Wist je dat...

Even niet serieus en tijd voor ontspanning. Bespreek hier onder het genot van een drankje je verhalen met elkaar, of speel een leuk spelletje.
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Woww mena jij hebt veel research gedaan!!
mena1998 schreef: - Wist je dat school LEUK is?
- Wist je dat een vrouw gemiddeld 2,2 jaar van haar leven in de badkamer doorbrengt? (Ik niet, ik wil er het liefste weg!)
- Wist je dat je konthaar in verbinding staat met je ogen?
Dit zijn de dinge die ik egt interessant/grappig vond. Ik vind school opzich niet zo een ramp want je hebt ook voordelen aan school, dan zie je je vrienden weer terug en heb je beetje afleiding. En aangezien ik een super leuke klas heb vid ik het helemaal niet erg.

Met dat wistje je dat een vrouw gemiddeld 2,2 jaar in de badkamer is. Dat geloof ik wel want als ik naar de badkamer ga duurt het egt superlang voordat ik eruit ben :d Jammer voor de anderen :D

Wist je dat ik morgen geen school heb!?
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Haha, duh, maar ja ik niet. Ik heb nu weekend.

Wist je dat ik vanavond samen met een vriendin naar een musical ga in Stadskanaal (Hoe overleef ik (zonder) liefde)?
Shit happens, just flush it and move on!
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wist je dat ik heel erg achter loop door mn examen - waarvan ik niet weet of ik em gehaald heb - en dat ik daarom morgen heel hard bezig moet met huiswerk?
School is niet leuk als je zo druk bent ;(
I'm jealous of my parents, I'll never have a kid as cool as theirs.
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Wist je dat mijn mailbox ontploft? Ik heb nu meer dan 1500 berichten van OV in mijn mailbox. Ik bekijk ze nooit XD

Hoe kan ik ervoopr zorgen dat ik niet deheletijd mailtjes ontvang? Weet iemand dat?
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
Saskjezwaard
Computer
Computer

Abonnementen stopzetten^^ er staat helemaal onderaan aan de pagina 'op dit onderwerp abonneren' en als je dat aangeklikt hebt, dan krijg je dus die 1000en mailtjes binnen :P als je hem wil stopzetten, dan moet je 'aboonement op dit onderwerp stopzetten' klikken. Even kijken op welke onderwerpen je geabonneerd bent en dan is het gewoon een kwestie van topic aanklikken en dat stopzetten ;)

wist je dat, terwijl ik dit typte, PSV gescoord heeft :D woeptiedoe, 2-1^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Wist je dat ik ook 'fan' van PSV ben?
Wist je dat dat eigenlijk alleen is omdat m'n familie daar vandaan komt en ik bij wijze van spreken uit hun testament geschrapt wordt als ik PSV niet support?
Wist je dat voetbal me geen bal kan schelen?
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
mena1998
Typmachine
Typmachine
Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela

Wist je dat ik een PR heb gerend? 30.27 om precies te zijn op de 5 kilometer.
Wist je dat ik dit hele weekend in Zandvoort ben geweest voor die wedstrijd?
Wist je dat ik vrij ben?
Wist je dat ik me verveel?
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wist je dat ik geen tijd had om me te vervelen?
Wist je dat dat kwam omdat ik het veeeeeel te druk heb met school?
Wist je dat ik het helemaal zat ben om altijd zo druk te zijn?
Wist je dat ik huiswerk haat? :(
dancing in the sun
Vulpen
Vulpen

Wist je dat ik het vandaag voor elkaar heb gekregen om mijn fiets EN mijn fietssleutel afzonderlijk van elkaar kwijt te raken?
Wist je dat ik me wel voor m'n kop kan slaan?
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Jenna
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Wist je dat ik gek word van school? Wist je dat iok heel erg zin heb in de zomervakantie? Wist je dat ik op vakante ga naar Italie voor 5 (!!!!!!!!) weken. Wist je dat ik niet kan wachten?!

Wist je dat ik nu eigenlijk moet slapen?
mena1998
Typmachine
Typmachine

Wist je dat ik morgen een Engels proefwerk heb, en ik niet goed geleerd heb!
Wist je dat ik nieuwe dingen op deviantart.com heb gezet?
Wist je dat ik gek word van dit "wist je dat"?
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Wist je dat ik morgen ook een engelse toets heb?
Wist je dat ik op dit moment behoorlijk geïrriteerd ben?
Wist je dat het luchtbed waar ik nu op slaap kapot is?
Wist je dat ik helemaal geen inspiratie heb om te schrijven?
~*~
love isn't blind - it sees more, not less.
But because it sees more, it's willing to see less
~*~

Nano: 6670/50 000
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wist je dat ik morgen ook een Engels toets heb?
Wist je dat ik daarvoor nog heel veel dingen moet uitprinten?
Wist je dat ik daar helemaal geen zin in hebt?
Wist je dat ik wil dat de tijd een maand vooruit springt? (:
mena1998
Typmachine
Typmachine

Wist je dat samenwerken met autisme (voor mij) betekend dat ik alles alleen moet doen in plaats van samen?
Wist je dat ik boos ben op hun?
Wist je dat het donderdag AF moet en ze nog helemaal niets hebben gedaan?
Wist je dat ze het volgens mij gewoon aan mij overlaten (op eentje na dan)?
Wist je dat ik meer dan boos ben en vooral verdrietig omdat ze het dit keer beloofd hadden?
Marlindee
Potlood
Potlood

Wist je dat de chatbox nu 2 sterren heeft, terwijl het topic waar je in kan klagen vijf sterren heeft? ;o
Saskjezwaard
Computer
Computer

Wist je dat ie nu 3en halve ster heeft (goh, wie zou dat gedaan hebben :angel) Edit: opeens 4 sterren :P
Wist je dat je 's ochtends langer bent dan 's avonds?
Wist je dat je met de totale lengte van je bloedvaten zo'n 100.000 kilometer hebt, dus 2,5 keer de omtrek van de aarde?
Wist je dat de aarde geen gewicht heeft? Omdat je het gewicht kunt meten door de kracht te meten die het uitoefent op een ander object, en doordat de aarde in de ruimte zweeft, drukt het nergens op.
Wist je dat de massa van de aarde geschat is op zo'n 6 quadriljoen kilo is. Dat is een 6 met 24 nullen, dus 6 000 000 000 000 000 000 000 000 kilogram.

Zo, zijn er weer wat weetjes bij, is toch leuker om te lezen^^
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wist je dat dat allemaal heel wetenschappelijk klonk?
En wist je dat ik ook heel toevallig de chatbox 5 sterren heb gegeven? :P
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

mena1998 schreef:Wist je dat samenwerken met autisme (voor mij) betekend dat ik alles alleen moet doen in plaats van samen?
Wist je dat ik boos ben op hun?
Wist je dat het donderdag AF moet en ze nog helemaal niets hebben gedaan?
Wist je dat ze het volgens mij gewoon aan mij overlaten (op eentje na dan)?
Wist je dat ik meer dan boos ben en vooral verdrietig omdat ze het dit keer beloofd hadden?
Wist je dat je dit alles aan de leerkracht moet gaan melden zodat zij niet met jouw punten gaan lopen?

Wist je dat ik mij verveel?
Wist je dat ik wil schrijven, maar niets weet?
~*~
~*~

mena1998
Typmachine
Typmachine

Wist je datn xIMISSYOU gelijk heeft, maar ik het werkstuk alleen heb afgemaakt/
Wist je dat mijn mentoren er niets aan kunnen doen omdat dit een "leerproces" moet zijn en dit erbij hoort?
Wist je dat ik hun voor hun inzet een onvoldoende ga geven?
wist je dat ik het er niet meer over ga hebben?
Wist je dat ik nu iets aan het downloden ben?
Wist je dat ik nu weg ga?
Wist je dat ik NU weg ga?
xIMISSYOU
Ex-staflid
Ex-staflid

Wist je dat ik dat toch wel herken?
Wist je dat bij sommigen de kindertijd een beetje langer blijft duren tegenwoordig?
Wist je dat het koud is?
~*~
~*~

xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wist je dat ik nu OV ga afsluiten en naar bed ga? (:
Tesserell
Vulpen
Vulpen

Wist je dat wiskunde eigenlijk heel leuk is als je het eenmaal snapt?
Wist je dat Fermat's last theorem een leuk boek is?
Wist je dat ik nu naar school ga?
幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
xILY.
Toetsenbord
Toetsenbord

Wist je dat wiskunde helemaal niet leuk is?
Wist je dat dat helemaaaaal niet komt doordat ik geen wiskundige knobbel heb?
Wist je dat ik het gevoel heb dat het vakantie is, omdat ik net een toetsweek achter de rug heb en we normaal gesproken altijd vakantie hebben na een toetsweek?
Ennn, wist je dat ik over... 7 dagen, 10 uur, 28 minuten en 16 seconden met het vliegtuig vertrek? :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

Dat dit topic nog bestond! Ik ga er maar eens nieuw leven in blazen, ik hou altijd van weetjes-topics :3 nu wel even een waarschuwing vooraf: het is niet meer de bedoeling dat er 'persoonlijke' wist-je-datjes geplaatst worden, zoals 'wist je dat ik morgen een Nederlandse toets heb en ik heb er niet voor geleerd', want die zijn saai om te lezen :p als dat vanaf nu gebeurt dan moet ik ze helaas verwijderen

Wist je dat... het een mythe is dat je maar 10% van je hersenen gebruikt? Door de hele dag heen gebruiken we bijna alle gedeelten van ons brein, want heel veel delen moeten samenwerken om 1 actie te kunnen voltooien. Het is eerder dat we maar 10% van ons brein begrijpen.
Wist je dat... er een aandachtsstoornis is, contralateraal neglect, waarbij je de helft van je lichaam negeert? Dus je negeert bv. een tafel die links van je staat, een vogel die links van je fluit, als iemand je vraagt een klok na te tekenen teken je hem maar gedeeltelijk.
Wist je dat... het tijdens de explosie van een watermijn veiliger is om in een boot te blijven dan om in het water te springen? Dus als je ooit in die situatie komt: blijf vooral staan op je boot, anders ben je een geplet mens :p
Christian Damen
Toetsenbord
Toetsenbord

Saskjezwaard schreef: Wist je dat... het tijdens de explosie van een landmijn veiliger is om in een boot te blijven dan om in het water te springen? Dus als je ooit in die situatie komt: blijf vooral staan op je boot, anders ben je een geplet mens :p
Tsja... Als een landmijn ontploft en je zit in een boot... Dan neem ik aan dat je inderdaad op flinke afstand van de mijn bent :D
Saskjezwaard
Computer
Computer

Oeps, dat is een niet zo'n slimme fout xD al blijft het advies wel gelden, want dadelijk spring je in het water en land je op de punt van het zwaard van een zwaardvis die toevallig even boven water komt :'D
glenovic
Fijnschrijver
Fijnschrijver

Wist je dat Engeland vier keer veroverd is? Door de Romeinen, daarna Angelsaksen, daarna door Willem de Veroveraar en tot slot onze eigen Willem III (niet koning Willem III maar de stadthouder)
Wist je dat Willem Alexander ergens rond 70ste plek staat in lijn van opvolging van het Engelse koningshuis en daarmee ook landen als Australië en Canada?
Wist je dat Engeland over een paar jaar Frankrijk én Duitsland passeert als grootste economie van Europa?
My ego is to big for a conversation so thats the reason I write because writing is the best way to talk without being interrupted.
Plaats reactie

Terug naar “Het Schrijvers Café”