Voor hem.

Tranentrekkers en ernstige verhalen. Lees en laat je meeslepen in de drama van anderen.
Blieje
Typmachine
Typmachine

Ik ben benieuwd of Bonnie nog bijdraait, mooi gedaan weer!
Het laatste contact is altijd het zwaarste.
lynn
Potlood
Potlood

Echt een mooi geschreven verhaal. Ik heb het helemaal doorgelezen zonder tijd tussen.
Nieuwe volger voor je verhaal :D
pequenoprincesa
Puntenslijper
Puntenslijper

"Ik wil er niet meer uitzien als Melissa," zei ik tegen Ty toen we 's middags in de nagelstudio zaten om acrylnagels te laten zetten. "Ik wil iemand anders zijn, zodat Isaack me niet kan herkennen, zodat mijn oude klanten me niet meer kunnen herkennen."
Ze mompelde iets tegen het meisje dat haar nagels aan het doen was en keek me daarna vragend aan.
"Wat zou je willen doen? Haren verven? Gekleurde lenzen?" vroeg ze aan me. "Haar extensions, nep wimpers, nieuwe kleren. Wat wil je?"
"Voor dat alles heb ik lang niet genoeg geld."
Ik keek naar de nagels die op mijn nagels gezet werden. De nagels alleen al kostten me vijfendertig euro, laat staan dat ik de andere spullen kon betalen van het geld dat ik kreeg. Ik kon hooguit twee pakjes haarverf kopen en een goedkoop shirt van de zwarte markt in Beverwijk, maar verder had ik het geld nodig om te sparen voor mijn volledige vrijheid.
"Ik kan je helpen, dan kan je het me op een dag terugbetalen," ze glimlachte naar me.
"Dank je."
Nadat we onze nagels hadden laten doen, nam Ty me mee naar de Kruidvat voor haarverf. Het was tijd om een nieuwe weg in te slaan. Mijn verleden moest ik helemaal achter me laten, ik moest me focussen op mijn toekomst, ook al werkte ik bij een bordeel. Ik moest mijn best doen om alles op een rijtje te krijgen.
mind over matter .
Plaats reactie

Terug naar “Het Dramatheater”