@ Jodie: Je moet er wel bij zeggen dat dat was bij de eerste foto die je van je liet zien. Als je deze foto had laten zien was ik nooit in schok geraakt
En dan ga je eerst moeilijk doe dat je je teennagels in een ander kleurtje gaat lakken maar dat zien we dan weer niet. Wie ziet het dan wel ?
Maar alsnog, ik ben vandaag eens al die foto's langs gegaan en wat zijn er veel meiden hier op dit forum actief . Het verschilt daartussen ook nog eens heel erg van leeftijd...
Maar je tanden staan nu toch wel mooi, mag ik hopen? Ik ben in ieder geval super blij dat ik nu van dat kreng af ben! xD
Ik had anderhalf jaar geleden een dramatisch ongelukje, want ik gleed uit over glad grindpad toen het had geijzeld. BAM. Draadje van de beugel dwárs door mijn lip.
Ja - en toen moest alles wat voorzichtiger en losser. Gingen de plekken waar mijn getrokken kiezen hadden gezeten weer open. Duurde het langer voor 'ie eruit mocht. -.-
aargh, frustrerend, Ze staan recht, maar kunnen niet op elkaar, (mijn voortanden komen over mijn onderste tanden) en ik heb een spleetje tussen die voortanden. Nouja ik heb de mijne twee jaar en een half gedragen en moet nu nog 2 jaar (!!) nachtbeugel dragen, maar dat ding knelt en doet pijn en ik ben al van tandarts verandert, vandaag opnieuw - moet ik van dat kreng die nachtbeugel 2 dagen & nachten aan een stuk dragen, ook op mijn werk -,- (van tien tot half zeven in kledingwinkel, terwijl je veel moet praten tegen klanten) Top zeg! Lispel lispel. Ik kan écht niet praten met dat ding in. En dan moet ik haar vriendelijk enzo vinden van mijn ma? No way!
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Je krijgt er in ieder geval ook mooie tanden van ik heb tijd een nachtbeugel gehad, die ik eigenlijk ook overdag moest dragen zo veel mogelijk... --' ding klemde mijn tanden ( onder en boven op elkaar ), maarja heb nu geen paarden gebit meer ook al staan mijn voortanden nog wel iets naar voren
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
@Sarien;
Ohoh, sucks pretty much!
Denk je dat je er eindelijk vanaf bent... niet dus! -.-
Nee, mijn tanden staan gewoon netjes in de rij nu en passen op elkaar.
Ik heb zowel een spalkje achter mijn ondertanden als achter mijn boventanden, zodat ze niet weer in de oude stand teruggroeien.
Ik vind het nu al doodnormaal dat ik rechte tanden heb. Af en toe zie ik er zelfs dingen aan die ineens niet meer zo perfect lijken als toen 'ie er net uit was. xD
@ Jodie, Ja, ze doen hun werk, niets op tegen hoor, maar doe dan eerst iets aan die verschrikkelijke pijn, voordat ze dat doen xd Ja, je tanden worden er mooi van, maar mijn tandarts had totaal geen respect. Ik zei dat ik er pijn door had, ne normale mens, werkt eraan, nee, hij forceert en duwt dat ding zonder waarschuwing helemaal tegen mijn gehemelte. En jammer genoeg kon ik niet op mijn tanden bijten, soo, het was echt té duidelijk dat ik pissig was op hem xd
@classy, achter mijn ondertanden heb ik dat ook, daar moet ik niets voor. Dus ik snap echt echt echt niet waarom die kl**tz*k niet gewoon dat ook bovenaan deed, zoals het bij andere tandartsen bij mijn vrienden ook gebeurt is. xd maar okee, dat je er mooie tanden van krijgt, daar kan ik niet onderuit xd
~*~
~*~
@Jodie; Och, ik heb zó veel foto's van mezelf dat er vast wel een grappige tussen móét zitten. xD
Ja, mijn tong zoekt het spalkje steeds, en dan hoor je geluidjes. >.<
@Sarien;
Ahhh - I feel sorry for you!
Het is best wel awkward dat je de hele tijd met dat kut ding moet lopen.
Mijn zusje heeft ook al zo'n prutser van een orthodontist... zij heeft dus ook nog een overbeet en ze zeggen dat ze er niets aan konden doen.
Was ze naar een andere tandarts gegaan voor een second opinion, zei die dat er eigenlijk kiezen bij haar hadden moeten worden getrokken.
Thankgod is het bij mij gewoon goed gegaan. x:
Awch, da's niet fijn ;o nou ja, bij mij moest er niet getrokken worden, het prob is dat er iets met mijn nachtbeugel scheelt, en dat ik die voor een uur of twee met gemak kan inhouden, maar na die tijd begin ik de druk te voelen, tot het pijn doet. Nu, iets van vier uur later, tranen mijn ogen gewoon door die druk. Oké, ik moet hem terug dichtbijten, maar dit is gewoon pijnlijk --' en niemand die er METEEN iets aan doet, ik moet dat ding nog tot september dragen (na twee dagen enkel 's nachts), voor dat kreng er iets aan gaat doen nu --' Ik had het leuker gevonden als ze gewoon had gezegd 'je moet terug blokjes dragen voor twee jaar' dat had ik echt nog zo erg niet gevonden --'
~*~
~*~
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand zolang een nachtbeugel overdag moest dragen. o.o
En ook niet dat het zo'n pijn doet.
Waarom moest er bij jou niet getrokken worden?
Bij mij moest het sowieso...
dat hoort ook helemaal niet, ik mag dat zelfs niet eens voelen dat ie in mijn mond zit. Die druk, dat mag niet, het mag mijn tanden zelfs niet raken daar, want het is gewoon om ze op zijn plaats te houden, niet om achteruit te duwen - want dat doetie nu overduidelijk wel.
Geen idee, ik denk dat die tanden al een heel eind ervoor getrokken waren, geen idee..
~*~
~*~
Oh - gadver. Die dingen vind ik dus zó smerig, alleen al om te zien. :p
Ik weet nog, dat toen die reclame er altijd op kwam, dat ik gewoon moest wegkijken om er niet misselijk van te worden.
Jaja, ik zit ontzettend raar in elkaar. Ik heb een ontzettend sterke maag, maar kan van bepaalde, specifieke dingen over mijn nek gaan.