Rate de handtekening
Nog steeds 7/10 hahah, maar ik wou even reageren op Tess.
De quote (of eigenlijk quotes, want het zijn twee aparte) komen uit the Hunger Games (: het tweede en het derde boek om precies te zijn xD
De quote (of eigenlijk quotes, want het zijn twee aparte) komen uit the Hunger Games (: het tweede en het derde boek om precies te zijn xD
When the power of love overcomes the love of power.
Ik vind het wel mooi, maar niet veelzeggend, 7/10
@ mena: Ik ben niet Ejell, maar toch. Wat dacht je van: You can see me laughing. But you can't see my heart crying.
@ mena: Ik ben niet Ejell, maar toch. Wat dacht je van: You can see me laughing. But you can't see my heart crying.
I'm so sneaky, I sometimes can't even trust myself.
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
7/10
Ik snap er niets van maar als ik het hardop voorlees (of whatever volgen mij is mijn uitspraak belabberd) klinket het wel goed!
Ik snap er niets van maar als ik het hardop voorlees (of whatever volgen mij is mijn uitspraak belabberd) klinket het wel goed!
Shit happens, just flush it and move on!
Oké, een 8 voor jouw tekst. Ik moest er echt keihard om lachen, want ik kan het in mezelf terug zien. Als ik op het punt sta een ruzie te verliezen, ga ik grammatica verbeteren. En ja.. dan win je een ruzie toch, hahaha.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Shit hé. Hoe bedoel je gênant, hahaha. Ik geef jouw tekstje een 8! Ik hield vroeger echt heeeeeeeeeeel erg van Pickachu en hij is origineel. ♥ejell schreef:8/10 mooie zin! Maar er staat wel een foutje inhet moet 'make' zijn, omdat emotions meervoud is
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Nou, als je een traan in een oceaan laat vallen, vindt je 'em natuurlijk nooit meer terug. En de dag dat die ander de traan terug vindt, zul je hem/haar niet meer missen.Aile schreef:7/10 Ik vind het wel mooi, al snap ik het vetgedrukte gedeelte niet helemaal.
Met andere woorden: hij/zij vindt die traan nooit terug, dus je zal nooit stoppen met hem/haar missen

En jouwe vind ik ook mooi! Ik ben dus een paar weken geleden in Afrika geweest, het lijkt echt wel een andere wereld. Toch delen we dezelfde lucht, mooie gedachte (:
8,5/10
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
9/10
Ik snap hem niet en dat vind ik leuk, kan ik ook niet weten wat het betekend
(zeg maar wel hoor
)
Ik snap hem niet en dat vind ik leuk, kan ik ook niet weten wat het betekend

Shit happens, just flush it and move on!
- Saskjezwaard
- Computer
Ik probeerde het met googletranslate te vertalen en daar vertaalde hij het in VERTREK! Boehoe, Jodie moet ons niet
nu moet ik er wel bij vermelden dat hij het uit het Pools vertaalde, dus ze spreken opeens Pools in Uganda
8/10 Grammar Nazi FTW!!!

8/10 Grammar Nazi FTW!!!

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
9/10! Heel mooi
en leve de finale xD

Someday your prince charming will come. Mine just took a wrong turn, got lost, and is too stubborn to ask for directions.
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift. That’s why it’s called the present.
-
- Typmachine
Wel leuk, op zich 
6.5/10

6.5/10
-
- Typmachine
Haha - heel leuk! xD 8/10
-
- Typmachine
*schopt topic omhoog uit verveling*
):
7/10
Wel leuk, op zich. Niet helemaal mijn ding, maar hij ís leuk. xD
):
7/10
Wel leuk, op zich. Niet helemaal mijn ding, maar hij ís leuk. xD
-
- Toetsenbord
Ik doe mee met plaatjes :)
5/10
Ik vind lyrics altijd.... mwah
5/10
Ik vind lyrics altijd.... mwah
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Typmachine
7,5/10 - Ik moest lachen. xD
-
- Toetsenbord
1/10
LIES, ALL LIES
ok, 6/10 omdat het grappig is :D
ok 9/10 omdat ik dat inderdaad zei, en het uit zn context getrokken heeeeel anders wordt xD
LIES, ALL LIES
ok, 6/10 omdat het grappig is :D
ok 9/10 omdat ik dat inderdaad zei, en het uit zn context getrokken heeeeel anders wordt xD
Suppose you toss a coin enough times
-
- Balpen
12/10.
Geen woorden voor, ahahaha.
Geen woorden voor, ahahaha.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
-
- Balpen
8.5/10
True.
True.
"the truth is this: sometimes they don't want to be written down in poems, arms pinned to the ground by heartfelt words and broken promises."
-
- Typmachine
5.5/10
Leuk, maar niet catchy genoeg naar mijn smaak. xD
Leuk, maar niet catchy genoeg naar mijn smaak. xD
Ikz ou die van jou wel eens in het nederlands willen zien classy, ik kan normaal heel prima engels lezen, maar die van jou komt me dan heel raar over xD alsof er veel dubbelop in staat. of rare logica xD, maar dat zal wel aan mij liggen
.
6.5/10 vanwege het bovenste xD

6.5/10 vanwege het bovenste xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Typmachine
Misschien ligt er ook wel een diepere betekenis in, als je het op een bepaalde manier interpreteert? (:
Het is Late Night Alumni, en hun teksten moet je éígenlijk altijd zelf invullen, waar ik heel goed in ben.
8.5/10 natuurlijk.
Because these are Chris' words. (a) En omdat het gewoon keihard waar is natuurlijk!
Het is Late Night Alumni, en hun teksten moet je éígenlijk altijd zelf invullen, waar ik heel goed in ben.

8.5/10 natuurlijk.
Because these are Chris' words. (a) En omdat het gewoon keihard waar is natuurlijk!