Rate de handtekening
- Saskjezwaard
- Computer
10, wat kan ik anders zeggen als er een pluim van mij bijzit
ik vind het nog steeds heel knap van je Jodie xD

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Ik heb geen idee wat er staat... En google vertalen ook niet. Dus... Wat staat er?
Oh wacht, het is latijn. Um 6, want ik snap 'm niet helemaal & de smiley past er niet helemaal bij (':
Oh wacht, het is latijn. Um 6, want ik snap 'm niet helemaal & de smiley past er niet helemaal bij (':
When the power of love overcomes the love of power.
8/10 Ik vind hem zeer leuk, vind alleen de vergelijking een beetje vreemd (maar dat kan aan mij liggen, misschien is het morgen een 10 als ik er nog eens verder over nadenk xD)
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~
Nano: 6670/50 000
wat betekende jouwe nou ook al weer
ik kan het alleen een beetje gokken xD
Als ik het precies weet zal ik hem raten, iets met spreken en schrijven niet waar

Als ik het precies weet zal ik hem raten, iets met spreken en schrijven niet waar

Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Toetsenbord
Ik mis jouw 'JODIE-IS-STOM' pluim die je laatst van me had gehad ;-)
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
Suppose one day, it lands on its edge
Haha, bijna xDJodieJJ schreef:wat betekende jouwe nou ook al weerik kan het alleen een beetje gokken xD
Woorden vervliegen, geschriften blijven. (:
En Jochem, 8je

Lezen is denken met het hoofd van een ander, in plaats van dat van jezelf - Arthur Schopenhauer
- Saskjezwaard
- Computer
Fijn he, van die mensen die Latijn gebruiken xD doe maar slim hoor :')
Kijk eens, dit kan ik lezen!
9 en nog 1 bonuspunt omdat ik je pluim vandaag verdubbeld heb^^ en dan -2 omdat je vandaag eigenlijk die innerlijke diva weer eruit hebt gelaten hahah xD
Kijk eens, dit kan ik lezen!

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Nu, officieel staat er "Toen de Dood gestorven was, leefde de geest van de Dood."
Maar dat mag je wat vrijer vertalen. Een citaat uit mijn mythen.
"En zo stierf ook de Dood, waardoor het levend werd."
Nu. Als ik jou was legde ik meer nadruk op de "de" dan op "diva". Iets als "Dé diva". ;p Dus een leuke 7. Lekker origineel. o: En gevaarlijk. o: o:
Maar dat mag je wat vrijer vertalen. Een citaat uit mijn mythen.

Nu. Als ik jou was legde ik meer nadruk op de "de" dan op "diva". Iets als "Dé diva". ;p Dus een leuke 7. Lekker origineel. o: En gevaarlijk. o: o:
♪
Dan moet je mijn mythen maar lezen. xD In het begin zo ergens tijdens de laatste fase was er een plaats met zo 'n onvruchtbaar, bevroren land dat niets er kon leven en alles stierf; en zo stierf ook de dood, waardoor het levend werd. ;p
♪