Algemene Chatbox
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Moet is een groot woord, maar het is wel zo prettig om een specifieke chat te hebben voor de RP die je opstart. Zo houdt je overleg daarover bijeen en hoef je niet te zoeken in een algemene chat.
Maar als je wilt kan ik die chatbox ook aanmaken
.
Maar als je wilt kan ik die chatbox ook aanmaken

"You can't start the next chapter of your life,
if you keep re-reading the last ones..."
-
- Puntenslijper
Oké, ik kom dit hier eerst even vragen voor ik eraan begin. Ik schrijf nu al heel lang en vind het ook leuk om met mensen samen te schrijven. Nu lijkt het me wel ook eens leuk om dit in een RPG te doen, maar aangezien alles hier zo'n beetje goed op gang of uitgestorven lijkt, lijkt het mij beter een nieuwe aan te maken. Natuurlijk is daar eerste de vraag voor: zijn er mensen geïnteresseerd? (Het zou rond de thema's fantasy, romantiek, drama en mss wel een beetje thriller zijn (tja, het idee is er nog niet helemaal))
- Cubiculum Nephilia
- Typmachine
Ik ben altijd wel geïnteresseerd in een goeie RP.
"You can't start the next chapter of your life,
Hemel! Ik weet het niet, de role play forum hier lijkt een beetje uitgestorven en vandaar de angst dat mijn plannen niet door lijken te gaan. Afijn, ik zal het een schot wagen een hier een oproep doen.
Ik heb een idee of meerdere ideeën voor een één op één role play (1x1), gebaseerd op de manga: Hotarubi no Mori e en Isshuukan friends.
Hotarubi no Mori e is een kort verhaal (one-shot) waar ook een 45 minuten durende film van is: http://www.youtube.com/watch?v=grTUkLgHwGM
Ikzelf vond het een prachtig verhaal die de tranen in mijn ogen bracht en nu wil ik graag gebaseerd hierop een role play schrijven. De vraag is alleen of iemand hiervoor interesse heeft.
Issuukan friends is dan weer een manga serie wat nu nog incompleet is. Recentelijk zijn ze begonnen met het publiceren van een anime, maar die komt nog niet veel verder dan hoofdstuk twee van de manga: http://www.mangahere.com/manga/isshuukan_friends/
Ook hier wil ik een role play op baseren en schrijven, maar eerst heb ik een partner nodig wie interesse heeft hierin.
Ik weet dat ik niets van de verhalen heb los gelaten, dit vooral omdat ik de verhalen niet wil 'spoilen' voor degene die het nog niet gezien hebben. Als iemand geïnteresseerd is om met mij een verhaal te schrijven ben ik altijd bereid om het alsnog uit te leggen. Natuurlijk wens ik vurig dat degene ook een manga/anime fan is, zoals ik, maar goed ik hou ermee op en wacht.
Ik heb een idee of meerdere ideeën voor een één op één role play (1x1), gebaseerd op de manga: Hotarubi no Mori e en Isshuukan friends.
Hotarubi no Mori e is een kort verhaal (one-shot) waar ook een 45 minuten durende film van is: http://www.youtube.com/watch?v=grTUkLgHwGM
Ikzelf vond het een prachtig verhaal die de tranen in mijn ogen bracht en nu wil ik graag gebaseerd hierop een role play schrijven. De vraag is alleen of iemand hiervoor interesse heeft.
Issuukan friends is dan weer een manga serie wat nu nog incompleet is. Recentelijk zijn ze begonnen met het publiceren van een anime, maar die komt nog niet veel verder dan hoofdstuk twee van de manga: http://www.mangahere.com/manga/isshuukan_friends/
Ook hier wil ik een role play op baseren en schrijven, maar eerst heb ik een partner nodig wie interesse heeft hierin.
Ik weet dat ik niets van de verhalen heb los gelaten, dit vooral omdat ik de verhalen niet wil 'spoilen' voor degene die het nog niet gezien hebben. Als iemand geïnteresseerd is om met mij een verhaal te schrijven ben ik altijd bereid om het alsnog uit te leggen. Natuurlijk wens ik vurig dat degene ook een manga/anime fan is, zoals ik, maar goed ik hou ermee op en wacht.