Inazuma Eleven
-
- Balpen
Sorry voor de lange reactie!
Ik had een keer zin in een lang antwoord!
Ik had een keer zin in een lang antwoord!
Oke ik lees nu echt een doodeng boek.
Is er zo‘n meisje die wordt gestalkt door de dood.
Is ze op een feest kom de dood ineens, vermomt als een ander. Weet de dood hen uiteindelijk af te zonderen zegt ie:
"Laten we het eens interesanter maken. Even zien, volgens mij was je bang voor clowns."
OMG veranderd ie in een fucking clown, facking eng!!!!!
En eerder was er al een seriemoordenaar in het maisveld, ook verkleed als clown.
ZO ENG!!!!!
Is er zo‘n meisje die wordt gestalkt door de dood.
Is ze op een feest kom de dood ineens, vermomt als een ander. Weet de dood hen uiteindelijk af te zonderen zegt ie:
"Laten we het eens interesanter maken. Even zien, volgens mij was je bang voor clowns."
OMG veranderd ie in een fucking clown, facking eng!!!!!
En eerder was er al een seriemoordenaar in het maisveld, ook verkleed als clown.
ZO ENG!!!!!
Kagayaiteiru Miraii terasu hikari
-
- Balpen
Ja hoor, trouwens tekening komt iets later... Heb 't een beetje drukjes
-
- Balpen
maakt niet uit!
(Als die er maar voor de wedstrijd tegen Royal opstaat!)
(Als die er maar voor de wedstrijd tegen Royal opstaat!)
-
- Balpen
Oja, ik heb de smaak te pakken...
Het zal even duren voordat m'n antwoord erop staat!
Het zal even duren voordat m'n antwoord erop staat!
-
- Balpen
Hij zal er volgende week wel opstaan.. Maar dan moet ik wel eerst zien uit te vogelen hoe je hier een foto plaatst.. *Loopt fluitend rond*
-
- Balpen
het is zeer makkelijk!
Je moet de foto op imageshack zetten.
(explorer) Als je dat heb gedaan met rechtermuisknop op de afbeeldig. Dan eigenschappen en dan de link kopiëren.
Heb je chrome dan de URL van de afbeelding kopiëren. Rechtermuisknop en het staat er gelijk.
Je moet de foto op imageshack zetten.
(explorer) Als je dat heb gedaan met rechtermuisknop op de afbeeldig. Dan eigenschappen en dan de link kopiëren.
Heb je chrome dan de URL van de afbeelding kopiëren. Rechtermuisknop en het staat er gelijk.
-
- Potlood
Ik en Dragonboy hebben voor één beurt geruild. De volgende beurt zal het weer normaal verlopen...
-
- Balpen
Haha, wil je dan zo graag praten?
Om dan gelijk maar even ons onderwerp te starten. Zoals jullie weten ligt Dave dus in het ziekenhuis.
Ik was in eerste instantie van plan om hem dood te laten gaan ofzo, maar nu zit ik er dus over te denken om hem misschien in het team te laten komen. Zal ik dit dan doen voor of na de wedstrijd tegen Kirkwood?
Alleen zeggen voor of na, verder hoef ik niks te weten. Je mag natuurlijk je ideeën op de vrije loop laten gaan, maar of ik daar wat mee doe is nog maar de vraag. Misschien besluit ik uiteindelijk om hem alsnog dood te laten gaan.
Ik was in eerste instantie van plan om hem dood te laten gaan ofzo, maar nu zit ik er dus over te denken om hem misschien in het team te laten komen. Zal ik dit dan doen voor of na de wedstrijd tegen Kirkwood?
Alleen zeggen voor of na, verder hoef ik niks te weten. Je mag natuurlijk je ideeën op de vrije loop laten gaan, maar of ik daar wat mee doe is nog maar de vraag. Misschien besluit ik uiteindelijk om hem alsnog dood te laten gaan.
Kagayaiteiru Miraii terasu hikari
-
- Balpen
Ik ga voor voor (Oke dubbel woord! Grappig)
-
- Balpen
Dat is wel een goede Dragonboy!
-
- Balpen
Sorry, had dat niet door het nog niet al wat later was... Heb het een beetje aangepast, mijn vorige bericht.
Het spijt me dat mijn reatcies zo lang duren voor ze er zijn. Ik zal er meer mijn best op doen. En wanneer is die wedstrijd???
Het spijt me dat mijn reatcies zo lang duren voor ze er zijn. Ik zal er meer mijn best op doen. En wanneer is die wedstrijd???
-
- Balpen
Ik geef een tip!
Ga NOOIT naar Archion!
Het is daar doodsaai!
Ga NOOIT naar Archion!
Het is daar doodsaai!