimale dingen veranderen zoals wat Xatham deed. Wat jij allemaal noemde, CN, ben ik bekend mee en zou ik dus ook nooit doen.

Nee, omdat een uiterlijk iets is waar anderen op in spelen, dus dan zouden er stukjes herschreven moeten worden. Het wegschrijven van de staf, die er toch al niet was, lijkt mij prima, toch?
-
- Potlood
- Contacteer:
Ja.Xatham schreef:Nee, omdat een uiterlijk iets is waar anderen op in spelen, dus dan zouden er stukjes herschreven moeten worden. Het wegschrijven van de staf, die er toch al niet was, lijkt mij prima, toch?
Maar als iemand grotere, belangrijkere dingen wil veranderen moet dat ook allemaal gespeeld worden in de RP. Ras, sekse, voorgeschiedenis, etc, kunnen logischerwijs niet verandert worden. Dit is hoe ik het altijd heb gedaan.
Wie is er eigelijk aan de buurt?:p
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Met QfK ben ik aan de beurt. Bij de rest... Geen idee 

Mijn samenvatting is nogal onduidelijk. Omdat ze in de oorlog zijn en naar school moeten, daar had ik nog niet eens over nagedacht, zullen we dan maar doen dat ze niet naar school gaan??? xD
Xxx
Xxx
Met 3 mensen is het anders ook makkelijk te doen hoorArin schreef:Is er anders nog iemand die mee wil doen met labyrinth? we zijn nog maar met zn drieën

Maar iedereen kan altijd nog binnen komen rollen, die kan dan in een andere kamer hebben gezeten

We zijn nog niet eens uit de eerste kamer hoor! Dus doe gezellig mee, het is nu jou beurt Arin

- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Ik weet het, net wat gepost.Ruka schreef:Met 3 mensen is het anders ook makkelijk te doen hoorArin schreef:Is er anders nog iemand die mee wil doen met labyrinth? we zijn nog maar met zn drieën![]()
Maar iedereen kan altijd nog binnen komen rollen, die kan dan in een andere kamer hebben gezeten
We zijn nog niet eens uit de eerste kamer hoor! Dus doe gezellig mee, het is nu jou beurt Arin
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
Ik bedoelde het niet stom hoor X3 meer een zegje :p
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Potlood
- Contacteer:
Idd.Xatham schreef:Denk je ook nog aan In Quest for Knowledge, Jordinuh? Jij bent aan de beurt
ghehehe, sorry! Maar voor de mensen van wereld van de Vampiers, ik verander even mijn leeftijd okj?
Niemand heeft nog een stukje geschreven, dus zou het nog kunnen?
Xxx
Niemand heeft nog een stukje geschreven, dus zou het nog kunnen?
Xxx
Van mij wel. En volgens mij ben jij de eerste die post? Tenzij we afspreken dat iedereen gewoon mag posten op elk gewild moment... Maar dat is volgens mij wel tegen de regels van het RP-forum-dingetje.
- Er zijn geen problemen, er zijn mensen.
Volgens mij mag dat inderdaad niet. Maar mij lijkt het beter om eigenlijk gewoon te posten wanneer je wil. Bv. Als iemand het te druk heeft, moeten de anderen weer heel lang wachten. En als er dan niet gepost word door diegene, ligt het verhaal eigenlijk stil... Niet zo handig dus...
Ja, maar dan heb je ook de kans dat je met 2 mensen verder blijft schrijven. Stel er zijn twee mensen online, de rest niet, dan gaan die verder schrijven. Dan schijf je eigenlijk de andere mensen eruit.
Daardoor zijn de regels zo opgesteld, dat is al zo vaak gebeurt. Dus eigenlijk zijn de regels dat je in een bepaalde volgorde werkt. Dit om mensen die niet iedere dag kunnen posten toch een kans te geven.
Maar als je een RP wil starten, kun je ook in de regels zetten dat je gewoon wil dat er snel gepost word
Dus dat mensen die niet veel tijd hebben, zich daar dan niet aanmelden :p Ofzo?
Daardoor zijn de regels zo opgesteld, dat is al zo vaak gebeurt. Dus eigenlijk zijn de regels dat je in een bepaalde volgorde werkt. Dit om mensen die niet iedere dag kunnen posten toch een kans te geven.
Maar als je een RP wil starten, kun je ook in de regels zetten dat je gewoon wil dat er snel gepost word

- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Of dat er minstens een week tussen moet zitten voordat je voor je beurt post? Dat we in principe het lijstje aanhouden, maar als diegene die aan de beurt is een week niks van zich heeft laten horen, dat de volgende dan aan de beurt is. Tenzij diegene meld dat hij of zij bezig is met een stukje en dat het er aan komt.
EDIT: Mogen we trouwens niet zelf kiezen in welke klas we zitten? Ik zie dat mijn personage in dezelfde klas zit als die van jou, Jorinduh, samen met nog een aantal andere personages. Vind ik op zich geen probleem, maar is dat niet bepalen wat anderen doen?
EDIT: Mogen we trouwens niet zelf kiezen in welke klas we zitten? Ik zie dat mijn personage in dezelfde klas zit als die van jou, Jorinduh, samen met nog een aantal andere personages. Vind ik op zich geen probleem, maar is dat niet bepalen wat anderen doen?
- Er zijn geen problemen, er zijn mensen.
Nee helaas! Nieuwe regeltjes met betrekking tot wanneer mensen posten mogen niet. Ik heb ook al een keer voorgesteld in een RP-verhaal dat als iemand een week niets van zich liet horen hij/zij tijdelijk overgeslagen zou worden (en haar karakter als een soort van door iedereen bestuurbaar spook doorspeelt of iets dergelijks), maar door mijn regeltjes is diezelfde dag nog een grote streep gezet. Cubiculum Nephilia is hier de grote baas en met haar regeltjes zul je het moeten doen!
Volgens mij is dat al van toepassing Xatham en Silena
Als iemand een week niet heeft gepost mag je volgens mij diegene overslaan.
Maar als je het over een paar regeltjes niet eens bent, stel ik voor dat je gewoon even CN bericht. Ze staat open voor ideeën hoor :p

Als iemand een week niet heeft gepost mag je volgens mij diegene overslaan.
Maar als je het over een paar regeltjes niet eens bent, stel ik voor dat je gewoon even CN bericht. Ze staat open voor ideeën hoor :p
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Ja hoor, iedereen is altijd nog welkom in welke RP dan ook. Enkel eventjes van te voren melden, lijstje aanmaken en jezelf in het verhaal mengen. Al geloof ik dat bij "I am a Wolf" het verhaal nog niet gestart is?
Zou ik mee kunnen doen in tijdmachine, terug naar de middeleeuwen? Omdat iedereen al met de tijdmachine is gegaan wist ik het niet, het zou me ook leuk lijken om als iemand uit die tijd te spelen, zou dat kunnen?
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Hey, natuurlijk mag je mee doen
. Je mag van mij nog zelfs kiezen. Iemand uit die tijd (dus middeleeuwen) of iemand die ook wel met de tijdmachine is gegaan. Er spelen nu nog maar twee mensen namelijk.

Ik ben wat insporatieloos, maar ga proberen morgen te posten! Sorry als het wat lang duurde.
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Is prima 

- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Even een soort mededeling. Omdat ik toch merk dat te veel en te snel RP's blijven hangen, plaats ik een nieuwe regel.
Bij afwezigheid of een andere reden waarom je niet kunt posten, graag melden. Doe je dit niet, dan krijg je een week de tijd om toch iets van je te laten horen. (Er zal heus ook nog via PB contact worden gezocht, geen paniek) Mocht je na deze week toch niks hebben laten horen, dan zal je een keer worden overgeslagen om toch wat tempo in het verhaal te behouden.
Als je er weer bent, lees dan eerst goed wat er is gebeurd, en laat dan je personage terug in het spel komen, vanaf het punt dat zij/hij is achtergebleven.
Heb je liever dat je personage bij de groep wordt gehouden, geef dan één iemand naar keuze, beperkte controle over jouw personage. Dit geldt dus maar voor één keer en de acties moeten basis worden gehouden.
Dan zeg ik bij deze dat Glorfindel over wordt geslagen bij Quest for Knowledge en de eerst volgende mag posten.
De rest houd ik eveneens in de gaten.
Bij afwezigheid of een andere reden waarom je niet kunt posten, graag melden. Doe je dit niet, dan krijg je een week de tijd om toch iets van je te laten horen. (Er zal heus ook nog via PB contact worden gezocht, geen paniek) Mocht je na deze week toch niks hebben laten horen, dan zal je een keer worden overgeslagen om toch wat tempo in het verhaal te behouden.
Als je er weer bent, lees dan eerst goed wat er is gebeurd, en laat dan je personage terug in het spel komen, vanaf het punt dat zij/hij is achtergebleven.
Heb je liever dat je personage bij de groep wordt gehouden, geef dan één iemand naar keuze, beperkte controle over jouw personage. Dit geldt dus maar voor één keer en de acties moeten basis worden gehouden.
Dan zeg ik bij deze dat Glorfindel over wordt geslagen bij Quest for Knowledge en de eerst volgende mag posten.
De rest houd ik eveneens in de gaten.
Ik ben al aan het posten 
Misschien zijn ze niet super, maar ik doe mijn best

Misschien zijn ze niet super, maar ik doe mijn best

- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Haha, rustig maar *goedbedoeldeknuffel* Dat komt wel goed 

Ik zal hem nalezen en aanpassen X3 als je het niet begrijpt heb ik iets fout gedaan :p
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
Nouwja, ik heb hem aangepast 
Maar Chezem heeft het meisje geholpen met opstaan en loopt nu de nieuwe kamer in en opent daar een deur. Daar zit een touwbrug met watervallen. Die doet hij dicht en opent daarna een andere deur en dat is een spiegel doolhof. Maar daar moet je dus ook weer een deur zien te vinden.

Maar Chezem heeft het meisje geholpen met opstaan en loopt nu de nieuwe kamer in en opent daar een deur. Daar zit een touwbrug met watervallen. Die doet hij dicht en opent daarna een andere deur en dat is een spiegel doolhof. Maar daar moet je dus ook weer een deur zien te vinden.
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Nou, Nadira voelt zich dan geëerd en enorm verlegen! XD
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Even voor de duidelijkheid: Xatham is de eerstvolgende in lijn voor Quest for Knowledge.
Hopelijk kom je er nog beetje in qua verhaal en gevoel erbij.
Hopelijk kom je er nog beetje in qua verhaal en gevoel erbij.