OKEEEEEE. Ik heb meteen een vermoeden. Ik ben begonnen met lezen bij het begin van hoofdstuk 55 en in dat stuk worden al die foto’s gemaakt.
Hihi, ik herinner me nog die stukken die je toen schreef en ik weet nog dat die iets met foto’s te maken hadden, dus hierdoor heb ik zo’n vermoeden gekregen dat dit wel eens die foto’s kunnen zijn… Forgive me if I’m wrong!
Aaaw, ik vind het zielig dat Raquel en Bill zo weinig tijd samen hebben

Maar ja, het hoort er natuurlijk wel bij… Helaas. Het is wel heeeeel schattig dat Bill het er zelf ook moeilijk mee heeft, maar ik denk dat ze er samen wel doorheen komen! Ik bedoel, het is zo’n schattig stel. <3
Oh, ik lees nu dat iemand het mijn taak vond om te reageren. *pruilt* Don’t make me feel guilty! Gelukkig ben ik weer terug
om het plekje van #1 fan op te eisen!
Hannah’s angst om ‘herkend’ te worden is zo… schattig. Ik weet ook niet waarom, maar ik vind het echt lief. Chantal’s irritatie snap ik dan ook wel weer, zij zit tenslotte iets meer in het ‘wereldje’ om het zo maar even te zeggen.
Ohmyyyyyyyyy, Chantal begint haar gedachten te veranderen! Ze wil zich verzoenen met Raquel, het moet niet gekker meer worden!
HAHAHA. Bob de Bouwer in het Frans x] Oke, daar moest ik even heel hard om lachen. Hoe krom moet dat wel niet klinken?
De frustraties om je vriendje niet te ‘mogen’ zien (bij wijze van spreken) lijkt me ook echt zwaar. Gelukkig hebben de meiden elkaar nog, al helemaal als Chantal eindelijk normaal gaat doen!
‘Soms is jullie tweelingheid echt éng,’ concludeerde Georg. ‘Ik heb al heel wat meegemaakt met jullie, maar dat telefoongesprek was...’
Tweelingheid xD Hahaha.
Oh ja, Elvira… Damn, die was ik alweer vergeten… Zo jammer dat Raquel’s fijne tijd daar verpest moet worden door de gedachten aan haar moeder, want zij is dat helemaal niet waard. Maar ik snap Raquel’s zorgen wel heel goed.
Pffff, dat depri stukje vind ik jammer, maar zo mooi om te lezen… De sombere gevoelens bij zowel Raquel als Hannah. MAAAAAAR dan ga je een stuk in de winter beschrijven en serieus, ik hou er zoveel van als verhalen zich in de winter afspelen! Echt, dat vind ik zo fijn om te lezen. Misschien komt het omdat de winter mijn favoriete seizoen is, maar echt, dat zie ik meteen zo voor me.
Hannah stond op en viste de sok uit de plantenbak. Er kleefden wat korrels potaarde aan, die bij het wegvegen alleen maar grotere vlekken maakten. Hoe symbolisch, schoot er door Raquels hoofd. Ze probeerden hun dilemma op te lossen, maar hoe meer ze erover wreven, hoe meer ze eraan dachten, hoe erger het werd.
Dit is echt een onwijs mooie metafoor. Dat bolletje viezigheid op de sok vergelijken met hun problemen. Ik weet niet HOE je het verzint, maar ik weet wel dat het simpelweg briljant is!
Oh god, nee, nee, nee… Dit kan niet, dat ze betrapt zijn. Oh god… *leest als een malle verder*
En BAM! Weer zo’n geweldige metafoor, die met de spaghetti! Ik zou graag jouw metafoortalent over willen nemen als je het niet erg vindt!
Oh shit. Wat als Elvira er achter zou komen. Oh shit, shit, shit. NOUHOU. Het is zo’n fijn verhaal en dan heeft het zo’n nare wending!

*leest vlug verder*
Inmiddels was ze wel iets rustiger, maar er kriebelde nog steeds iets in haar binnenste. De neonlichtjes leken feller dan ooit.
Geweldig dat je die neonlichtjes weer terug laten komen! Echt, dat vind ik zo mooi.
Normaal gesproken keek ze uit naar die telefoontjes – maar normaal was haar leven allang niet meer.
BAM! Prachtige zin, hakt er lekker in bij de lezer.
Wat ik heel mooi vind, hoe je nog wel de dagelijkse gang van zaken bespreekt uit Raquel’s leven. Dus het werk, het huishouden, het zorgen voor haar broertje… Wat ik me wel afvraag, is wat er met Jonathan gebeurt als Raquel weer richting Bill gaat, maar misschien lees ik dat vanzelf in het volgende stuk.
He, ik word gewoon somber van de ellende waar ze doorheen moeten
Heel leuk om te lezen hoe goed Raquel eigenlijk in elkaar zit. Voor zichzelf lijstjes maken van dingen die ze nog moet regelen (zou ik ook eens moeten doen, hehe), vervolgens alles goed regelen. Dat zorgt tenminste weer voor een beetje orde in haar onrustige leven!
David was de stuurman; zij was enkel matroos. Maar wie zou er uiteindelijk de kapiteinspet dragen?
Ja hoor! Daar heb je weer zo’n prachtmetafoor!
Hmm, ik vind het van de ene kant wel sneu voor David dat vooral de tweeling hem zo behandelt. Ik bedoel, ik snap goed dat hij al die regeltjes wil, het draait natuurlijk ook voor hem om de carrière van de band. Maar ja, van de andere kant…
OMG, wat oneerlijk dat Georg zijn relatie wel naar buiten mag brengen en de tweeling niet! *wordt pissig*
‘Waarom mensen met òns iets zouden willen is me een raadsel. Je hebt er toch niks aan, want het mag niet.’ Snijdende ironie.
BAM! In your face, David! Wat een onzinnige reden, omdat de tweeling populairder is! So?! Gun hen ook wat!
Daarmee kreeg ze hem stil. Hij was even verbluft, zijn ogen werden groot, maar hij herstelde zich snel en glimlachte. Zonder erop in te gaan wikkelde hij zijn armen om haar middel en gaf haar een zachte kus; toen pas fluisterde hij: ‘Ik niet. Is dat erg?’
HAHAHAHAHAHAH. DIE VOND IK ZO DROOG XD Ineens die uitspraak, omg. Ik ging echt helemaal stuk xD
Ohmy, dat stukje is zo heftig en zo mooi. Ik snap goed dat alle frustraties er ineens uitkomen bij Raquel… En gelukkig blijft Bill ook niet boos, want een boze Bill vind ik niet zo leuk eigenlijk

Wow, mijn god… Dat verhaal van die vader van Raquel is zo heftig, ik snap de verwarring wel. Wow.
Ik weet zelf niet zo goed wat ik ze aan zou raden om te doen. Op zich zou het wel goed voor ze zijn, maar van de andere kant… Fangirls en paparazzi kunnen écht verschrikkelijk zijn! En dan lopen ze ook nog risico om er onder te lijden… Ik weet het dus niet zo goed.
Anyway, ik hoop dat deze lange reactie alles weer een beetje goed heeft gemaakt. Nogmaals sorry voor de lange afwezigheid, maar ik ben blij dat ik weer terug ben en dit verhaal weer kan lezen! <3