Het Mysterie van Morigaina

Laat je zaak hier oplossen, of ben jij het die de ander in het duister houdt? Lees alle Thriller, Detective & Mysterie verhalen.
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ahaa, ik wist het wel :P

Ehmm, een overdreven vriendelijke glimlach, of overdreven vrolijke zou al goed staan. Gezette staat hier gewoon niet goed, dat moet een ander woord zijn, zie zin hiervoor :P
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Xatham
Banned
Banned

...
Laatst gewijzigd door Xatham op 21 okt 2012 20:12, 1 keer totaal gewijzigd.
As the phoenix arises from his ashes...
Saskjezwaard
Computer
Computer

Ik had nog helemaal niet gereageerd :O
Maar ik vond het echt GENIAAL!!!! Haha, die meisjes zijn echt geweldig! Stiekem hoop ik nu dat de hoofdpersoon met een van hen trouwt, of ze moeten zoveel qua leeftijd verschillen dat hp een pedofiel wordt :? hmm, doe toch maar niet :P
maar schrijf maar snel verder! (tenminste, als het niet ten koste gaat van ons verhaal :angel )
And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Omg. Ik hou serieus heeeeeeel erg van die twee meisjes. ♥
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Xatham
Banned
Banned

...
Flubby
Balpen
Balpen

Weer een leuk stukje!
Die meisjes zijn echt geniaal! xD

Xoxo.
Still got tonight
~Matthew Morrison~
Saskjezwaard
Computer
Computer

Hmm, het is wel een heel klein stukje deze keer :P ze zijn daar wel heel erg gastvrij, telkens krijgt 'Bart' net iets meer^^
Eén heel klein dingetje, in je stukje mag je net één keer meer op enter drukken ;) nu valt het niet op omdat het zo'n heel lief klein stukje is, maar het kan zijn dat het in je word-document (of waarin je het ook schrijft) het iets groot staat. Sorry, ik weet het, ik zeur :$ maar anders is mijn bericht zo nutteloos :angel
knuffelbeertje_jana
Puntenslijper
Puntenslijper

Leuk verhaal met onverwachte stukjes.
Je verhaal leest ook heel vlotjes waardoor je ervoor hebt gezorgd dat je er weer een fan bij hebt ;)
snel verder
"Write from your heart, write from your soul... make the best of your talent, and don't ever let it go."
Xatham
Banned
Banned

...
Saskjezwaard
Computer
Computer

Haha, heb ik eindelijk tijd om het te lezen, ben jij weg :P
maar ik zal mijn verheven blik op je stukje geven xD ahum, tja, laat maar :P
Wat ik hier een beetje mis, is eerst het volle gevoel in zijn buik, want dat komt nu plof, uit de lucht vallen, en daarna de moeite waarmee hij het ijs naar binnen werkt. Nu lijkt het alsof het vijf druiven zijn, zo makkelijk krijgt hij het eigenlijk naar binnen. IJs is koud en ik althans krijg het niet zo makkelijk weg. Nu komt het op mij over alsof hij gewoon per hap één bol eet.
Ow en nog iets:
“Speciaal voor ons gast, sparen we wat eten uit onze bek en nu blieft hij het avondgerecht niet meer!”
Ik vind dit niet bij heer Graffmeyer passen. Nou ja, de 'bek' vind ik niet bij hem passen. Voor de rest heeft hij heel beschaafd taalgebruik (Avondgerecht, blieven) en dan opeens 'bek' komt voor mij heel abrupt over. Mond zou hier voor mij mooier staan.
Haha, geweldig, ze zijn toch niet zo gastvrij als gedacht xD Ik wil nog meer eten! Haha, leuk gedaan :P
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Yay. Dit blijft een fantastisch verhaal!
“Speciaal voor ons gast, sparen we wat eten uit onze bek en nu blieft hij het avondgerecht niet meer!” riep hij over de tafel en met zijn ogen zocht hij naar medestanders.
Moet 'ons' niet 'onze' zijn?
Je moet zeker weten verder blijven schrijven!
ROMEH
Tipp-Ex team
Tipp-Ex team

Ga je nog verder? :(
Xatham
Banned
Banned

...
Laatst gewijzigd door Xatham op 21 okt 2012 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Xatham
Banned
Banned

...
Laatst gewijzigd door Xatham op 21 okt 2012 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
venmaaseik
Potlood
Potlood

Amai, je schrijft leuk! Je verhaal leest heel vlot en aangenaam en ik vind de hoeveelheid details juist extreem stimulerend!Heb nog maar een paar verhalen van anderen gelezen op de site hier, maar je steekt er duidelijk met kop en schouder bovenuit..Van de opening langs de rivier (wat me meteen aansprak) tot over het gesprek met de twee meisjestot het vanille-ijs...super!!
Plaats reactie

Terug naar “Het Duistere Complot”