Leesboeken
-
- Vulpen
een vriendin van me is echt een heel grote fan van de serie. Ze vindt dat ik het moeten kijken, maar het is er nog niet van gekomen...
Truth be told, I miss you.
And truth be told, I'm lying.
Gewoon doen!! ieder begin van een serie is saai... Al vind ik deze niet saai :p Maar hij word steeds spannender! Maar het is ook niet dat ze heel voorspelbaar is. Dan denk je, ooo dat gaat hij doen! doet hij het bijv. niet o_0
Maar de boeken zijn ook heel mooi, enkel het boek waar ik nu in lees vind ik iets minder T-T
Maar de boeken zijn ook heel mooi, enkel het boek waar ik nu in lees vind ik iets minder T-T
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Vulpen
maar ik ben dus bang dat als ik de boeken lees, ik de serie niet meer leuk vind & andersom. Dus ben ik aan het twijfelen met welke ik moet beginnen haha
Nouwja, daar moet je dus niet op letten, het zijn eigenlijk 2 totaal verschillende verhalen. Enkel de karakters zijn een beetje gebruikt, de namen moet ik eigenlijk zeggen. :p
Want het uiterlijk en het verhaal zijn allemaal verschillende dingen. Ik vergelijk ze niet, gewoon apart boek en aparte film :p
Gewoon wat het eerste binnen handbereik is doen X3
Want het uiterlijk en het verhaal zijn allemaal verschillende dingen. Ik vergelijk ze niet, gewoon apart boek en aparte film :p
Gewoon wat het eerste binnen handbereik is doen X3
Cinderella's glass shoe was the perfect size.... so why did it slip off as she ran?- It must have been to attract the attention of Prince Charming.. I don't see any other explanation
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Vulpen
haha okee dan. Eerste binnen handbereik? Da's de serie, bij de videotheek om de hoek. Maar de bieb is gratis, dus..... ik denk dat het toch de boeken worden.
Je kunt het zelfs door elkaar lezen/kijken het is zo verschillend X3 Ik ben nu bezig met de serie en het boek. Ben eerst begonnen met de serie en toen met de boeken, maar het onderliggende verhaaltje (wat heel ver onder ligt) is een beetje hetzelfde :p
Echt heel vreemd, maar het is niet zoals de harry potter boeken op elkaar gebaseerd. Het zijn gewoon hele andere verhalen, enkel zijn er een paar dingen op gebaseerd.
Echt heel vreemd, maar het is niet zoals de harry potter boeken op elkaar gebaseerd. Het zijn gewoon hele andere verhalen, enkel zijn er een paar dingen op gebaseerd.
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Vulpen
ja okee, de basis is dus wel een klein beetje hetzelfde, maar verder totaal niet?
Maar het verschil met de HP serie is natuurlijk dat TVD een serie is en geen films. Series zitten heel anders in elkaar dan boeken en films, meer actie en cliffhangers enzo
Maar het verschil met de HP serie is natuurlijk dat TVD een serie is en geen films. Series zitten heel anders in elkaar dan boeken en films, meer actie en cliffhangers enzo
Nee klopt, maar het is wel een re-make
Dat bedoelde ik :p
Ja het basis verhaaltje, maar er gebeurt nog zoveel meer als de basis in de serie X3 ik ben nu bij het 4e boek, volgens mij, maar de serie is zo'n andere kant op gegaan X3 Het lijkt nu echt TOTAAAAAL niet meer
op het begin misschien nog enigszins.
Je hebt wel geluk, die cliffhangers kun je gewoon overheen, ze zijn bezig met het 3e seizoen :p
Ieder 20 afleveringen (behalve seizoen 3, zijn ze nu mee bezig
)
Maar ach, je moet zelf maar even kijken hoor, het is natuurlijk ieder zijn ding. Misschien vind je het echt totaal niks :p

Ja het basis verhaaltje, maar er gebeurt nog zoveel meer als de basis in de serie X3 ik ben nu bij het 4e boek, volgens mij, maar de serie is zo'n andere kant op gegaan X3 Het lijkt nu echt TOTAAAAAL niet meer

Je hebt wel geluk, die cliffhangers kun je gewoon overheen, ze zijn bezig met het 3e seizoen :p
Ieder 20 afleveringen (behalve seizoen 3, zijn ze nu mee bezig

Maar ach, je moet zelf maar even kijken hoor, het is natuurlijk ieder zijn ding. Misschien vind je het echt totaal niks :p
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Vulpen
Heb ik best vaak, dat iedereen iets helemaal geweldig vind en dan vind ik het gewoon bagger. Tja, ik probeer wel 

-
- Potlood
Ik vond de serie (TV) veel leuker dan de boeken. Damon is tof:D
Maar zelf niet zo een grote fan van de 'dark romance' meer. Er is tegenwoordig een beetje te veel van het goede.
Alhoewel meggie stiefvater met huiver wel echt een tof boek geschreven heeft, orgineel. >Over wolfen
En kent verder iemand Darren Shan?? Dat zijn nou eens toffe vampierboeken met vampiers hoe ze tof zijn te zijn met eergevoel en geweld (valt mee). Als je van stoere, spannende boeken houdt met écht een goed verhaal moet je die lezen.
Ik heb het al veel te lang niet gedaan..
Maar zelf niet zo een grote fan van de 'dark romance' meer. Er is tegenwoordig een beetje te veel van het goede.
Alhoewel meggie stiefvater met huiver wel echt een tof boek geschreven heeft, orgineel. >Over wolfen
En kent verder iemand Darren Shan?? Dat zijn nou eens toffe vampierboeken met vampiers hoe ze tof zijn te zijn met eergevoel en geweld (valt mee). Als je van stoere, spannende boeken houdt met écht een goed verhaal moet je die lezen.

Kara Thrace and her special destiny? That sounds like a bad cover band.
I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!
I don't want to be human ! ... I'm a machine! And I can know much more!
Die heb ik toevallig gelezen... Wat een flut film hebben ze ervan gemaakt. Helaas ben ik tot boek 6 gekomen? Aangezien het niet meer lukte om die andere bij de bieb te huren.
Zelf heb ik ook de wicca serie gelezen, maar toen was ik 13... Die vond ik mooi joh!
Ik ben bij the vampire diaries bij seizoen drie. Toch vind ik het nog een goede serie, normaal melken ze alles uit, hier zorgen ze voor vernieuwing :p
Zelf vind ik de boeken zo verschillend van de film dat ik ze nog niet eens vergelijk.
Zelf heb ik ook de wicca serie gelezen, maar toen was ik 13... Die vond ik mooi joh!
Ik ben bij the vampire diaries bij seizoen drie. Toch vind ik het nog een goede serie, normaal melken ze alles uit, hier zorgen ze voor vernieuwing :p
Zelf vind ik de boeken zo verschillend van de film dat ik ze nog niet eens vergelijk.
- Komatsu Nana/Hachi
- Komatsu Nana/Hachi
-
- Balpen
Jaaa i love TVD! echt waar. ik heb seizoen 1 op Dvd en ben nu bij aflevering 13 van seizoen drie. Ik heb het eerste boek gelezen. Het tweede boek heb ik ook maar daar ben ik niet verder gekomen dan de eerste blz. wat een k*t boeken zijn dat als je de serie kijkt. Ik vond het echt niet leuk om te lezen.
Momenteel lees ik Stephen King - Vervloeking
Momenteel lees ik Stephen King - Vervloeking
never give up, there is no such thing as an ending. just a new beginning.
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
Ik ben te lui om elk bericht nu te gaan lezen, maar ik vind de serie Hongerspelen van Suzanne Collins (geen idee of het goed getypt is hoor) echt helemaal gaaf!
Dit zijn de delen :
- Hongerspelen;
- Vlammen;
- Spotgaai. (de leukste volgensmij)
Hier gaat het over (deel 1) :
Er zijn 12 districten en de hoofdstad die het Capitool wordt genoemd. Elk jaar wordt er een feest georganiseerd. De Hongerspelen. Voor het Capitool is dit geweldig. Maar voor de districten is het een marteling. Van elk district worden 1 jongen en 1 meisje uitgekozen voor deze wedstrijd. Ze moetten tussen de 12 en 18 jaar zijn (als ik het goed heb). In totaal 24 kandidaten. Deze kandidaten moeten in een openlucht arena tegen elkaar vechten. Tot er nog maar 1 over blijft.
Katniss en Peeta worden uitgekozen (uit district 12). Ze beleven verschillende avonturen, samen en zonder elkaar in de arena.
In deel 2 moet ze opnieuw naar de arena. voor de 2e keer.
In deel 3 is er opstand. Alle districten + district 13 vechten tegen het capitool.
Miss is het wat?!
Dit zijn de delen :
- Hongerspelen;
- Vlammen;
- Spotgaai. (de leukste volgensmij)
Hier gaat het over (deel 1) :
Er zijn 12 districten en de hoofdstad die het Capitool wordt genoemd. Elk jaar wordt er een feest georganiseerd. De Hongerspelen. Voor het Capitool is dit geweldig. Maar voor de districten is het een marteling. Van elk district worden 1 jongen en 1 meisje uitgekozen voor deze wedstrijd. Ze moetten tussen de 12 en 18 jaar zijn (als ik het goed heb). In totaal 24 kandidaten. Deze kandidaten moeten in een openlucht arena tegen elkaar vechten. Tot er nog maar 1 over blijft.
Katniss en Peeta worden uitgekozen (uit district 12). Ze beleven verschillende avonturen, samen en zonder elkaar in de arena.
In deel 2 moet ze opnieuw naar de arena. voor de 2e keer.
In deel 3 is er opstand. Alle districten + district 13 vechten tegen het capitool.
Miss is het wat?!
Shit happens, just flush it and move on!
Ik begin toch erg nieuwsgierig te worden naar die hongerspelen,
Is het een beetje voor volwassenen geschreven? Dat het niet echt een boek is voor een kind van tien twaalf? xD
Ik haak namelijk erg af op cliche boeken of boeken die voor jongeren zijn geschreven en dus nit echt uitgebreid zijn op de grovere stukken xD
Is het een beetje voor volwassenen geschreven? Dat het niet echt een boek is voor een kind van tien twaalf? xD
Ik haak namelijk erg af op cliche boeken of boeken die voor jongeren zijn geschreven en dus nit echt uitgebreid zijn op de grovere stukken xD
Regenboog of regenboog, waarom ben je krom?
Anders heette je regenstreep en dat klinkt zo stom
-
- Typmachine
- Locatie: Heelal, Melkweg, Aarde, Europa, Nederland, (Provincie) Groningen, Oude Pekela
eum... ff kijken (heb 1 van de drie delen hier,deel 2, deel 1 ligt in Friesland bij een vriendin, en deel 3 is op vakantie in Oostenrijk met een andere vriendin, ik verdrietig natuurlijk, en dit is een te lange zin ik weet het) het is een jeugdboek, maar het kan ook voor volwassenen, ik zou het gewoon proberen. Als je het niet leuk vindt is dat jammer.
Gewoon proberen, het is vast leuk en je leest er fijn doorheen.

Gewoon proberen, het is vast leuk en je leest er fijn doorheen.

hahah ik koop alleen al mijn boeken xD, Ik ga drie maanden weg dus huren is beetje uhmm niet mogelijk xD haha 
maar ik zal eens kijken of ik ergens een stuk eruit kan lezen

maar ik zal eens kijken of ik ergens een stuk eruit kan lezen

-
- Typmachine
Even dat je het weet Jodie, er bestaat ook zoiets als een BIBLIOTHEEK... Mijn lievelingsplek is het ook nog. En er bestaat ook zoiets als een E-book, als is dat niet zo gaaf als een boek, maar het is er wel.
Bibliotheek bedoelde ik met huren is nu geen mogelijkheid omdat ik drie maanden weg g axD, daarbij is mijn bieb pas verlopen xD
De Hongerspelen (of the hungergames) is echt heel losjes geschreven. Niet zo ziek veel details maar gewoon genoeg om een goed beeld bij te vormen en je eigen fantasie erop los te laten. Het is echt heel leuk en heel origineel ook, maar ja, dat hoor je van een grote fan (': Suzanne Collins heeft gewoon echt een fijne schrijfstijl en bekende schrijfmensjes zoals Stephenie Meyer en Stephen King hebben het gelezen en zijn echt heel enthousiast.
En er komt dus binnenkort (21 maart) een film van, voor de filmliefhebbers. Echt een aanrader dus gewoon (aa)
En er komt dus binnenkort (21 maart) een film van, voor de filmliefhebbers. Echt een aanrader dus gewoon (aa)
When the power of love overcomes the love of power.
Ahh Mensen ik ben blij!! Ik dacht dat ik weinig boeken las niet duss. FF kijken. Ik heb Darren shan, Wicca, Vampie Diaries, Honger Spelen allemaal gelezen. Zijn egt allemaal super boeken. Het leukste is Honger spelen, dat is egt zo een fantastisch boek! Egt een aanrader voor diegene die een beetje van fantasie en drama houden
En mensen die niet fan zijn van boeken lezen wees gerust er komt er een film van. (kan niet wachten )
Ohhh heeft iemand trouwens het boek Alera, de erfgename gelezeN. Dat is ook zo een fantastisch boek. Meer voor meiden maarja

Ohhh heeft iemand trouwens het boek Alera, de erfgename gelezeN. Dat is ook zo een fantastisch boek. Meer voor meiden maarja
Een vriend is iemand die het lied van je hart kent, en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent....
-
- Typmachine
@jenna, een klasgenootje van mij leest was weinig, 1 boek per boekentoets (heb er 3 gehad) en verder niets, alleen op de pc met spelletjes. Leuk dat je blij bent. ik ook, nog drie dagen en ik moet weer naar school!
@Jodie, dat betekend dus nieuw pasje! hihi, en is het leuk?
@Jodie, dat betekend dus nieuw pasje! hihi, en is het leuk?
Waterschapsheuvel, geschreven door Richard Adams, vind ik een prachtig boek. Het is wel heel dik, maar echt mooi, omdat het je de wereld van de konijnen laat zien, waaraan Richard ook een eigen draai aan heeft gegeven. Hij heeft de konijnen bijvoorbeeld een eigen woordenschat gegeven, dus ze hebben hun eigen woorden zoals: Auwsla (verkenner, politie of een leger konijnen), een Homba (een vos), een hroedoedoe (motorvoertuigen zoals auto's), en de elil (de vijanden). Meer ken ik er nu niet uit mijn hoofd. De konijnen hebben ook hun eigen scheppingsverhaal van de wereld, volgens de konijnen is de wereld gecreëerd door Frith (de zon) en je hebt ook El-ahrairah, vader van alle konijnen.
Nadat ik dit boek gelezen had en de film heb gezien, ben ik op een hele andere manier naar konijnen gaan kijken. Het einde is ook zo pakkend, het is echt een aanrader!
Op youtube kun je trouwens de (Engelstalige) film kijken, ik moet je dan wel waarschuwen dat er bloed in voorkomt en dat je van sommige stukjes kunt schikken, maar het blijft prachtig
Nadat ik dit boek gelezen had en de film heb gezien, ben ik op een hele andere manier naar konijnen gaan kijken. Het einde is ook zo pakkend, het is echt een aanrader!

Op youtube kun je trouwens de (Engelstalige) film kijken, ik moet je dan wel waarschuwen dat er bloed in voorkomt en dat je van sommige stukjes kunt schikken, maar het blijft prachtig

"There are many worlds, but they share the same sky —
one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
-
- Typmachine
Oe.... bloed! Gaaf die ga ik opzoeken hoor Aile! Het boek en de film.
De hobbit is hier hopenlijk ook wel bekend. Van Tolkien. Waarschijnlijk wel!
En de trilogie van het Noorderlicht dan? (Schrijver vergeten)
De hobbit is hier hopenlijk ook wel bekend. Van Tolkien. Waarschijnlijk wel!
En de trilogie van het Noorderlicht dan? (Schrijver vergeten)
@mena1998
Als je de film wilt opzoeken moet je voor "waterschip down" zoeken, zo heet het boek/de film namelijk in het Engels
Je hebt trouwens ook een vervolg op Waterschapsheuvel, nou, je kunt het volgens mij niet echt een vervolg noemen, maar daarin vertellen de konijnen van de Waterschapsheuvel mythische verhalen over El-ahraihra en Het zwarte konijn van Inlé, die kun je vergelijken met Magere Heijn. Het boek heet "Verhalen van de Waterschapsheuvel", of iets in die richting. Ze zeggen dat deze minder goed is als het eerste boek, maar zeker de moeite waard is om te lezen, zelf heb ik hem nog niet gelezen, maar ik denk dat ik hem binnenkort wel ga bestellen bij de bieb
Als je de film wilt opzoeken moet je voor "waterschip down" zoeken, zo heet het boek/de film namelijk in het Engels

Je hebt trouwens ook een vervolg op Waterschapsheuvel, nou, je kunt het volgens mij niet echt een vervolg noemen, maar daarin vertellen de konijnen van de Waterschapsheuvel mythische verhalen over El-ahraihra en Het zwarte konijn van Inlé, die kun je vergelijken met Magere Heijn. Het boek heet "Verhalen van de Waterschapsheuvel", of iets in die richting. Ze zeggen dat deze minder goed is als het eerste boek, maar zeker de moeite waard is om te lezen, zelf heb ik hem nog niet gelezen, maar ik denk dat ik hem binnenkort wel ga bestellen bij de bieb

one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
-
- Typmachine
Ah, ik verveel me dus ik ga dit topic even vervelen met mijn geklets over boeken.
Ik ben nou in, even tellen............. *nul komma negen uur verder, letterlijk!* Tweehonderdeenentachtig boeken bezig, en ik lieg NIET.
Ik zeg niet dat het allemaal leesboeken zijn, één kwart is informatieboeken. Mmm het ligt bij mij niet zo goed denk ik.
Als ik me verveel pak ik het dichtsbijzijnde boek (als het onderschot of oorlogswinter is dan liggen die direct in de prullenbak, van wie hij ook is, ze krijgen hem denk ik dan wel terug...) en ga lezen.
Zo kom je wel ergens.
Dit zijn de boeken die nu binnen drie meter van mij liggen
: De ontsterfelijken deel 1 en 2 hupeldepup Noël ofzo is de schijfster, HP (de naam hoef ik hopenlijk niet uit te typen!) deel 1,2,3,4,5,6,7. Artemis fowl (ofzo, geen zin om goed te kijken). Huis Elfae. Hongerspelen 1 en 3.
Twilight deel 1 2 en 4, tja, bieb. Ik moest ze wel even lezen....
Torak en de wolf deel 1 2 3 4 5 6. Brief voor de koning (jammer genoeg ^-^). het noordelicht trilogie!!!!!!! (Love it!). Lord of the rings. De hobbit.
En nog drie maar ik heb geen zin om ze te typen.
En hordes informatie boeken over allerlei erge ziektes (die je kan zien geen autisme of schizofrenie ofzo, dus erge wonden door tekort aan hupeldepup enzo), het menselijk lichaam, astrologie, mythologieën, planten en bomen en dieren.
Mmm, ik ga maar weer eens schrijven. hihi.
EDIT: T lukt me niet
Nouja, ga ik maar weer verder met mijn gezwets. Trauwens als het je het verveeld... Pech gehad denk ik maar, het is al gepost
.
Nog even over de Hungergames/Hongerspelen. BOEK LEZEN, de film is wel wat maar het boek is veeeeeeel leuker!
Wat ik er jammer aan vind is dat die schrijfster Suzanne Collins, en ik volgensmij iets hetzelfde denken... Ik wist de hele tijd al wat er ging gebeuren (tot dat ........ in deel drie dood ging aan het eind! Zoooo zielig lees maar als je wilt weten wie, het is trauwens familie van Katnis (hoofdpersoon)).
En twilight, heel leuk, als je goed bent in niet nadenken (wat me bij hongerspelen nog niet goed lukte, nu gelukkig wel
) terwijl je leest.
Zielen van deze schrijfster Stephanie Meyer (goed geschreven?!) moet ook ergleuk zijn, ik heb hem nog niet gelezen maar ga ik wel doen.
Absolute AFrader: Onderschot (schrijver naam kwijt sorry yes kwijt!!!) en Oorlogswinter van Jan Terlouw.
Je mag het leuk vinden maar ik vind het zoooo stom. Geen spanning, oppervlakkig geschreven, té cliché enzovoorts (in mijn ogen dan, je mag het leuk vinden
).
De onsterfelijken serie is ook leuk Allison Noël is de schijfster (t kan verkeerd geschreven zijn). Al kan ik alleen nog oordelen over boek 1 en 2 want die zijn de enige die ik heb gelezen. Het is een vijfdelige serie namelijk.
Heeft iemand nog aanraders voor me? Please, ik raak door mijn ideeën heen, en de bieb wordt te leeg, de fantasy boeken heb ik al uit (behalve de flut boeken dan...).
Trauwens al die boeken waar ik in bezig ben, heb ik allemaal al een keer gelezen (op een paar na dan) en dan begin ik opnieuw, maar dan heb ik weer een nieuw boek of eu... moeten ze terug naar de bieb en zo.
EDITEDIT: mag dit trauwens wel? Zo'n lang bericht?! Bedenk het me ineens.
Ik ben nou in, even tellen............. *nul komma negen uur verder, letterlijk!* Tweehonderdeenentachtig boeken bezig, en ik lieg NIET.
Ik zeg niet dat het allemaal leesboeken zijn, één kwart is informatieboeken. Mmm het ligt bij mij niet zo goed denk ik.
Als ik me verveel pak ik het dichtsbijzijnde boek (als het onderschot of oorlogswinter is dan liggen die direct in de prullenbak, van wie hij ook is, ze krijgen hem denk ik dan wel terug...) en ga lezen.
Zo kom je wel ergens.
Dit zijn de boeken die nu binnen drie meter van mij liggen

Twilight deel 1 2 en 4, tja, bieb. Ik moest ze wel even lezen....
Torak en de wolf deel 1 2 3 4 5 6. Brief voor de koning (jammer genoeg ^-^). het noordelicht trilogie!!!!!!! (Love it!). Lord of the rings. De hobbit.
En nog drie maar ik heb geen zin om ze te typen.
En hordes informatie boeken over allerlei erge ziektes (die je kan zien geen autisme of schizofrenie ofzo, dus erge wonden door tekort aan hupeldepup enzo), het menselijk lichaam, astrologie, mythologieën, planten en bomen en dieren.
Mmm, ik ga maar weer eens schrijven. hihi.
EDIT: T lukt me niet

Nouja, ga ik maar weer verder met mijn gezwets. Trauwens als het je het verveeld... Pech gehad denk ik maar, het is al gepost

Nog even over de Hungergames/Hongerspelen. BOEK LEZEN, de film is wel wat maar het boek is veeeeeeel leuker!
Wat ik er jammer aan vind is dat die schrijfster Suzanne Collins, en ik volgensmij iets hetzelfde denken... Ik wist de hele tijd al wat er ging gebeuren (tot dat ........ in deel drie dood ging aan het eind! Zoooo zielig lees maar als je wilt weten wie, het is trauwens familie van Katnis (hoofdpersoon)).
En twilight, heel leuk, als je goed bent in niet nadenken (wat me bij hongerspelen nog niet goed lukte, nu gelukkig wel

Zielen van deze schrijfster Stephanie Meyer (goed geschreven?!) moet ook ergleuk zijn, ik heb hem nog niet gelezen maar ga ik wel doen.
Absolute AFrader: Onderschot (schrijver naam kwijt sorry yes kwijt!!!) en Oorlogswinter van Jan Terlouw.
Je mag het leuk vinden maar ik vind het zoooo stom. Geen spanning, oppervlakkig geschreven, té cliché enzovoorts (in mijn ogen dan, je mag het leuk vinden

De onsterfelijken serie is ook leuk Allison Noël is de schijfster (t kan verkeerd geschreven zijn). Al kan ik alleen nog oordelen over boek 1 en 2 want die zijn de enige die ik heb gelezen. Het is een vijfdelige serie namelijk.
Heeft iemand nog aanraders voor me? Please, ik raak door mijn ideeën heen, en de bieb wordt te leeg, de fantasy boeken heb ik al uit (behalve de flut boeken dan...).
Trauwens al die boeken waar ik in bezig ben, heb ik allemaal al een keer gelezen (op een paar na dan) en dan begin ik opnieuw, maar dan heb ik weer een nieuw boek of eu... moeten ze terug naar de bieb en zo.
EDITEDIT: mag dit trauwens wel? Zo'n lang bericht?! Bedenk het me ineens.
Ik ben op dit moment bezig met 2 boeken: Waterschapsheuvel (2de keer, maar blijft leuk, heb de film al 1000 keer gezien) en voor mijn boekverslag lees ik Het dagboek van Anne Frank, ben daar nog niet zo ver mee, maar vind het wel heel interresant omdat het te maken heeft met de 2de wereldoorlog. Oorlogs winter heb ik ook een keer gelezen, vond hem ook niet zo denderend, maar ging wel.
Waterschapsheuvel vind ik nog steeds een echte aanrader, zeker lezen dus ^^
Waterschapsheuvel vind ik nog steeds een echte aanrader, zeker lezen dus ^^
Laatst gewijzigd door Aile op 04 mei 2012 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
one sky, one destiny."
one sky, one destiny."
- Saskjezwaard
- Computer
Op dit moment ben ik bezig met Experiencing the lifespan voor ontwikkelingsleer, echt heel erg interessant boek! Geeft tot nu toe heel veel inzicht in de kinderwereld^^
En voor mijn plezier ben ik bezig in Lilith, hoewel dat niet zo goed doorleest. Nogal moeilijke schrijfstijl, hoewel het idee wel heel leuk is. Veel mythes en legenden die echt zijn en een soort tweede metropool onder Londen. En nog een paar boeken waar ik in ben begonnen, maar waarvan ik nu niet meer weet welke het zijn xD
Oh, @ Floor, ik vind dat zo'n lang bericht wel mag, hoor^^ je hebt idd kans dat mensen het niet lezen, maar ik vind het alleen maar leuk dat je zo enthousiast kunt zijn over boeken!
Wat ik zelf hele leuke series vind -weet niet of je ze al gelezen hebt- De poort des doods-serie van Weis en Hickman, de elfen-serie van Bernard Hennen, De naam van de wind van Patrick Rothfuss (hele leuke wereld, alleen heeft niet echt een piek in de spanning) en eh... Heksen en demonen van Kim Harrison. Maar goed, je moet er maar van houden
En voor mijn plezier ben ik bezig in Lilith, hoewel dat niet zo goed doorleest. Nogal moeilijke schrijfstijl, hoewel het idee wel heel leuk is. Veel mythes en legenden die echt zijn en een soort tweede metropool onder Londen. En nog een paar boeken waar ik in ben begonnen, maar waarvan ik nu niet meer weet welke het zijn xD
Oh, @ Floor, ik vind dat zo'n lang bericht wel mag, hoor^^ je hebt idd kans dat mensen het niet lezen, maar ik vind het alleen maar leuk dat je zo enthousiast kunt zijn over boeken!
Wat ik zelf hele leuke series vind -weet niet of je ze al gelezen hebt- De poort des doods-serie van Weis en Hickman, de elfen-serie van Bernard Hennen, De naam van de wind van Patrick Rothfuss (hele leuke wereld, alleen heeft niet echt een piek in de spanning) en eh... Heksen en demonen van Kim Harrison. Maar goed, je moet er maar van houden

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
De naam van de wind, zal ik dan maar gelijk op reageren. Geen boek voor mij dus... xD ik snap wel dat mensen het leuk vinden. Het is goed geschreven en er is een goede wereld op gesteld. OP zich leuke karakters alleen vind ik het erg overdreven hoe ze met zangspel enz. omgaan... dat was even kokhals momentje xD haha. En het heeft dus absoluut geen climax iets wat ik altijd in een boek zoek. Toch ga ik wel het tweede boek lezen in de hoop dat daar wel wat meer in gebeurd.
Hoe heette dat andere boek ook al weer, stad van doden of levende doden of ik weet het niet meer xD ( help Saskia dat boek dat ik met jou gekocht heb ) xD in ieder geval vond ik dat wel erg leuk, ondanks dat ik de ik-persoon geen goede keuze vond, was de hp erg interessant en werd je tot het laatste moment in spanning gehouden wat er nou aan de hand was. Het plot zat erg goed in elkaar gestoken.
Hoe heette dat andere boek ook al weer, stad van doden of levende doden of ik weet het niet meer xD ( help Saskia dat boek dat ik met jou gekocht heb ) xD in ieder geval vond ik dat wel erg leuk, ondanks dat ik de ik-persoon geen goede keuze vond, was de hp erg interessant en werd je tot het laatste moment in spanning gehouden wat er nou aan de hand was. Het plot zat erg goed in elkaar gestoken.
Het was stoet van doden! volgens mij haha xD
En nu ben ik bezig met nachtkind, beetje cliche, kon beter geschreven worden maar tot nu toe wel leuk
.
En nu ben ik bezig met nachtkind, beetje cliche, kon beter geschreven worden maar tot nu toe wel leuk

-
- Typmachine
Hihi i know. Best lang, maar ik verveelde me en had geen inspiratie...
Saskia, mmm, ga ik opzoeken, misschien is het wat:) En jodie? inderdaad, volgens mij was dat het inderdaad.
Saskia, mmm, ga ik opzoeken, misschien is het wat:) En jodie? inderdaad, volgens mij was dat het inderdaad.
Als de nacht ons overvalt, wat een geweldig boek. Best geschreven verhaal dat ik in tijden heb gelezen.
Goede schrijfstijl die vlot doorleest. Mooie details in verwerkt. karakters van alle personen zijn zodanig goed omschreven dat je ze je allemaal als individuen kan voorstellen.
Verhaal geeft een goed beeld van de eerste wereldoorlog, zowel hoe het was voor de mannen die in de loopgraven vochten als hoe t was voor de geliefden die overbleven.
Zeker een aanrader voormensen die van oorlogs, of vanhistorische verhalen houdt.
Wel erg 18+ ( ook al denk ik dat de 16 jarige dit ook wel lezen haha xD )
Goede schrijfstijl die vlot doorleest. Mooie details in verwerkt. karakters van alle personen zijn zodanig goed omschreven dat je ze je allemaal als individuen kan voorstellen.
Verhaal geeft een goed beeld van de eerste wereldoorlog, zowel hoe het was voor de mannen die in de loopgraven vochten als hoe t was voor de geliefden die overbleven.
Zeker een aanrader voormensen die van oorlogs, of vanhistorische verhalen houdt.
Wel erg 18+ ( ook al denk ik dat de 16 jarige dit ook wel lezen haha xD )
-
- Typmachine
VAMPIRE DIARIES! Gister net het boek gekocht, al heb ik hem natuurlijk al lang gelezen, dussss binnen een dag uit!
Goed gedaan al zeg ik het zelf!
Wie van trillers houd moet onderhuids van nicci french gaan lezen. Ik moet hem zelf nog gaan lezen maar het moed een hele goede zijn....

Wie van trillers houd moet onderhuids van nicci french gaan lezen. Ik moet hem zelf nog gaan lezen maar het moed een hele goede zijn....
Ik lees op dit moment "Hart van Inkt"
Ik vind het tot nu toe echt een super leuk en mooi boek, vol spanning.
Meggie is dol op verhalen en op boeken, net als haar vader Mo. Toch heeft Mo nooit iets willen voorlezen, in al die lange jaren sinds Meggies moeder op een raadselachtige manier is verdwenen. Op een nacht klopt er een vreemde figuur bij ze aan. Hij komt ze waarschuwen voor een nietsontziende schurk die achter Mo aan zit, en achter een bijzonder boek dat Mo in handen heeft: Hart van inkt. Meggie heeft dat boek nog nooit gezien. Nu moet Mo zijn dochter wel zijn grote geheim vertellen, en haar uitleggen waarom hij nooit meer wil voorlezen. Mo is in levensgevaar! Ze slaan op de vlucht, en dat is het begin van een uitzonderlijk avontuur.
Ik vind het tot nu toe echt een super leuk en mooi boek, vol spanning.
Meggie is dol op verhalen en op boeken, net als haar vader Mo. Toch heeft Mo nooit iets willen voorlezen, in al die lange jaren sinds Meggies moeder op een raadselachtige manier is verdwenen. Op een nacht klopt er een vreemde figuur bij ze aan. Hij komt ze waarschuwen voor een nietsontziende schurk die achter Mo aan zit, en achter een bijzonder boek dat Mo in handen heeft: Hart van inkt. Meggie heeft dat boek nog nooit gezien. Nu moet Mo zijn dochter wel zijn grote geheim vertellen, en haar uitleggen waarom hij nooit meer wil voorlezen. Mo is in levensgevaar! Ze slaan op de vlucht, en dat is het begin van een uitzonderlijk avontuur.
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
Ik hou heel erg van spannende en avontuurlijke boeken en dit boek sloeg echt alles. Het heeft slechts 104 pagina's, maar het was zo spannend.
Wraak is het thema van het boek: De kleur van het duister van Franck Thilliez uit de succesvolle reeks De zeven zonden.
Twee mannen bevinden zich op de bodem van een gletsjerspleet. Het is er aardedonker en koud en er is nauwelijks eten. De ene man draagt een ijzeren masker, de andere is met een zware ketting aan de rotswand geketend. Hoe zijn ze er terechtgekomen en waarom zitten ze daar? Het antwoord zal zelfs de meest op wraak beluste mens kippenvel bezorgen...
Wraak is het thema van het boek: De kleur van het duister van Franck Thilliez uit de succesvolle reeks De zeven zonden.
Twee mannen bevinden zich op de bodem van een gletsjerspleet. Het is er aardedonker en koud en er is nauwelijks eten. De ene man draagt een ijzeren masker, de andere is met een zware ketting aan de rotswand geketend. Hoe zijn ze er terechtgekomen en waarom zitten ze daar? Het antwoord zal zelfs de meest op wraak beluste mens kippenvel bezorgen...
“When you play the game of thrones, you win or you die.”
- Saskjezwaard
- Computer
De witte merrie van Jules Watson. Ik had hem al een keer eerder gelezen, maar nu pas valt het me op hoe goed ze schrijft! De angst van de hoofdpersoon, haar standvastigheid en toch haar trots. Wel een beetje standaard karakters, de moedige, eervolle prins, de minder slimme broer die heel goed is in vechten en vrouwen versieren, maar goed, dat valt niet zo heel erg op^^ en de details, ohh, bijna jaloersmakend! Vooral de kleine, alledaagse dingen, je zit zo in de wereld van Alba (Schotland) in de tijd dat de Romeinen het binnenvallen. Het is me nu wel alleen duidelijk geworden dat, als ik de macht over één van die stammen had, ik me over had gegeven aan de Romeinen
Hoewel verzetten natuurlijk romantischer en avontuurlijker is haha xD ik ben denk ik te praktisch ingesteld^^

And by the way, everything in life is writable about if you have the outgoing guts to do it, and the imagination to improvise. The worst enemy to creativity is self-doubt ― Sylvia Plath
Bijna vakantie, ik ben dus weer boeken aan het uitzoeken om mee te nemen op vakantie, dit keer naar het zonnige Italië!
Ik mag acht boeken van de bieb huren, na doorspitten van dit topic heb ik 'Lycidas' (weet even niet meer wie die had aangeraden en ben te lui om terug te lezen) gereserveerd. Ik had trouwens nog twee boeken die hier aangeraden werden gelezen, 'De meester' (The Strain) en nog een, ben de naam even kwijt.
Verder heb ik nog 'Heer van sneeuw en schaduw' gereserveerd en neem ik drie boeken van de serie 'Academicus Vampyrus' mee, 'De naam van de wind' en 'De angst van de wijze', alle Artemis Fowl-boeken, alle Harry Potter-boeken en 'De leugens van Locke Lamora' mee. Oh ja, en 'De laatste stelling van Fermat', maar dat is voor mijn profielwerkstuk wiskunde
De komende dagen dus nog zes boeken uitzoeken en reserveren, iemand nog tips?
Ik denk dat ik die vier weekjes wel door kom (:
EDIT
Heb er vier boeken aan toegevoegd:
1. Het verraad - Fiona McIntosh
2. Ketterij - Anselm Audley
3. De Elfen - Bernhard Hennen
4. Orcs Omnibus - Stan Nicholls
Yeeeeh nog maar twee! (:
EDIT
5. Het spel der tronen - George R.R. Martin
Omgaaaaawwd nog maar één!
Ik mag acht boeken van de bieb huren, na doorspitten van dit topic heb ik 'Lycidas' (weet even niet meer wie die had aangeraden en ben te lui om terug te lezen) gereserveerd. Ik had trouwens nog twee boeken die hier aangeraden werden gelezen, 'De meester' (The Strain) en nog een, ben de naam even kwijt.
Verder heb ik nog 'Heer van sneeuw en schaduw' gereserveerd en neem ik drie boeken van de serie 'Academicus Vampyrus' mee, 'De naam van de wind' en 'De angst van de wijze', alle Artemis Fowl-boeken, alle Harry Potter-boeken en 'De leugens van Locke Lamora' mee. Oh ja, en 'De laatste stelling van Fermat', maar dat is voor mijn profielwerkstuk wiskunde

Ik denk dat ik die vier weekjes wel door kom (:
EDIT
Heb er vier boeken aan toegevoegd:
1. Het verraad - Fiona McIntosh
2. Ketterij - Anselm Audley
3. De Elfen - Bernhard Hennen
4. Orcs Omnibus - Stan Nicholls
Yeeeeh nog maar twee! (:
EDIT
5. Het spel der tronen - George R.R. Martin
Omgaaaaawwd nog maar één!

幻想是美麗的,現實是殘酷的。
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
Fantasie is mooi, de werkelijkheid is wreed.
- Saskjezwaard
- Computer
Ik was de boeken van je lijstje op aan het zoeken om te kijken of ik er ook eentje op vakantie wil nemen, en ik heb het deel dat volgt op Lycidas thuis liggen, Lilith
ik moet zeggen dat ik de personages wat saai vindt en het is ook best zwaar geschreven. Maar het verhaal is heel interessant, vooral de wereld die onder Londen gebouwd is! Ik vind het alleen jammer dat hij het niet fijner op heeft geschreven, daarom ligt ie nog steeds half uitgelezen op mijn nachtkastje
Ik neem trouwens ook 'de angst van de wijze' mee op reis, shame on me, ik heb hem allang thuisliggen, maar nog niet uitgelezen. Dus dat kan mooi op vakantie^^ en misschien huur ik dan ook 'De naam van de wind' om weer in te lezen^^
Heer van sneeuw en schaduw heb ik ook gelezen! Ik vond hem op zich wel leuk, niet fantastisch, gewoon leuk
Volgens mij heb ik meer boeken gelezen dan ik dacht xD Het verraad heb ik ook gelezen, ik vond hem eerst leuk, maar nu ik meer over schrijven weet, is me opgevallen dat de hoofdpersoon een enorme Mary Sue is. Het hoofdpersonage trouwens ook xD er zitten trouwens wel een paar mooie momenten in, maar voor een groot deel is het ook wel cliché. Maar goed, voordat ik het boek voor je verpest, lees het maar, misschien denk je een stuk beter erover dan ik
Ketterij vond ik dan wel weer leuk! Hoewle ik in deel 2 ben gestrand. Die schrijver is volgens mij best wel jong, even opgezocht, hij was 17 toen hij dat boek had afgeschreven! Zie je echt niet terug, tis een leuke wereld^^
Het spel der tronen heb ik ook thuis liggen, ik was erin begonnen, maar er was iets gebeurd waar ik het niet mee eens was, dus was ik er als protest mee gestopt xD dat was alweer een paar jaar geleden, dus die gaat ook mee op vakantie^^
Voor als je nog op zoek bent naar een boek, ik vond 'Heksen en demonen' van Kim Harrison heel erg leuk. Is heel erg fijn geschreven en leuk hoofdpersonage!
Welke ik mee ga nemen:
1. Schaduwridder (vervolg op Schaduwval. Mag ik me daarna weer gaan ergeren dat er nog steeds geen vervolg is xD)
2. De kleur van het Duister
3. De naam van de Wind
En wat infoboeken voor research voor mn verhalen^^
En dat waren tot nu toe de biebboeken xD iemand nog tips? Ik hou van fantasy (goh, zou je denken xD), maar dan niet te cliché en met een beetje duister randje^^ en young-adults verhalen vind ik vaak een beetje kinderlijk geschreven dus die ook liever niet als aanrader
wat een eisen zeg haha xD
Boeken die ik zelf heb en meesleep:
1. Tad Williams- De Schaduwgrens
2. De angst van de Wijze - Patrick Rothfuss
3. Het spel der Tronen - George R. R. Martin
4. Lilith - Christopher Marzi
5. Theorieboek rijbewijs B --' jeej, al helemaal zin om die te gaan lezen haha xD

Ik neem trouwens ook 'de angst van de wijze' mee op reis, shame on me, ik heb hem allang thuisliggen, maar nog niet uitgelezen. Dus dat kan mooi op vakantie^^ en misschien huur ik dan ook 'De naam van de wind' om weer in te lezen^^
Heer van sneeuw en schaduw heb ik ook gelezen! Ik vond hem op zich wel leuk, niet fantastisch, gewoon leuk

Volgens mij heb ik meer boeken gelezen dan ik dacht xD Het verraad heb ik ook gelezen, ik vond hem eerst leuk, maar nu ik meer over schrijven weet, is me opgevallen dat de hoofdpersoon een enorme Mary Sue is. Het hoofdpersonage trouwens ook xD er zitten trouwens wel een paar mooie momenten in, maar voor een groot deel is het ook wel cliché. Maar goed, voordat ik het boek voor je verpest, lees het maar, misschien denk je een stuk beter erover dan ik

Ketterij vond ik dan wel weer leuk! Hoewle ik in deel 2 ben gestrand. Die schrijver is volgens mij best wel jong, even opgezocht, hij was 17 toen hij dat boek had afgeschreven! Zie je echt niet terug, tis een leuke wereld^^
Het spel der tronen heb ik ook thuis liggen, ik was erin begonnen, maar er was iets gebeurd waar ik het niet mee eens was, dus was ik er als protest mee gestopt xD dat was alweer een paar jaar geleden, dus die gaat ook mee op vakantie^^
Voor als je nog op zoek bent naar een boek, ik vond 'Heksen en demonen' van Kim Harrison heel erg leuk. Is heel erg fijn geschreven en leuk hoofdpersonage!
Welke ik mee ga nemen:
1. Schaduwridder (vervolg op Schaduwval. Mag ik me daarna weer gaan ergeren dat er nog steeds geen vervolg is xD)
2. De kleur van het Duister
3. De naam van de Wind
En wat infoboeken voor research voor mn verhalen^^
En dat waren tot nu toe de biebboeken xD iemand nog tips? Ik hou van fantasy (goh, zou je denken xD), maar dan niet te cliché en met een beetje duister randje^^ en young-adults verhalen vind ik vaak een beetje kinderlijk geschreven dus die ook liever niet als aanrader

Boeken die ik zelf heb en meesleep:
1. Tad Williams- De Schaduwgrens
2. De angst van de Wijze - Patrick Rothfuss
3. Het spel der Tronen - George R. R. Martin
4. Lilith - Christopher Marzi
5. Theorieboek rijbewijs B --' jeej, al helemaal zin om die te gaan lezen haha xD
Ik neem waarschijnlijk gewoon de hele Hongerspelen triologie mee en de hele Twilight serie :p oh en The Hobbit en Lord Of The Rings. En ik wil het tweede deel van The Chemical Garden... Mja als ik op vakantie ga is camp nano dus dat ga ik ook doen :p drukte...
When the power of love overcomes the love of power.
-
- Typmachine
Eergister net het boek Starters van Lissa Price (oid) gelezen. Echt een gaaf boek.
Waar gaat het over (geen zin om je de hp's naam te zeggen dus doe ik het zo maar
):
Pas als je 19 jaar bent heb je rechten. Dan pas mag je gaan werken. Dit komt omdat anders de Enders (oude mensen) die tot over de 200 jaar kunnen worden afscheid moeten nemen van hun baan.
Laatst is er oorlog geweest en later door een soort ziekte zijn alle mensen tussen de dertig en zestig jaar overleden. Zo ook de ouders van de hp.
De hp's broertje heeft een zeldzame longontsteking en gaat langzaam dood. Ze hebben geld nodig. Dus gaat ze naar TopBestemmingen. Daar krijgt ze veel geld als ze haar lichaam drie keer verhuurt aan een Ender. Ze doet het.
Maar het gaat mis. Tijdens de laatste verhuring komt ze terug in haar lichaam...
Hij is echt leuk! Ik zoek deel twee (hoop dat die er is of komt) maar ik vind hem niet
.
Waar gaat het over (geen zin om je de hp's naam te zeggen dus doe ik het zo maar

Pas als je 19 jaar bent heb je rechten. Dan pas mag je gaan werken. Dit komt omdat anders de Enders (oude mensen) die tot over de 200 jaar kunnen worden afscheid moeten nemen van hun baan.
Laatst is er oorlog geweest en later door een soort ziekte zijn alle mensen tussen de dertig en zestig jaar overleden. Zo ook de ouders van de hp.
De hp's broertje heeft een zeldzame longontsteking en gaat langzaam dood. Ze hebben geld nodig. Dus gaat ze naar TopBestemmingen. Daar krijgt ze veel geld als ze haar lichaam drie keer verhuurt aan een Ender. Ze doet het.
Maar het gaat mis. Tijdens de laatste verhuring komt ze terug in haar lichaam...
Hij is echt leuk! Ik zoek deel twee (hoop dat die er is of komt) maar ik vind hem niet

Laats The Hobbit gelezen, net als de lord of the rings boeken is dat boek ook gewoon erg goed. Maar ik ben nu weer bezig met een nieuwe serie; The noble Warriors.
Eerste boek heet: Seeker. Het boek is gewoon zo leuk; het gaat over een jongen, een meisje en een soort van piraat die uiteindelijk allemaal bij elkaar komen. Ze willen bij de groep "Noble Warriors" zodat ze andere mensen kunnen helpen en ze dicht bij de goden staan. Op een dag dat ze zich kunnen aanmelden hebben ze dat alle drie gedaan maar geen van hen is geaccepteerd.
Seeker wilde heel graag bij The Noble Warriors. Maar toen hij te horen kreeg dat ze zijn broer hadden gecleansed, geheugenverlies, begon hij wat te twijfelen want de Noble Warriors hadden altijd goede dingen gedaan maar zijn broer konden ze gewoon niet cleansed want hij deed altijd alles goed, dacht Seeker. Seeker kreeg toen te horen dat er een geheim wapen was in een stad ver daar vandaan, dat wapen zou heel de groep "Noble Warriors" in één klap kunnen vernietigen. Sekker gaat op zoek naar dat wapen, samen met het meisje en de piraat, om het te vernietigen en zo hopen ze dat ze ook bij de Noble Warriors mogen. Ze zetten dus hun eigen leven op het spel.
Als je wilt weten hoe het precies verloopt moet je het boek maar lezen
. P.S Het is wel een engels boek, ik hou er zelf namelijk niet zo van om Nederlandse boeken te lezen, en vertaalde boeken komen weer anders over dan het originele.
Ik ga nu beginnen met het tweede boek uit die reeks: Jango.
Waar die over gaat weet ik nog niet, ik weet alleen dat het een vervolg is op het eerste boek
Eerste boek heet: Seeker. Het boek is gewoon zo leuk; het gaat over een jongen, een meisje en een soort van piraat die uiteindelijk allemaal bij elkaar komen. Ze willen bij de groep "Noble Warriors" zodat ze andere mensen kunnen helpen en ze dicht bij de goden staan. Op een dag dat ze zich kunnen aanmelden hebben ze dat alle drie gedaan maar geen van hen is geaccepteerd.
Seeker wilde heel graag bij The Noble Warriors. Maar toen hij te horen kreeg dat ze zijn broer hadden gecleansed, geheugenverlies, begon hij wat te twijfelen want de Noble Warriors hadden altijd goede dingen gedaan maar zijn broer konden ze gewoon niet cleansed want hij deed altijd alles goed, dacht Seeker. Seeker kreeg toen te horen dat er een geheim wapen was in een stad ver daar vandaan, dat wapen zou heel de groep "Noble Warriors" in één klap kunnen vernietigen. Sekker gaat op zoek naar dat wapen, samen met het meisje en de piraat, om het te vernietigen en zo hopen ze dat ze ook bij de Noble Warriors mogen. Ze zetten dus hun eigen leven op het spel.
Als je wilt weten hoe het precies verloopt moet je het boek maar lezen

Ik ga nu beginnen met het tweede boek uit die reeks: Jango.
Waar die over gaat weet ik nog niet, ik weet alleen dat het een vervolg is op het eerste boek

It's okey to be afraid!
Ellie Goulding
Ellie Goulding
-
- Typmachine
Eummmm.... het enige wat er op de kaft staat is dat meisje, en op het papierkaftje dat er om heen zit staat de titel, o 12 jaar en ouder. Even opgezocht.
Het is iniedergeval leuk. Dus gewoon lezen
Het is iniedergeval leuk. Dus gewoon lezen

hmm... dan g aik eerst even de schrijfstijl bekijken voor ik het ga lezen
voor kinderen schrijf je toch anders dan voor volwassenen, ook al is het boek misschien wel goed. Je gebruikt meer cliches en vaak meer informatiedroppingen