OV+ systeem
Moderator: Patrick
Kun je dat mailtje even doorsturen naar: info {at} onlineverhalen.nl ?masterbreel schreef:als ik een OV+ krijg, krijg ik een melding dat ik die heb gekregen. Ik kan echter niet op de link klikken, omdat ik naar een pagina 404 melding wordt geleid.
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
@Sebas het is geen mailtje. Ik weet wat hij bedoelt.
Zoals al eerder in het topic aangegeven, werkt die link nog niet. Voorlopig moet je even het woord "forum" na .nl/ typen in de URL. Ik heb nog geen tijd gehad om dit te fixen.
Zoals al eerder in het topic aangegeven, werkt die link nog niet. Voorlopig moet je even het woord "forum" na .nl/ typen in de URL. Ik heb nog geen tijd gehad om dit te fixen.
Why are you so frightened? Have you no faith?
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Jodie, je +tje moet weer werken 
Voor het probleem met de 404-melding heb ik een fix toegepast, als het goed is moet je nu gewoon op de links kunnen klikken op de notificatie pagina!

Voor het probleem met de 404-melding heb ik een fix toegepast, als het goed is moet je nu gewoon op de links kunnen klikken op de notificatie pagina!
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Update 2: als je nu op "beoordeel" klikt, sluit hij het venster wel. De gegevens zijn dan toegevoegd; het nummer in het vakje zal wel past veranderen na een pagina-reload.
Heel leuk idee, en als het eerst een soort van Facebook-like was, is dit inderdaad beter.
Zo kun je er toch een persoonlijke draai aan geven zonder iets te zeggen erover!
Zo kun je er toch een persoonlijke draai aan geven zonder iets te zeggen erover!
For sale: Babyshoes, never worn
-
- Toetsenbord
Wordt er iets met de extra comment gedaan? Ik zie die zelf niet bij de like verschijnen, maar misschein dat deze alleen zichtbaar is voor de beoordeelde?
Verder heb je PM terug ;-) Werkt nagenoeg weer.
Verder heb je PM terug ;-) Werkt nagenoeg weer.
Suppose you toss a coin enough times
Suppose one day, it lands on its edge
-
- Toetsenbord
Hmmm, valt me wel op dat mn OV+ ineens gereset is :(
EDIT: sterker nog, die van iedereen! :o Vond het juist zo mooit dat de eerdere 'likes' waren verwerkt in de nieuwe OV+
EDIT: sterker nog, die van iedereen! :o Vond het juist zo mooit dat de eerdere 'likes' waren verwerkt in de nieuwe OV+
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Ja ik weet het. Ik kan ze terug toevoegen, maar probleem is, ik ben het blad kwijt waar ik het opgeschreven had xD
Als iedereen zijn + getal nog weet...
Als iedereen zijn + getal nog weet...
-
- Toetsenbord
Ik had geloof ik 26 xD saskia en jodie 42/43 (want daar was ik jalooeeers op:P ) maar dat kan ik ook helemaal verkeerd hebben, mn geheugen is niet le awesome.
Heb je niet nog toevallig een database dump staan ergens waar t nog in zit, of een andere oude maatstaaf?
EDIT: hmmmm google cache heeft de oude site gecached zónder OV+....
Heb je niet nog toevallig een database dump staan ergens waar t nog in zit, of een andere oude maatstaaf?
EDIT: hmmmm google cache heeft de oude site gecached zónder OV+....
-
- Toetsenbord
Ik ga morgen even kijken of ik de cache van mn laptop kan ontrafelen en een paar getalletjes kan vinden xD
Dit is nu een principekwestie geworden :p (ben het trouwens eens met de beter dan niets!)
Dit is nu een principekwestie geworden :p (ben het trouwens eens met de beter dan niets!)
-
- Toetsenbord
Allereerst viel me net even iets op; als ik op snel reageren druk, kan ik daarna niet meer de groene OVwaardes bekijken (je ene javascript verknalt wss de andere)
En ik heb goed nieuws! Ik heb een cacheviewer executable op mn werk, waarmee ik ongeveer 10 paginas kon bekijken van gisteren, dus ik heb een aardig aantal OV+ weten te bergen.
- Note: als er mensen niet op mijn lijstje staan maar wel graag willen weten wat hun OV+ was dan kan ik tzt nog even op mn laptop de cache uitlezen, misschien dat je daar dan nog tussen staat. Maar alleen als het je uitmaakt, want het moet allemaal handmatig en dat kost wel eventjes xD
Hierbij mijn geborgen resultaten:
Arin +6
xIMISSYOU +12
JodieJJ +64
Demon +4
Saskjezwaard +65
G. Laura +0
DesireeD +0
Mooonie +0
-Maaike- +25
MissRolex +1
Jenna +6
yociame +0
MoonLightGirl +0
Christian Damen +23 [Had ik t toch bíjna goed onthouden :p ]
P_Westdijk +15
artikel +18
xILY +38
Nutella +0
Denzil +0
Silk +0
MarquiseCarabas +0
dancing in the sun +1
MeTheWriter +0
Tristene +0
Classy Cat +9
En ik heb goed nieuws! Ik heb een cacheviewer executable op mn werk, waarmee ik ongeveer 10 paginas kon bekijken van gisteren, dus ik heb een aardig aantal OV+ weten te bergen.
- Note: als er mensen niet op mijn lijstje staan maar wel graag willen weten wat hun OV+ was dan kan ik tzt nog even op mn laptop de cache uitlezen, misschien dat je daar dan nog tussen staat. Maar alleen als het je uitmaakt, want het moet allemaal handmatig en dat kost wel eventjes xD
Hierbij mijn geborgen resultaten:
Arin +6
xIMISSYOU +12
JodieJJ +64
Demon +4
Saskjezwaard +65
G. Laura +0
DesireeD +0
Mooonie +0
-Maaike- +25
MissRolex +1
Jenna +6
yociame +0
MoonLightGirl +0
Christian Damen +23 [Had ik t toch bíjna goed onthouden :p ]
P_Westdijk +15
artikel +18
xILY +38
Nutella +0
Denzil +0
Silk +0
MarquiseCarabas +0
dancing in the sun +1
MeTheWriter +0
Tristene +0
Classy Cat +9
-
- Toetsenbord
Oeh, en met die nieuwe twee OV+ jes van Patrick en Jodie sta ik op 25 :P (ervanuitgaande dat we additief rekenen)
IK HAAL JE WEL IN SASKIA!!!!!! ^^
PS: De cache was van gistermiddag om een uur ongeever.
JODIE~ Je Ninjat me ALWEEEEER. Anyway, ik heb je OV+ opgezocht in mn cache geheugen van mn werk pc xD Maar ik wist nog wel heel goed dat jij consistent precies 1 OV+je minder had dan Saskia xD
IK HAAL JE WEL IN SASKIA!!!!!! ^^
PS: De cache was van gistermiddag om een uur ongeever.
JODIE~ Je Ninjat me ALWEEEEER. Anyway, ik heb je OV+ opgezocht in mn cache geheugen van mn werk pc xD Maar ik wist nog wel heel goed dat jij consistent precies 1 OV+je minder had dan Saskia xD
-
- Toetsenbord
Naast de 0 , een echt OV+ icoontje :p
-
- Toetsenbord
Hahaha inderdaad, geweldig xD Daar moet Patrick even naar kijken denk ik (lang leve browser compatibility!)
-
- Toetsenbord
Aha, als je niet ingelogd bent staat ie er niet, als het jezelf betreft staat ie er niet, en als je al OV+ hebt gegeven staat ie er niet.
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Wat een moeite, Chris om toch maar weer die 25 OV+ te hebben haha 
In elk geval enorm bedankt voor je hulp!
@Maaike clear je browsercache eens. En anders gooi je die IE maar eens snel de prullenbak in haha

In elk geval enorm bedankt voor je hulp!
@Maaike clear je browsercache eens. En anders gooi je die IE maar eens snel de prullenbak in haha

-
- Toetsenbord
Hmmm nu werkt het bij mij ook idd, ik zal wel iets fout hebben gedaan.
En geen probleem ;) Zoals ik al zei, het was een principekwestie geworden xD
En geen probleem ;) Zoals ik al zei, het was een principekwestie geworden xD
- Patrick
- Beheerder
- Contacteer:
Heb vandaag nog een fix doorgevoerd voor de OV+ knop.
Als je nu een OV plus uitdeelt, zie je dat meteen visueel in het tellertje (wordt groen + het getal veranderd)
Als je nu een OV plus uitdeelt, zie je dat meteen visueel in het tellertje (wordt groen + het getal veranderd)
- Saskjezwaard
- Computer
hij doet het! Super, Patrick^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
-
- Toetsenbord
Aaahhhh fijn fijn, dat miste ik heel erg :D
Feedback op acties, HCI necessity #1
Feedback op acties, HCI necessity #1
Dit is misschien een rare vraag - maar waar zit het knopje nu precies? En als het het knopje is dat ik denk dat het is, dan doet het 't bij mij niet. :') Ik heb mijn browsercache geleegd en de cookies verwijderd, maar dat helpt niet.
-
- Tipp-Ex team
Ik zat eens te denken... volgens mij had ik met het oude systeem wel wat bedankjes e.d. verzameld maar ik ben met OV+ weer op 0 begonnen. Waar ligt dat aan? (Of mijn geheugen is een drama... Niet geheel onmogelijk :p)